Loading...
nl

het spookt in mijn huis. need some help!???

Tammie
Tammie jul 9 '12
Hallo iedereen.

Ik sta de laatste twee weken heel erg open heb ik het gevoel.
Het spookt sinsdien ook in mijn huis! En heb nog wel alles met salie gereinigd.
Ik vind het stiekem best een beetje eng en ook mijn hond reageert erop.
Ik zie haar steeds naar iets kijken... Kan iemand mij helpen? Hoe dit ineens zo is gekomen
of wat ik nu kan/moet doen?

Warme groet Tammie
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 9 '12
Hoi Tammie smile

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/133220/1.html

Hierboven staat een link, die ik even voor heb opgezocht hier op merudi... over hoe je een geest uit je huis kan jagen...

ik hoop dat je er iets aan hebt! wink

groetjes moonflowertje wink
Tammie
Tammie jul 9 '12
Dank je wel lieverd! smile

Ik denk dat ik weet hoe dit zo ineens komt. Er zaten flink wat blokkades in mijn energie
baan/div. Chackra,s en die blokkades zijn opgeheven waardoor mijn energie weer vollop is gaan
stromen. Ik heb namelijk ook reiki. Voorheen voelde ik veel minder energie,nu sta ik vol open.
Nu dus ook maar leren hoe je dat weer sluit. Dadelijk ga ik nog dingen zien en dat wil ik echt
niet! Ik wil alleen voelen en niet zien want dan word ik bang!

Ik zie ook heel vaak schimmen voorbij komen in mijn ooghoek enzo. Dingen gaan aan en uit!
Er bewegen dingen... Bah!.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 9 '12
(deze schreef ik net ook al wink)

Hetgene wat jij opmerkt en je hond ook, is volgens mij niet echt iets waar je bang voor hoeft te zijn...
Misschien is het een entiteit die gewoon niet weet dat hij of zij is gestorven... omdat jij de deur open heb staan naar de wereld waar de entiteit naar toe zal gaan, uiteindelijk...
Komt het waarschijnlijk naar jou toe...
Toch heeft de entiteit zelf ook die deur...
Dat kan jij hem of haar duidelijk maken...
er is op merudi een onderwerp waar nog beter uit wordt gelegd hoe je dit het beste kunt doen, ik zoek het wel ff voor je op...
(valt niet mee tussen alle berichten te zoeken, maar ik doe mijn best tongue)

groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 9 '12
Je zou kunnen overwegen om nogmaals met witte salie of wierrook je huis te reinigen,
en als je dit doet, doe het dan vanaf de bovenste verdieping, naar beneden, in elke kamer of ruimte...
Zodra je een kamer binnen komt, loop je naar een raam en zet je deze open...
Het gaat om hetgene wat je erbij denkt of zegt tegen de geest(en) of entiteit(en)
Loop door elke hoek van de kamer met de wierrook of witte salie en vraag of de entiteit(en)
naar het licht zouden willen gaan... Ze zijn niet meer aan een aarde-lichaam verbonden!
(doe het met respect, want een entiteit of een geest is ook ooit een mens geweest, misschien is hij/zij verdwaald?)
Probeer de entiteit te laten inzien dat hij niet meer leeft... Laat hem bedenken wanneer hij is wakker geworden voor het laatst
of wanneer hij voor het laatst verschrikkelijk heeft gelachen? Wat hij heeft gegeten of gedronken?
Probeer zelf ook in te zien dat een entiteit geen emoties heeft, alleen maar een bewustzijn...
Hij of zij zal misschien de weg kunnen vinden als hij met zijn bewustzijn zich concentreerd op iemand die hij kende die is overleden?
In iedergeval zal je ook duidelijk moeten maken dat hij niets te zoeken heeft in jou huis...
Jij kan hem niet helpen, hij/zij zal zelf die weg moeten vinden
Zo loop je al de kamers door...
En als je daarmee klaar bent, vergeet dan vooral de ramen niet dicht te doen!

ik hoop dat het deze keer wel gaat werken
En als je dan de volgende keer weer bij Reiki bent, kaart het dan meteen aan!
Want zo'n reiki master kan daar wel wat mee wink

groetjes Moonflowertje wink
yugoo
yugoo jul 10 '12
hoi Tammie,

omdat we leven in meerdere dimensies, en de sluier daar tussen vager wordt, zie je uit andere dimensies soms schimmen in je ooghoek. Dat is niet is om bang voor te zijn, je krijgt een glimp van een andere jij :-)

Jij bent altijd in controle.
Groeten Hugo van Huizen
yugoo
yugoo jul 10 '12
Hoi Tammie nog een aanvulling, ga er veel over lezen, of kom een keer bij me langs, ik kan ook je huis schoonmaken, alleen vraag ik wel een vergoeding voor sessies.
admin
admin jul 11 '12
Nee joh, het spookt niet, je ziet alleen ineens meer dan voorheen. Zaak om je af te gaan sluiten. En, inderdaad, tegen je reikimaster zeggen. Zij/hij kan vast wat tips geven.

Groetjes, Sarah
admin
admin jul 11 '12
Trouwens, honden zijn erg gevoelig. Kan het niet zijn dat je hond altijd al wat zag maar dat jij het nu merkt?

Grappig trouwens die beestjes. Wij hadden een hondenlogeetje die ook ineens begon te blaffen naar iets dat schuin boven mij op de bank was. Ik zag niets maar het beestje blafte. Bij het baasje thuis schijnt ze ook op een speciale plek te blaffen. Onze eigen hond doet niets, ziet volgens mij ook niets terwijl ik ook foto's lees dus er af en toe best wel iemand kan zijn. Kan het ook niet zo zijn dat jouw hondje eventjes wat gevoeliger is (net als jij).

Nogmaals, groetjes, Sarah wink
Tammie
Tammie jul 12 '12
Dank je wel iedereen

Ik ben er al veel minder bang voor. Ik heb nog niet echt de tijd gehad om te gaan zuiveren. Ik heb er in gedachten tegen gepraat en dat voelde goed. Ik ga van de week nog een keer heel goed mijn huis reinigen. Maar heb er eigenlijk geen moeite meer mee, zolang het mij maar niet schaadt smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 12 '12
winkzolang je er geen moeite mee hebt, is het goed!
Het maakt jou alleen maar bewuster van het feit, dat er meer is, dan het leven wink
Dat maakt je alleen maar wijzer...

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki