Ha Mars,
Heb ook even je foto's erbij genomen voor een totaalbeeld.
Het woord filosoferen komt meteen bij me omhoog.
Ik zie jou in het zakelijkeleven en toch ook weer niet. Daar zal wel de omschakeling zitten waar je momenteel in zit te draaien/malen.
Ik zie de reclamewereld, een snel wereldje, waar jij je eigenlijk moeiteloos doorheen werkt. Het gaat je makkelijk af.
Maar troch......begint het ene beetje te knagen....je mist iets.
Materieel gezien ontbreekt het je aan niets, maar het is toch niet vervullend voor je. als je begrijpt wat ik bedoel.
Je lijkt wel een kameleon, je kunt je moeiteloos aanpassen aan je omgeving.
Gevoelig persoonlijkheid, oprecht, eerlijk en emphatisch.
Het lijkt wel of je de dingen te snel aan je voorbij laat gaan.
Ik voel hoofdpijn, beetje vermoeidheid en een tikkeltje last an je onderrug.
Ok dan via de kaarten>er sluipt een bep. ontevredenheid in je bestaan en dat heeft te maken met veranderende levensopvattingen.
Je wilmeer je gevoel en je passie gaan zoeken cq. volgen. Het voelt momenteeel beklemend voor je.
Je hebt nu pas het gevoel dat er nog meer mogelijkheden zijn en dat is mooi! In de toekomst zul je vree hebben met hetgeen je gaat doen. Het is vernieuwend en zover ik kan zien zul je er ook succes in hebben.
Momenteel voelt het nog een beetje als ene nederlaag, onzekerheied...."waar moet ik beginnen"Help!
Qua relaties, je vorige relatie...was je niet te zeer opz oek naa rperfctie? Alles moest passen en matchen. Ik zie en sdoort conflict tussen je vrouwelijke en je mannelijke kanten. Dit komt in de kaarten 2x naar voren.
Je beschikt over een flinke portie gevoeligheid( vrouwelijke kant ), maar was hier plek voor in je vorige relatie of liet je het wel naar vorne komen?
Alles kan aan de buitenkant en volgens het boekje precies matchen. Maar dna toch kan het niet als zodanbig voelen. Volgens mij was dat hoe je vorige relatie was.
De vrouw van de toekomst ! haha.
Diegene die ik zie is een bijzonder vrouw. Rustig, charmant, elegant en vooral >>>in balans.
Zij "leidt"haar leven en niet andersom. Het is een relatie die zal groeien en ja het zou me niets verbazen als je deze dame al kent.Alle aspecten komen naar voren in deze relatie. Deze relatie heeft inhoud en dat is wat jij zoekt volgens mij....
VErder zal communicatie heel belangrijk voor je worden en ook het woord kinderen komt naar voren. Ga je soms met kinderen werken? of is da tje wens?
Waar ik zelf even heel benieuwd naar ben is je relatie tov je ouders en of beiden nog in leven zijn.
Nou, ik hoop da tje hier iets mee kunt. dit is wsat ik eruit heb kunnen halen op werk enrelatiegebied.
Mar je weet niets staat vastin het leven
groetjes Suzanne