Loading...
nl

Mijn hondje Tascha

Tammie
Tammie jul 8 '12
Hallo allemaal

Zou iemand de foto kunnen/willen lezen van mijn hondje Tascha?

Dit vind ik wel heel spannend!!!

Alvast heel erg bedankt!
Een warme groet van Tammie
Delen:
admin
admin jul 16 '12
Hoi Tammie,

Nog nooit heb ik een foto van een dier gelezen. Vooral ook omdat zij niet kunnen bevestigen of het klopt. Maar eens moet de 1e keer zijn.

Moeilijk vind ik het omdat ik al gelezen heb dat je schrijft dat je hondje ook energie oppikt van de onrust die in je huis was. Dit zal ik dus proberen uit mijn hoofd te zetten ... maar ja, ik ben een mens ... Dus ... of er wat zinnigs voor jou uitkomt?

* * * *

Wat me als 1e opvalt als ik jouw hondje zie is dat ze haast in elkaar gedoken zit. Afwachtend en bescherming zoekend op schoot. Nou loop ik vaak met mijn eigen hond in het bos en zie regelmatig dit soort hondjes (bedoel ik absoluut niet lelijk!!!) en heb daar een beeld bij: zenuwachtige blaffertjes (is mijn hond ook hoor winkdus weer niet lelijk bedoeld)
Ze lijken voor niemand bang maar zijn soms kleine angsthaasjes en zeer aanhalig. Jouw hondje lijkt helemaal aan dit beeld te voldoen: angstig, aanhalig, zenuwachtig. Maar dat is wat ik zie op de foto. Mìjn 1e indruk. (en ik ken ze alleen uit het park en ik zie jouw hondje alleen op de foto en dat is een momentopname)

Ze kijkt ook zielig. Haar rechteroogje zit een ? voor, ik weet niet hoe dat heet. Ze kijkt moe. Ze is toch niet zo oud? Ik schat een jaar of 4 (maar wie ben ik)
Ze lijkt moe, berustend maar vreselijk lief en aanhalig. Doet alles voor haar baasje maar weet het even niet meer. Ze is in de war. “help me, ik wil slapen, ik ben moe maar ik weet het even niet meer. Gewoon slapen, zonder iets aan mijn hoofd.” Is het zo’n gevoelig hondje. Gevoelig voor stemmingen, voor verandering? Is er verandering bij je thuis? Ander huis, iemand erbij? Kan het zijn dat ze bang is jou kwijt te raken? Ik voel druk boven aan mijn maag.

Moeilijk hoor Tammie. Ik krijg zin haar op te pakken en te knuffelen en te zeggen dat het allemaal goed is en goed komt. Heel erg de bevestiging nodig dat het goed is en dat zij rustig hond kan zijn. Maar ja, het is mijn 1e keer en echt lezen is moeilijk. Ik denk haar te horen maar dat kan ook fantasie zijn ….

Wat er ook is met haar: wat een lieverd!!!
Tammie
Tammie jul 16 '12
Lieve sarah

duurde even voordat de tranen gedroogd waren!:)

Prachtig! Helemaal waar! Tascha is mijn spiegelbeeld. Wat je beschrijft is wat ik heb gevoeld en mijn hondje dus ook! Wist ik wel uiteraard maar is goed m te horen van een ander want ik luister zo slecht naar mezelf!:) Tascha neemt mijn energie over. Wij zijn samen een! Die fot is gemaakt toen uk al die gevoelens had die jij omschreef. Moe,willen rusten,????? Etc. Jeetje arm beest! Maar ik zeg haar elk dag dat het goed komt en leg haar alles uit waarom ze bepaalde dingen voelt. Ik reiki haar ook. Nu gaat het al veeeel beter met ons:)
Ze is zo,n geweldig beest. Ik denk vaak dat ze een lichtwezen is en gestuurd door de engelen. Wij hadden elkaar nodig!

Dank je wel uit de grond van mijn hart!:)

veel liefs,watmte,liefde en licht
Tammie
Tammie
Tammie jul 16 '12
En een HELE dikke knuffel van Tascha!:)
admin
admin jul 16 '12
Originally Posted By: Tammie
Nu gaat het al veeeel beter met ons:)


DAT vind ik leuk te horen! Goed zo!

Lieve groet, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki