Loading...
nl

Wie zou graag mijn foto willen lezen?

Infinity82
Infinity82 jul 11 '12
Om persoonlijke redenen zou ik graag een reading willen.
Om zo verder te kunnen met mijn leven..

Alvast bedankt!
Delen:
admin
admin jul 11 '12
Hoi Infinity,

Heel graag wil ik je foto lezen. Ik ben in de leerfase dus mijn oprechte excuses als ik het niet goed heb. Hopelijk herken je er wel iets van en heb je er iets aan.

***

Het eerste wat me gebeurt als ik je foto zie is dat ik naar achter geduwd word. Je wilt hulp, dat is duidelijk maar verwacht eigenlijk niet veel van anderen. Kunnen ze jou wel de hulp geven die je wilt? Kunnen ze je wel het juiste advies geven. Kennen mensen je wel echt? Laat jij mensen zien wie je echt bent? Je houdt mensen van je af, gepaste afstand, kom vooral niet in mijn buurt want ik zoek het alleen wel uit ...

Mijn keel wordt dik, zwelt op. Haast samengeknepen. Je vindt het moeilijk te zeggen wat je denkt en voelt. Wel doen hoor meisje; kan ook zonder kattig te lijken. Dat ben je ook niet en je hoeft ook niet bang te zijn het te lijken. Als mensen het wel vinden is dat jammer maar jij hoeft je niet in te houden en kan gewoon jezelf zijn en zeggen wat je dwars zit. En dat is nogal wat. Nee, de stoelen vliegen niet door de kamer, daar ben je te netjes voor. Inwendig wel maar voor de buitenwereld gebeurt er neits wat erop lijkt. Niet opkroppen, daar heb je alleen jezelf mee. Heb jij ook zo'n druk op je keel? Voel jij ook wel eens alsof je keel dichtgeknepen wordt?

Gewoon zeggen wat je dwars zit en wat je bezig houdt. Denk je erover om voor jezelf te beginnen? Doen!

Je bent een schatje. Je linkeroog zie ik zelfs een hartje in, pure liefde. Mooi joh!
Je kijkt ook dwars door me heen. Heb je dat bij mensen, dat je gelijk weet wat er speelt bij een persoon en hoe die persoon in elkaar zit? Voor jezelf beginnen, ik krijg het weer. Maar toch ook die keel ... ben je bang voor jezelf te beginnen of voor commentaar van anderen? Nee, lijkt me niet. Waarom dan die enorme druk voor op mijn keel. Aan de ene kant wordt mijn kin omhoog gehouden, zo van "kom op, laat het hoofd niet hangen, ga ervoor" en aan de andere kant die enorme druk en die zwelling voor in mijn hals. Uitspreken, je moet praten.

Ik krijg de neiging je schouders naar beneden te drukken. Dat is een hele klus want je gaat steeds toch omhoog. Dit betekent voor mij dat je moet aarden.

Je moet veel leren maar je weet ook al veel. Je bent er nog niet maar je komt er wel.

*******

Ik ben benieuwd ......

Groetjes, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki