Loading...
nl

foto lezen

lin321
lin321 jul 21 '12
Lieve mensen,

Bij deze wil ik mij aanmelden voor een foto lezing. Dit omdat ik van mezelf weet dat ik altijd anders ben geweest dan de "standaard"mens. Mij is verteld dat ik tot de engelen behoor. En dat is ook iets dat ik zelf voel. Ik ben op het moment erg actief binnen de volksbeweging SOPN.. De nieuwe politieke partij voor de mens. De site is erg prachtig en heb daar een heel mooi stukje herkenning in gevonden. Nu ben ik benieuwd wat er in mijn foto te zien is.
Alvast ontzettend bedankt!

Liefs Linda
Delen:
Tammie
Tammie jul 23 '12
meid ik heb geen verstand van foto lezen, echt niet... ben bezig met tarot en me daarin aan het ontwikkelen... maar wil je al dagen zeggen dat je zo verschrikkelijk veel liefde uitstraalt en ik blij word van jouw uitstraling!
Zegt toch genoeg lijkt me... smile

Heel veel liefs van Tammie
Tammie
Tammie jul 23 '12
ohhhh ik krijg zelfs kippenvel!!! wink
admin
admin jul 27 '12
Hoi Linda,

Op deze foto kan ik niet zien dat je tot de engelen behoort,wat je gezegd is.

Ik zie een jonge vrouw waarvan het linker oog me zelfs bang maakt, ik deins ervan terug. Heeft met je verleden te maken. Een gedeelte wat je nog niet verwerkt hebt. Moeder . . . (wat dat ermee te maken heeft weet ik niet maar ik moest t noemen) Het andere oog straalt uit dat je direct in de verdediging gaat, klaar om af te weren en jezelf te beschermen. heb jij zoveel meegemaakt dat dit nodig is? Maak je klaar voor je nieuwe fase, het nieuwe leven. Laat je verleden los! Komt nog veel op je pad aan nieuws mensen en nieuwe indrukken. Wees allert maar niet bang, de achterliggende periode ligt echt achter je maar je moet het wel los laten!

Sorry als er niet kwam wat je verwachtte, maar dit kwam. Misschien, als je diep van binnen kijkt heb je er mss toch stiekem iets aan.

Lievegroet, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki