Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen?

Godsgift
Godsgift jul 10 '12
Ik zou graag een foto lezing willen omdat ik op dit moment met mijn rug tegen de muur sta in het leven. Zowel Privé, financieel en zeer zeker in de liefde.


Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '12


Beste Godsgift, je foto is hier niet te zien...misschien heb je iets verkeerds gedaan. smile
Godsgift
Godsgift jul 10 '12
Beste Beschermengel,

Dank u wel wink

Het is gelukt grin
Godsgift
Godsgift jul 12 '12
Goedemorgen, is het zo erg met me?? Of betekent dit dat niemand je kan of wil lezen?

Is nieet andeers, niet geschoten is altttijd mis ; )

Fijne dag allemaal

Xxx
admin
admin jul 12 '12
Nee Godsgift, het enige dat het betekent is dat niemand nog tijd gehad heeft jouw foto te lezen. Daar moet je namelijk de tijd voor nemen en hebben. Wij doen dit allemaal vrijwillig, in onze vrije tijd. Heeft niets met jou te maken!

Jouw foto lezen moet ingepland worden. Nogmaals, ik spreek voor mezelf maar neem aan dat anderen ook dingen te doen hebben.

Groetjes, Sarah
Godsgift
Godsgift jul 12 '12
Beste Sarah,

Bedankt voor je antwoord, ben nieuw op de site weet nog niet helemaal hoe het werkt. Opgelucht d8t al het moet wel heel erg zijn hihihih.

Ik wacht het dan rustig af
admin
admin jul 12 '12
Heel graag wil ik je foto lezen Godsgift. Vooral omdat jouw foto me vanaf het moment van plaatsen intrigeerde. Wat een lief, beschaafd koppie heb je! Je ogen stralen niets dan goed uit. Prachtig mens, zo mooi! Je kijkt me vragend en afwachtend aan. Je bruist van energie, maar straalt ook een enorme rust uit.

Ik hoor je zingen en zie veel bloemen om je heen in frisse kleuren. Hoort dat bij jou? Laat je niet ondersneeuwen en blijf jezelf. Doe geen dingen tegen je zin dus verander jezelf niet. Echte vrienden respecteren je keuzes en accepteren je zoals je bent. Als jij je flitsend wilt kleden omdat je daar vrolijk van wordt moet je dat doen. Ik zie ook een beetje terug getrokkenheid. Bang om niet goed genoeg te zijn. Waarom zou je niet goed genoeg zijn, je bent zoals je bent, uniek en bruisend! Nee, je praat niet teveel, nee je praat niet voor je beurt en te hard. Jij bent jij en daarin blink je uit!

Moeheid, ik zie een soort vermoeidheid bij je? Hoe kan dat? Maak je je te druk? Dat hoort niet bij jou. Zorg dat je het kwijt raakt. Zorg dat je jezelf weer vindt! Je bent even jezelf kwijt maar dat is nergens voor nodig. Mensen staan in de rij om bij jou te zijn! De echte jij. Op dit moment speel je een beetje toneel. Beetje. Kijk goed naar binnen en zie wie je zelf bent en wat je zelf wilt. Je bent de weg een beetje kwijt maar die kan je alleen terug vinden als je goed naar binnen kijkt en ziet wat je echt wilt. En wie je echt bent. Twee benen om op te staan maar je staat steviger als allebei je benen dezelfde kant op gaan. Eerst stil staan, goed kijken en dan kiezen. JIJ moet kiezen en niemand anders. Welke kant wil JIJ op. Ga dan ook die kant op en laat jen iet tegen houden, door niemand. Nu lijkt het leuk maar over een tijdje wilt je toch doen wat je zelf wilt en wie je zelf bent. Een tijdje kan je toneel spelen en meegaan mat anderen en andere gewoonten en wensen maar dat gaat je opbreken. Niet doen dus. Blijf bij jezelf dan blijf je vrolijk en sterk en kan je de wereld aan.

Je vroeg hoe het zit met je liefdesleven. Je hebt het antwoord denk ik al. Als je jezelf blijft dan vind je vanzelf de juiste partner. Blijft hij niet, dan niet. Jammer maar helaas. Dan komt er weer een ander die wel ziet wat een mooie parel je bent. En die je accepteert met al je fratsen en gebreken en voroal jouw mooie kanten, maar ook je minder mooie. Die heeft iedereen. Niets bijzonder en vooral ook niets ergs. Blijft hij niet, dan niet. Als jij maar jezelf blijft en niet verandert.

Je werk. Ik zie een administratieve baan (excuses als ik het verkeerd heb en als je dat niet wilt). Hoort dat bij je? Doe je dat om dat je dat zelf wilt of omdat je het nodig hebt? Niet erg, kan best leuk zijn maar je bent ook heel rustig en lief. Kijk wat er bij je hoort, ik zie kinderen en bloemen. Zal wel iets symbolisch betekenen maar ik weet zo snel niet wat. Kinderen, vrolijkheid. Bloemen, kleur en vrolijkheid en natuur. Denk jij eraan om met kinderen te gaan werken of wil je graag kinderen?
Jeugdzorg? Jeugdhulpverlening. Ze adviseren over hun toekomst? Misschien is het daarom dat je zelf worstelt met dat probleem. Als je dat opgelost hebt weet je hoe het moet en kan je anderen daarmee helpen.

Advocatuur? Waar dat nou op slaat weet ik ook niet. Denk je erover om rechten te gaan studeren of …. nou ja, ik weet het niet, het moest eruit wink
Geen angst voor wat er komen gaat; als je je hart volgt kan het niet mis gaan. Alleen 1 tip: heb geduld! (moeilijk voor jou, maar toch grin)

Dit was wat ik krijg op dit moment. Het is een beginnetje toch ;)) Hopelijk kan je er iets mee.

Lieve groet, Sarah
Godsgift
Godsgift jul 12 '12
Beste Sarah,


Perfect beschreven alles, ik ben speecheless!! Moet het even laten inwerken en morgen kom ik hierop terug!!


Heel er bedankt hier voor!!
Godsgift
Godsgift jul 13 '12
Beste Sarah81,

Zoals ik gisteren aangaf,zou ik hier op terug komen.

Bloemen, frisse kleuren en vrolijkheid hoort bij mij! Ook klopt het dat ik me soms niet goed genoeg voel.

De moeheid klopt helemaal, ben op dit helemaal van de kaart en er zelfs lichamelijk ziek van. Ik ben mezelf echt kwijt,het voelt ook echt zo., ik speel al een tijdje toneel.

In de liefde valt juist op dat niemand blijft en ik weet dat je de liefde van je leven niet in 1x vindt maar af en toe moet er toch iemand zijn die even blijft? Die het meent met mij en mijn kinderen ? Maar ja niets aan te doen .

Mijn werk klopt helemaal, ik zit in een adm. functie en nee dat hoort niet bij me, ik heb het nodig. Ik wil heel graag nog een kind en mijn wens is om bij Jeugdzorg te werken.Maar omdat ik de diplomas niet heb en de brood winaar in huis ben is dat niet makkelijk te realiseren.

Advocate wou ik worden als jong meisje, daarom kreeg u dat waarschijnlijk door.


Bedankt ik herken mezelf echt helemaal terug!






xxxx grin
admin
admin jul 14 '12
Dank je wel voor je reactie! Hier word ik echt heel blij van smile

Weet je, ik proef hier weer die gretigheid van je, dat ongeduld. Logisch ... heel moeilijk om als moeder alleen voor je kindje te zorgen. Maar alsjeblieft ... neem geen genoegen met de eerste de beste man die een beetje een vaderfiguur lijkt. Dat gaat je echt opbreken! Jij weet heel goed wat je wilt. Geduld, geduld, geduld!!!

Laat zien wie je bent en weet wat je echt wilt! Dan maar een alleenstaande moeder! Heel zwaar maar nog zwaarder is steeds een man die niet blijft en je steeds aanpassen.

Wees jezelf en accepteer jezelf!!! Heb geduld!!!

Lieve groet en knuffel, Sarah

(p.s.: Je bent jong, die jeugdhulpverlening kan nog!!!)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki