Hoi allemaal,
Ik wil mijn bij deze opnieuw voorstellen. Ik heb mij ongeveer 5 jaar geleden aangemeld mij het merudi-forum. Ik Zat toen in een hele moeilijke periode met mijn ex vriend en heb daarna eigenlijk nooit meer op merudi gekeken. Nu inmiddels 5 jaar verder en door een mooie gebeurtenis weer op merudi terecht gekomen.
Ik ben 10 maanden geleden bevallen van een heerlijk ventje. Maar..week in week uit.. een baby hoort toch niet uren per dag te huilen? Ik liep bij de kinderarts onder controle en die constateerde reflux. Ondanks medicijnen blijft hij heel huilerig en krijg ik het gevoel dat mijn baby met helemaal niet tevreden is.
Ik ben toen eens rond gaan kijken op internet en kwam bij een vrouw terecht die 'baby fluistert'. Daar kwam eigenlijk uit wat ik al voelde.. Mijn kindje kan hier niet aarden. Het is hier helemaal niet zo leuk, mama huilt veel komt dat door mij?
Pfff.. moelijk! Ik merk dat hij heel erg reageert op mijn stemmingen. .Wat kan ik aan mijn eigen gevoel doen?
Het gevoel dat je zelf je 'plaats' nog niet gevonden hebben? Eigenlijk een gevoel wat ik nog steeds niet kan plaatsen.
En ik zit (uiteraard) weer te googlen en kom per toeval op merudi terecht.. Hé dat is lang geleden! Toeval..? Nee ik denk dat het zo moest zijn. Ik ben mezelf aan het ontdekken, en ik heb voor mijn gevoel nog een hele lange weg te gaan. Maar dankzij de vele informatie op merudi krijg ik steeds weer wat meer rust.. maar tegelijkertijd word ik ook steeds nieuwschieriger!
Sorry voor het lange verhaal! Dit is dus ook gelijk mijn verhaal
Dus hier ben ik dan weer.. Silliej!