Hallo allemaal,
Vandaag was voor mij een zeer bijzondere dag Wat begon als een doodnormale dag is uitgevallen in een super fijne dag. Hoe dit komt zal ik jullie eens haarfijn uitleggen:D
Het begon allemaal deze morgen toen ik bij mijn grootmoeder mijn stiefvader aan het helpen was om de haag te scheren en op te ruimen vooral het laatste was mijn taak. Ik vond dit alles behalve vervelend. Ik genoot erg van de heerlijke geur van vers gesnede buxushaag en lavendel, echt een heerlijke geur. Op een gegeven moment zat ik dede bladeren van de haag bijeen te rapen toen ik plots iets met mijn hark raakte. Wat ik eerst voor een steen had aangezien was eigenlijk een pad. Eerst schrok ik een beetje en de pad was ook behoorlijk geschrokken ,hij bleef zo stil zitten dat ik voor vreesde dat ik hem een te harde tik had gegeven met hark. Maar snel genoeg bewoog die allerschattigste pad weer en met kleine parmantige sprongetjes kroop hij weer onder de haag. Ik vond dit zo schattig .
Een paar uur later kwam ik thuis aan en zat ik rustig met mijn moeder te praten op het terras terwijl ik uitkeek over onze tuin toen plots een grote groep vogels neerstreek in de tuin. Je had moeten zien hoe schattig die vogeltjes liepen en hoe ze in groep zaten. Precies kleine mensjes .
Deze 2 wondermooie ervaringen maakten mijn dag bijzonder goed en heb ik eindelijk het liedje kunnen maken dat ik al zo lang wou maken
http://snd.sc/M7pQtR
Heel veel liefs
Niels