Loading...
nl

ongeduld hierzo...

Tammie
Tammie jul 14 '12
Niemand wil mijn foto,s lezen!(: en ook niet van mijn hondje! En ook al geen kaartjes leggen!

Ikke ben zo ongeduldig en probeer echt zo geduldig op mijn beurt te wachten. Misdchien ben ik wel alwetend en hebben ze niets meer te melden! smiletja... Zal wel het lot zijn denk. Want alles loopt zoals het moet lopen zeggen ze!

Het is overigens wel grappig dat ik op deze site kwam juist omdat ik zelf hulp nodig heb en dasrom mijn foto wilde laten lezen. Uiteindelijk ben ik de persoon die hier zo veel mogelijk leggingen doet voor andere! Ik wil ook weleens geholpen worden! Of gezien en gehoord worden! Of zie ik dat misschien verkeerd. Heel soms bekruipt mij het gevoel dat mijn engelen geduld een beetje op raakt.

X van Tammie
Delen:
admin
admin jul 14 '12
Arm schaap. Ik heb nog nooit foto's gelezen, maar de druk wordt nu zo groot... ik MOET wel gaan kijken.
Tammie
Tammie jul 14 '12
Haha oefen baart kunst! Ik vind het leuk om te doen! smilega zo weer wat leggen voor merudi. Kan het ook voor mezelf hoor. Maar via een ander horen is het leuker en misschien andere inzichten. Ook is het fijn om te worden gezien:)
admin
admin jul 14 '12
Je was mijn eerste slachtoffer... en waarschijnlijk de laatste smile
Tammie
Tammie jul 14 '12
Niet zo onzeker! Je deed het geweldig! Ga door!!!

Veel liefs van Tammie x
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 14 '12
Ik vond het een beetje flauw om jou foto te gaan lezen...
Omdat ik al een beetje een beeld van je had, zonder de foto, zegmaar... laugh
Doordat je waarschijnlijk al een behoorlijk tijdje met allerlei informatie zit, en vragen, waar je nergens mee naar toe kon?
Ik voel dat je ontzettend "open" staat... en de energie die je met je mee draagt is ontzettend positief wink
Je zit in een stroomversnelling, op spiritueel gebied, en daarmee groei je in alles, vooral in je bewustzijn wink

zoals ik al eerder schreef, probeer dit gevoel vast te houden...

groetjes moonflowertje
Tammie
Tammie jul 14 '12
Klopt ook weer helemaal! smilekan iemand de foto vsn mijn hondje lezen? smile

Liefs Tammie
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '12
Zo zie je maar dat Merudi heel mooi jou teruggeeft waar je aan mag werken. Er zit een grote onbalans in jouw geven en ontvangen. Want zoals ik nu op je invoel geef jij aan anderen, met de "verwachting" er ook wat voor terug te krijgen.

Dit voelt voor mij als een oud kindsdeel wat in jou wakker gemaakt wordt en uitgenodig wordt. Het woord oneerlijkheid komt boven en je vind het niet eerlijk dat jij niet de aandacht krijgt, die je wel verdiend en wel aan een ander geeft.

Dat is de reden dat er geen reactie komt op jou, omdat je dit deel mag gaan zien en uitwerken.
Tammie
Tammie jul 17 '12
Hoi Nims

Ja heel herkenbaar dat gevoel Van oneerlijk! Ik weet ook wel
waar dat gevoel vandaan komt. En het is heel lastig om de verwachtingen die ik vaak heb los te laten. Het is zelfs zo erg geweest dat ik ook niemand meer wilde helpen. Waarschijnlijk uit gevoel van boosheid en frustratie en gedachtes als: doen ze voor mij ook niet! En mij zien ze nooit te staan! Ik hoef niet om die hulp te vragen,zou ik eens moeten vragen dan is het antwoord nee! Ik werd heel recasitrant/tegendraads tot egoistisch toe. Alleen mijn aller beste vriendin daar stond ik wel voor klaar omdat het altijd wederzijds was.
Ik begin nu wel weer te worden wie ik was toen al die gevoelenss nog niet meespeelde. Dat kindje met alle goede wijze lessen en steun en troost wat je bij haar kon vinden,ze is weer terug. Maar moet nu leren om volwassen te worden en oud zeer op te ruimen. Heel goed en mooi punt om aan te werken nims. Dit inzicht had ik even nodig. Geen verwachtingen dus!:)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '12
Heel mooi. Hier zou je goed regressie op kunnen doen om met je innerlijk kind te gaan werken. Mocht je hier open voor staan.
Tammie
Tammie jul 17 '12
Je vangt mijn gedachtes op!:)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '12
En welke gedachten waren dat?
Tammie
Tammie jul 17 '12
Over die regressie. Ik dacht eraan en jij stuurde daarna er een bericht over

groetjes Tammie
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '12
Toevallig smile. Wil je regressie gaan doen?
Tammie
Tammie jul 17 '12
Ik denk erover na idd. smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 17 '12
Toeval bestaat niet, toch!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '12
Origineel bericht van: Tammie
Ik denk erover na idd. smile

Stop met denken, maar voel erover wink.

Je bent uiteraard altijd welkom in de Merudi praktijk.
Tammie
Tammie jul 17 '12
Met dat voelen zit t wel goed nims. Het denken gaat de financiele kwestie waar ik over na moet denken. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '12
Ah dat is altijd een iets om over na te denken!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki