Loading...
nl

Opnieuw voorstellen.. Ja! :-)

Silliej
Silliej jul 15 '12
Hoi allemaal,


Ik wil mijn bij deze opnieuw voorstellen. Ik heb mij ongeveer 5 jaar geleden aangemeld mij het merudi-forum. Ik Zat toen in een hele moeilijke periode met mijn ex vriend en heb daarna eigenlijk nooit meer op merudi gekeken. Nu inmiddels 5 jaar verder en door een mooie gebeurtenis weer op merudi terecht gekomen.


Ik ben 10 maanden geleden bevallen van een heerlijk ventje. Maar..week in week uit.. een baby hoort toch niet uren per dag te huilen? Ik liep bij de kinderarts onder controle en die constateerde reflux. Ondanks medicijnen blijft hij heel huilerig en krijg ik het gevoel dat mijn baby met helemaal niet tevreden is.

Ik ben toen eens rond gaan kijken op internet en kwam bij een vrouw terecht die 'baby fluistert'. Daar kwam eigenlijk uit wat ik al voelde.. Mijn kindje kan hier niet aarden. Het is hier helemaal niet zo leuk, mama huilt veel komt dat door mij?


Pfff.. moelijk! Ik merk dat hij heel erg reageert op mijn stemmingen. .Wat kan ik aan mijn eigen gevoel doen?

Het gevoel dat je zelf je 'plaats' nog niet gevonden hebben? Eigenlijk een gevoel wat ik nog steeds niet kan plaatsen.


En ik zit (uiteraard) weer te googlen en kom per toeval op merudi terecht.. Hé dat is lang geleden! Toeval..? Nee ik denk dat het zo moest zijn. Ik ben mezelf aan het ontdekken, en ik heb voor mijn gevoel nog een hele lange weg te gaan. Maar dankzij de vele informatie op merudi krijg ik steeds weer wat meer rust.. maar tegelijkertijd word ik ook steeds nieuwschieriger!


Sorry voor het lange verhaal! Dit is dus ook gelijk mijn verhaal crazy

Dus hier ben ik dan weer.. Silliej!
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 16 '12
Hoi Silliej

Welkom terug!

En je hoeft je niet te excuseren voor je lange verhaal hoor wink
Waar je hart vol van is, loopt je mond van over, zeggen ze wel eens!

Zelf heb ik geen ervaring als moeder zegmaar, maar wel met een baby (mijn zusje 3 jaar jonger) die dag en nacht lag te krijsen... Als kind moest ik ook altijd huilen frown
Vreselijk om dat mee te maken... Mijn moeder was af en toe echt helemaal wanhopig...
Op een gegeven moment wist ik dat ze een nat washandje wilde hebben? toen mijn moeder dat gaf was ze zoet wink
daar ging ze dan op zuigen en bijten, misschien waren het haar tandjes?
Maar het hielp ook niet altijd, hoor...
Het klopt inderdaad dat sommige kinderen moeilijk kunnen aarden...

Toch geef je zelf al aan dat het ook aan jou kan liggen...
Misschien zou je een soort van sessie kunnen doen, waarbij je op zoek gaat naar de oorzaak van het probleem, en daarbij voorgoed een punt achter het verleden zet, waardoor je weer met een goed gevoel door het leven kan gaan...

Ook hier heb ik zelf geen ervaring mee, ik heb er wel over gelezen, en vind het erg interessant!

Groetjes Moonflowertje smile
Cirr
Cirr jul 16 '12
Hoi Silliej,

Van harte welkom laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '12
Hey wat leuk dat je weer terug bent Silliej! Is zeker lang geleden, maar zoals je ziet is er veel hetzelfde, maar toch ook weer totaal anders smile. Het is zeker moeilijk als je kindje niet kan aarden en de uitnodiging die ik voor jou voel, is hoe zit het met je eigen incarnatie op aarde? Wil jij hier volledig en helemaal 100% op aarde zijn? Want heel misschien pakt je kind dit op, en heeft daarom nog niet goed geleerd hoe het is om te aarden, als je dit zelf als voorbeeld geeft.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 17 '12
^^ dat wilde ik ook vertellen inderdaad wink

De gedachte die bij mij opkwam was: Dit mannetje is heel gevoelig,
Daardoor krijg je een soort van reflectie op jou eigen gevoel,
voel jij je niet prettig, dan voelt hij zich niet prettig...
Dat kan zich uiten in huilen...
Silliej
Silliej jul 17 '12
Bedankt Moonflowertje!

Ik ben inderdaad nog aan het uitzoeken wat ik voor hem kan doen. Over die tandjes.. we dachten dat hij van maand 1 tot 4 last had van reflux, van maand 4 tot maand 10 zijn tandjes.. en huppa nu zijn er oppeens wel 4 door maar 6 maanden is wel erg lang haha! Ik weet nu gewoon dat er meer is.

Mijn ventje is heel erg gevoelig inderdaad, en ik kan nog zoveel lachen.. Inmiddels weet ik dat hij dwars door me heen kijkt!
En ik ben nu op het punt gekomen dat ik weet dat ik aan mezelf moet gaan werken, voor mezelf.. maar ook voor hem!

Bedankt in ieder geval voor je hartelijke welkom! smile
Silliej
Silliej jul 17 '12
Hoi Nims!

Bedankt! Over wat je schrijft.. Ik wil hier wel zijn, alleen weet ik niet goed wat ik hier 'doe'. Ik heb vaak het gevoel dat ik mezelf ook helemaal niet ken.. Alsof je een verhaal leest wat over iemand gaat. Ik moet ook uit gaan zoeken waar dit gevoel vandaag komt. Ben ook al eerder bij een psycholoog geweest. Maar daar komt gewoon uit, moeilijke jeugd, misschien een andere baan.. Allemaal heel mooi, maar dat veranderd nog steeds niks aan het gevoel wat ik al jaren heb. En wat ik dan zo jammer vind is dat de verzekeraars nog maar vrij weinig doen met zoals hun het noemen "alternatieve geneeswijzen". Ik denk dat zoveel meer mensen als mij hier veel beter mee geholpen zijn, alleen is het zo'n grote stap als je alles uit je eigen portomonee moet betalen.

Verder ben ik erg geïntresseerd in het spirituele en alles wat erbij hoort, al jaren hoor trouwens! Er is mij ook regelmatig verteld dat als ik me ervoor zou open stellen dat ik zelf ook erg veel voor elkaar kan krijgen, maar zover ben ik nog niet. Ik wil eerst met mezelf in balans komen. En dat gaat me uiteindelijk wel lukken hoor! laugh

Liefs,

Silliej
Silliej
Silliej jul 17 '12
Bedankt Cirr! laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '12
Origineel bericht van: Silliej
Ik moet ook uit gaan zoeken waar dit gevoel vandaag komt. Ben ook al eerder bij een psycholoog geweest. Maar daar komt gewoon uit, moeilijke jeugd, misschien een andere baan.. Allemaal heel mooi, maar dat veranderd nog steeds niks aan het gevoel wat ik al jaren heb.


Klopt helemaal. Dit is typisch iets wat je met regressie therapie zou kunnen uitwerken. Want het komt zeker ergens vandaan. Als je er voor open staat komt vanzelf datgene op jouw pad wat jou hier verder mee helpt, want je krijgt nu een hele duidelijke spiegel van je kindje voor.
Tammie
Tammie jul 17 '12
Wees en voel je welkom meid!:)

Ik was zelf zo,n huilbaby! Ik voeld

Veel liefde succes en geluk!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki