Loading...
nl

Kaartlegging voor Mars

admin
admin jul 12 '12
Na alle verhalen gelezen te hebben, vraag ik ook om een kaartlegging voor mezelf. Mijn vragen betreffen mijn toekomstige partner en werk (hoe breed kan je het maken...). Wat betreft werk: ik ben momenteel bezig met een bepaald werk, wat veel tijd vergt. Toch wil ik naast dit werk ook andere zaken oppakken. Kunnen de kaarten wat meer duidelijkheid geven over de aard van het werk? Qua relatie: na een relatie van drieënhalf jaar stapte mijn vriendin plots op. Na een lastige periode heb ik de rust weer gevonden (niet gebeurt voor niets) en kijk ik weer uit naar een nieuwe relatie. Ik weet dat ik haar binnen nu en een jaar (waarschijnlijk eerder) tegenkom, maar ben benieuwd of de kaarten uitwijzen: 1) op welke termijn, 2) of ik haar al ken, 3) zo niet, of ik haar op een (buitenlandse) reis ontmoet, 4) of er een (groot) leeftijdsverschil is. De kaarten zullen vast niet zo specifiek werken en ik zal vast nog wel teveel willen sturen, maar ik vond het erg leuk om mijn vraag toch zo te stellen. Erg benieuwd of iemand het aandurft.

Liefs, Mars
Delen:
susie14
susie14 jul 14 '12
Hai Mars.


Ik wil het graag voor je proberen. ik werk wel op basis van naam en geboortedatum.
Deze mag je me ook doormailen of via pb.

groetjes Susie
Tammie
Tammie jul 15 '12
Hoi mars

lief, leuk mens dat je bent!:)

wt ik voel bij jou als persoon:

ik zie een rustgevende lach bij jou. Bij jou kan je al je zorgen kwijt! Bij jou is de mogelijkheid om je geborgd te voelen. Jij ziet,voelt en begrijpt veel! Kijk uit dat mensen geen misbruik van je gaan maken! Je bent al ver ontwikkelt als persoon. Je bent positief en bruist van de kracht en energie.

De legging:

Ik zie volop nieuwe mogelijkheden op dit moment. Keuzes maken.een nieuw begin en niets staat jou in de weg! Positief en kracht zie ik. Ik zie niet iets specifieks over je werk. Ik zie alleen mogelijkheden waar alleen jij de keuzes in kunt maken. Wat de liefde betreft smileze is er al!:)

Prachtige energie! Mooie kaarten!

Veel liefs Tammie

Wat ik
admin
admin jul 15 '12
Dankjewel Tammie voor je legging en vriendelijke woorden. Ik herken mezelf zeker in wat je schrijft, maar ik heb ook een sterk ontwikkelde confronterende kant (ik ga als spiegel voor mensen staan). Dat laatste wordt me niet altijd in dank afgenomen, maar het voelt toch dat dat ook mijn weg is. Wat werk betreft zijn er inderdaad volop mogelijkheden en dat maakt de keuze niet makkelijk. Wat de liefde betreft: ook daarin heb ik nog geen juiste richting. Prachtig dat alles zo open ligt en de kaarten zo positief zijn... Nou nog de vlaggetjes herkennen langs mijn spirituele pad: waar ben ik, bij wie en hoe voel ik me? Ik hou mijn antwoord nog wat algemeen, om eventuele volgende leggingen niet teveel te beïnvloeden. Hartelijk dank! Liefs, Mars
Tammie
Tammie jul 15 '12
Mars

Ik herken jou helemaal! Ik ben ook de wat hardere spiegel voor de ander! Soms baal ik er zo van, moet het leren om het anders te brengen denk smileIk probeer daarvoor te mediteren en de hulp te vragen van aardsengel migael zodat ik rustiger kan spreken en duidelijker.
Dat komt omdat je de sleutel voor hun in handen hebt en ze weigeren het van je aan te nemen. Zwaar frustrerend is dat!
Soms wil je het er gewoon in rammen!

Liefs van Tammie
Tammie
Tammie jul 15 '12
die liefde is er al, maar wacht nog ergens op! Ik denk dat het te maken heeft met dat maya gedoe :} Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie bij mij hetzelfde namelijk. Geduld is een schone zaak! Geloof maar gewoon dat dat goed gaat komen!:}
En ik wilde je nog meegeven dat je heel goed moet opletten, de engelen en gidsen zullen je helpen door tekens te geven. Sta daarvoor open dan zul je ze zien!

Sorry voor de vele berichten, krijg van alles door, beetje chaotisch denk smile
admin
admin jul 15 '12
Ik kan geen kaarten leggen (nog niet, wil ik wel gaan leren) maar zelfs ik kan zien dat het goed komt met jou. Kijk eens in de spiegel die je de anderen voorhoudt. Kijk eens goed naar jezelf, je uiterlijk, je innerlijk! Natuurlijk komt het goed met de liefde. Als je maar niet met alles genoegen neemt maar dat doe je niet, daar ben je te slim voor (geworden). JIJ leert helemaal snel. Zoals je al een keer ergens schreef, met vallen en opstaan leer je lopen. Nou, er zit al een flinke pas in smile

Over je werk .... ik weet niet wat je van plan bent te gaan doen maar jij wel. Volgens mij weet je heel goed wat je kan en waar je weg ligt. Omdat jij zo'n goed contact hebt met je gevoelsleven en je verstand (de balans is duidelijk aanwezig) weet je zelf wat te doen. Waar je hart ligt en of dat ervoor kan zorgen dat je krijgt wat je nodig hebt (financieel en emotioneel). Balans ... Laat je niet uit balans krijgen. Luister ook naar je verstand!

En nu de kaartenleggers weer grinDity kwam gewoon van "Miepje Kletsgraag" crazy
admin
admin jul 15 '12
Dank dames voor alle aandacht. Ik word er bijna een beetje verlegen van. Bijna he... smileJa, het is frustrerend dat je soms de sleutel voor een ander aanreikt en ze deze niet willen of kunnen (uit onkunde of onvermogen) oppakken. De boodschap die ik daarop heb gekregen is dat ik soms ook van de knoop van een ander af moet blijven, omdat die niet voor niets is gelegd. Dat gaf wel rust en daar lag mijn les. Je kunt iemand een cadeau aanreiken, maar het is niet aan mij wat de ander met het gegevene doet; anders wordt het controle, machtsuitoefening. Een harde leerweg voor mij overigens, omdat mijn passie het soms overneemt en ik soms in de overtuiging schiet/schoot (c'est le ton qui fait la musique), waardoor ik ook mensen weer verlies. In mijn visie zijn we elkaars spiegelbeeld en du moment dat ik (mijn ego) denkt (!) de ander iets te kunnen leren, verlies ik op relatienvieau het contact en daarmee mijn eigen les uit het oog. Niet meer doen Mars, foei. Blijft iets om in de gaten te houden. Meditatie is daarbij zeker een goed hulpmiddel, omdat je daardoor ook gedurende de dag meer vanuit bewustzijn je ervaringen beleeft en minder vanuit het (controlende denken). De grap is dat het sturende ego binnen het denken heel groot en soms overheersend lijkt, maar goed beschouwd, vanuit bewustzijn, geen enkele macht heeft. Grappig hoor dat als je die controle loslaat, je de vrijheid van het leven instapt. Kan het iedereen aanraden.

Ik heb geleerd wetenschappelijk te denken, maar jaren geleden heb ik dat pad verlaten omdat bewustzijn, de ziel e.d. daarbinnen als een emergent verschijnsel, als een epifenomeen (bijverschijnsel), wordt beschouwd door analyse e.d. (steeds verder scheiding aanbrengen en de eenheid volstrekt uit het oog verliezen). Wij zijn bewustzijn (eenheid) met een illusoire materiële ervaring (afgescheidenheid) en niet andersom. Ik zie het als mijn taak om een bijdrege te leveren dat heersende wereldbeeld, wat niets brengt, te kantelen. Het is fijn te lezen dat ik de balans inmiddels steeds beter heb weten te bereiken. Heel fijn. It's been a long road. De opmerking om ook eens naar mijn uiterlijk te kijken snijdt ook hout, omdat ik mezelf beschouw(de) als een lief puppy, maar mijn voorkomen/aanwezigheid en scherps tong ook wel eens als intimiderend kunnen worden beschouwd. Dat besefte ik vroeger nooit zo.

Sinds enkele weken sta ik sinds mijn vroegste jeugd weer open voor intuïtieve waarnemingen doorgeven. De censuur van het geleerde weerhield me daar tot nu toe van. Ik ben begonnen aan een roman, waar spelenderwijs een aantal personen uit de geschiedenis van de wetenschap (natuurkunde, filosofie e.d.) en spiritualiteit de revue passeren, waarin de hoofdpersoon verkent en confronteert (...) dat een nieuwe tijd, een nieuwe werkelijkheid aanbreekt. Dat boekt komt er. Daarnaast zoek ik nieuwe wegen om mijn dinge te doen. En ja, als je dat pad af zou kunnen lopen met een lief... wie wil daar nou niet voor tekenen?

Heel verhaal. Dames bedankt. En Sarah, blij dat je eindelijk eens je ware identiteit prijsgeeft. Tammie en Miep, het was me weer aangenaam.
Tammie
Tammie jul 15 '12

Hahaha
susie14
susie14 jul 16 '12
Ha Mars,

Heb ook even je foto's erbij genomen voor een totaalbeeld.
Het woord filosoferen komt meteen bij me omhoog.
Ik zie jou in het zakelijkeleven en toch ook weer niet. Daar zal wel de omschakeling zitten waar je momenteel in zit te draaien/malen.
Ik zie de reclamewereld, een snel wereldje, waar jij je eigenlijk moeiteloos doorheen werkt. Het gaat je makkelijk af.
Maar troch......begint het ene beetje te knagen....je mist iets.
Materieel gezien ontbreekt het je aan niets, maar het is toch niet vervullend voor je. als je begrijpt wat ik bedoel.

Je lijkt wel een kameleon, je kunt je moeiteloos aanpassen aan je omgeving.
Gevoelig persoonlijkheid, oprecht, eerlijk en emphatisch.
Het lijkt wel of je de dingen te snel aan je voorbij laat gaan.
Ik voel hoofdpijn, beetje vermoeidheid en een tikkeltje last an je onderrug.

Ok dan via de kaarten>er sluipt een bep. ontevredenheid in je bestaan en dat heeft te maken met veranderende levensopvattingen.
Je wilmeer je gevoel en je passie gaan zoeken cq. volgen. Het voelt momenteeel beklemend voor je.
Je hebt nu pas het gevoel dat er nog meer mogelijkheden zijn en dat is mooi! In de toekomst zul je vree hebben met hetgeen je gaat doen. Het is vernieuwend en zover ik kan zien zul je er ook succes in hebben.
Momenteel voelt het nog een beetje als ene nederlaag, onzekerheied...."waar moet ik beginnen"Help!

Qua relaties, je vorige relatie...was je niet te zeer opz oek naa rperfctie? Alles moest passen en matchen. Ik zie en sdoort conflict tussen je vrouwelijke en je mannelijke kanten. Dit komt in de kaarten 2x naar voren.
Je beschikt over een flinke portie gevoeligheid( vrouwelijke kant ), maar was hier plek voor in je vorige relatie of liet je het wel naar vorne komen?
Alles kan aan de buitenkant en volgens het boekje precies matchen. Maar dna toch kan het niet als zodanbig voelen. Volgens mij was dat hoe je vorige relatie was.

De vrouw van de toekomst ! haha.
Diegene die ik zie is een bijzonder vrouw. Rustig, charmant, elegant en vooral >>>in balans.
Zij "leidt"haar leven en niet andersom. Het is een relatie die zal groeien en ja het zou me niets verbazen als je deze dame al kent.Alle aspecten komen naar voren in deze relatie. Deze relatie heeft inhoud en dat is wat jij zoekt volgens mij....

VErder zal communicatie heel belangrijk voor je worden en ook het woord kinderen komt naar voren. Ga je soms met kinderen werken? of is da tje wens?

Waar ik zelf even heel benieuwd naar ben is je relatie tov je ouders en of beiden nog in leven zijn.

Nou, ik hoop da tje hier iets mee kunt. dit is wsat ik eruit heb kunnen halen op werk enrelatiegebied.
Mar je weet niets staat vastin het leven wink

groetjes Suzanne
admin
admin jul 17 '12
Dag Suzanne,

Heel hartelijk dank voor je lezing. Het heeft even geduurd voor ik reageerde, omdat ik je boodschap aan enkele vrienden en familieleden heb voorgelegd. Ik herkende mezelf niet in alles en wilde het even checken; zij herkenden het. Ondertussen heb ik je boodschap al talloze keren nagelezen en wil je graag terugkoppeling geven.

Je beschrijving over mijn persoonlijkheid klopt helemaal. Filosoferen en aanpassen (ik kan makkelijk in allerlei werelden leven) is ook geheel op mij van toepassing. Mijn twijfel zat met name bij werk. Ik heb nooit in de reclamewereld gewerkt, maar hield me in een ver verleden bezig met visieontwikkeling, managementadvies en het begeleiden van transformatieprocessen binnen de financiële wereld. Meer dan 10 jaar geleden heb ik mijn ontslag genomen, ben gaan reizen en bewuster mijn spirituele pad gaan bewandelen. Alle materiële zaken zijn weggevallen en sindsdien heb ik geen noemenswaardige bron van inkomsten meer. Om in mijn onderhoud te voorzien heb ik tussendoor steeds voor een paar weken gewerkt in de bouw, als afwasser in de horeca etc., maar omdat ik mijn levensstijl heb aangepast aan mijn huidige leven heb ik ook niet veel nodig. Materieel ontbrak het mij destijds dus aan niets en materieel ontbreekt het mij nu aan niets door het geringe aantal behoeftes dat ik heb. Toch knaagt het nog wel eens dat ik nooit meer een ‘normaal’ inkomen/bestaan heb opgebouwd en ondanks de rijkdom van het vrije leven waarvoor ik heb gekozen (het voelt overigens alsof het leven voor mij heeft gekozen), kan ik daarin de ontevredenheid/beklemming wel plaatsen. De vraag is of ik je opmerking moet lezen in het nu of dat het refereert aan de periode van 10 jaar geleden. In het nu kan ik het gevoel van ‘nederlaag’ en ‘waar moet ik beginnen’ (ook) plaatsen. Ik zoek naar een vorm waarin ik mijn talenten kan inzetten. De persoon van 10 jaar geleden is niet meer, maar de juiste aansluiting met de ‘gewone’ maatschappij heb ik ook nog niet naar tevredenheid gevonden. Ik zou graag mensen begeleiden bij hun bewustwording, maar de vorm waarin ik dat wil doen – het liefst in een samenwerkingsverband – heb ik nog niet gevonden c.q. gemanifesteerd. Ik hoop dat ik daar snel meer richting in vind, want anders pak ik de rugzak en kijk waar het leven me brengt.

De lichamelijke klachten herkende ik niet, tot vanmorgen vroeg: pijn in de onderrug.

Ik heb een duidelijk aanwezige mannelijke kracht en neem makkelijk ruimte in. Mijn vrouwelijke kracht heb ik in het verleden niet altijd vertrouwd, maar ik leer dat steeds beter in balans te krijgen omdat die kant me dingen kan laten zien die eerder niet zichtbaar voor me waren. Mogelijk is dit een oorzaak van het stranden van mijn vorige relatie. Dat zou goed kunnen. Werk aan de winkel dus.

De beschreven vrouw en relatie in de toekomst klinken veelbelovend, maar ik heb nog geen beeld van wie dat zou kunnen zijn. Jammer dat de kaarten geen telefoonnummer lieten zien. Maar alle gekheid op een stokje, mocht je daar meer details hebben ‘gezien’ dan ben ik zeer nieuwsgierig.

Een specifiek voorkeur om met kinderen werken heb ik niet, maar dat komt ook omdat ik niet zo de wereld in kijk. Ik zie mensen, geen leeftijd, en handel daar naar.

Mijn vader is in 2009 overleden, mijn moeder zie ik dagelijks (we wonen in dezelfde straat).

Hartelijk dank voor je lezing en mocht er n.a.v. mijn feedback nog wat boven komen borrelen, hoor ik het graag.

Liefs, Mars

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki