Loading...
nl

Wil er iemand een liefdeskaart voor mij leggen?

Godsgift
Godsgift jul 10 '12
Ik ga nu een tijdje met iemand om en wil graag weten of dit toekomst heeft? Wij hebben nog geen relatie .

xxxxx
Delen:
Godsgift
Godsgift jul 12 '12
niemand?
Tammie
Tammie jul 12 '12
Hallo Godsgift.
Ik wil wel een legging voor je doen. Komt er
z.s.m aan smile

Liefs Tammie
Tammie
Tammie jul 12 '12
Hallo Godsgift

Bij het schudden van de kaarten voelde het heel stug aan. Is dat ook het gevoel wat die man/jongen jou geeft? Mis je een bepaalde zekerheid bij die persoon? Loopt het stug? Voel jij twijfels?
Heb jij al een soort voorgevoel bij hem? Ik heb het idee van wel, maar je durft er niet op te vertrouwen. Je weet t antwoord waarschijnlijk wel, maar dat is misschien niet het antwoord wat je zou willen.
Ik zie namelijk ook van alles in de kaarten terug en krijg ondanks die kaarten toch een twijfel gevoel. Ik voel dat ik dat niet wil zien!

Klopt dit tot zover? Ik ben namelijk nog maar net kaarten aan het lezen voor mensen die ik niet persoonlijk ken en moet misschien nog leren. Tot zover heb ik hele positieve reacties gehad. dus ben benieuwd wat jij ervan vind.
Je kan en mag me altijd een prive bericht sturen ik kan de kaarten dan nog wat verder uitleggen en je misschien wat extra inzichten kan geven! Maar eigenlijk denk ik dat jij het antwoord van binnen al weet, je intuitie spreekt heel duidelijk, je moet er alleen naar leren luisteren.

Veel liefs van Tammie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki