Loading...
nl

Alweer een teken van gene zijde

MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 15 '12
Gistermiddag toen het zo regende kreeg ik ineens de gedachte dat Snorro in zijn slaap-huisje zat, en dit niet leuk vond!
Ik heb mijn schoenen aan gedaan om te kijken....
En ja hoor... De wind stond verkeerd, en dus kwam het zijn huisje in regenen! Hij zat klagelijk te blèren smile
Ik gauw de paraplu gepakt en hem uit zijn huisje getild en binnen gebracht...
Ineens viel het me op dat bij het grafje van Kruimeltje een plantje groeide! Maar het regende zo hard, dat ik niet ben gaan kijken verder om het plantje te verplaatsen naar de bouwput, waar ik alle onkruid herplaats (...)

Toen ik vanmiddag goed keek, zag ik dat er een moonflower-plantje groeide :') de Nederlandse benaming is "piespotje"
In de tuin heb ik helemaal nergens zo'n plantje staan, en de buren ook niet tongue
Ik heb dat plantje er ook niet zelf neergezet tongue
Ik laat het plantje wel staan!
Omdat ik weet dat dit plantje er niet "toevallig" staat, beschouw ik het als een mooi gebaar van gene zijde

Ik ben benieuwd of het inderdaad de "moonflower" is...
Maar het was het eerste wat er in me opkwam, er zitten nu geen bloemen in nog winkvoor 99% weet ik het zeker...
Dus als het goed is komen er van deze bloemen in:




Ik was er eventjes helemaal ontroerd door smile

groetjes moonflowertje wink
Delen:
Tammie
Tammie jul 15 '12
Mooi! :}

Ze willen je laten weten dat ze bij je zijn! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '12
Wauw wat mooi. Een echte moonflower. Vind ik een beter benaming dan een piespot overigens wink.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 17 '12
Ik ook, whaha piespotjes bloeien s 'nachts, ik kom ook pas s'nachts tot leven af en toe tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki