Loading...
nl

druk op mijn hoofd na het leggen van tarot kaarten

Tammie
Tammie jul 23 '12
Hallo lieve allemaal

Ik ben de laatste tijd veel bezig met het leggen van tarot kaarten. Dit is niets nieuws voor mij maar nu doe ik het vaker en voor meer mensen als wat ik gewend ben. Ik merk dat ik na drie verschillende readings/kaarten leggen dat ik last ga krijgen van een druk in mijn hoofd.
Ik grond me wel en bescherm mezelf, ik was daarna mijn handen en probeer me ook af te sluiten na het leggen van de kaarten. maar ik blijf toch het gevoel hebben dat ik het echt niet goed doe. De druk blijft die dag namelijk gewoon hangen.
Als ik de kaarten niet leg, heb ik hier ook geen last van. Dus iets gaat er niet goed! (:

Kan iemand mij helpen door advies te geven of mij uit te leggen hoe dat andere zich voorbereiden of afsluiten en wat doe je na het leggen van de kaarten!? Herkenbaar voor iemand misschien?

Alvast heel erg bedankt!

Veel liefs van Tammie
Delen:
Solaria
Solaria jul 23 '12
Hoi Tammie,

afsluiten is erg belangrijk anders blijf je in verbinding. Ik laat persoonlijk altijd de koorden snijden en vraag of ze de verbinding met de persoon voor wie je de reading doet willen verbreken.

En spirituele hygiëne en en goed aarden werkt. en je handen afschudden en of afspoelen met water.

Warme groetjes,

Solaria
Tammie
Tammie jul 23 '12
Dank je wel! Goeie tip dat van die koorden afsnijden! Let try that!:)

Liefs tammie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki