Loading...
nl

Wat zie jij, als je mijn foto ziet?

Anietje
Anietje jul 4 '12
Ben wel heel benieuwd wat jullie zien aan mij.
Alvast bedankt voor de reacties.
Delen:
admin
admin jul 5 '12
Sorry, ik delete het. Hopelijk krijg je snel een goeie lezing.

Groetjes, Sarah
Anietje
Anietje jul 6 '12
Eeuuuhhh, was het zo erg?

Groetjes Anita.
admin
admin jul 6 '12
Nee hoor! Wees gerust! Het was alleen klinklare kul en dat wil ik je besparen smileAan de anderen de eer voor een echte reading!

Groetjes, Sarah

p.s.: je hebt een mailtje
admin
admin jul 6 '12
Je hebt een privé bericht (dat is hier op het forum en je ziet bovenin het vlaggetje knipperen. Als je daarop drukt kan je het lezen of naar je inbox gaan).
Anietje
Anietje jul 6 '12
dank je Sarah, ik heb je net een berichtje teruggestuurd ;-)
Marjanne
Marjanne jul 7 '12
'Overgang' is het eerste wat in mij opkomt. Niet zozeer de normale vrouwelijke overgang maar dat je in een overgangssituatie zit en je jezelf afvraag Wie ben ik nou eigenlijk. Oude 'schillen' vallen af, je wordt meer jezelf omdat je niet langer zoveel consessies doet of wil doen...
Wie wie wie, dat woord blijft zich maar repeteren bij mij. 'wie is toch dat meisje..', een oud liedje wat ik 'hoor'. Misschien kun jij het plaatsen.
Je hebt heel veel wijsheid vergaart uit meerdere levens, wanneer zet je dat eens Echt in? Wat houdt jou tegen om die nieuwe weg in te slaan? De weg van jeZelf tonen zoals jij bent vanuit je essentie. Ik moet nu lachen, nu hoor ik het liedje 'Wie is liesje, wie is toch dat meisje..' Als ik een liedje hoor heeft is dat vaak óf een symbolische betekenis óf is het een lievelingsliedje van een dierbaar persoon die is overleden. Heb jij wat met kloosters en nonnen.. boeit jou dat? Sowieso is er veel wat jou boeit en kan raken, je leeft heel intens. Soms zo intens dat je naar je hoofd grijpt en het liefst diep onder de dekens kruipt en roept: 'ik ben er even niet!'
Ook hoor ik de vraag: wanneer ga je die keuze nou eens maken? Diep in je hart weet je al lang wat je wilt.' Ook voel ik een sterke maatschappelijke betrokkenheid bij jou en een enorm rechtvaardigheidsgevoel.
Dit is wat ik bij jou mocht voelen en horen, hopelijk kun je er iets mee :-)
Anietje
Anietje jul 9 '12
Hoi Marjanne.

Bedankt voor je reading.
Klopt dat ik op zoek ben naar mezelf ja, op het moment heel erg.
Wou dat ik al die wijsheid uit vorige levens een s echt kon gebruiken.
Maar gaat elke keer wat mis.
En dan verpruts ik het weer.
Nee heb niet wat met nonnen ofzo, misschien in een vorig leven, maar dit leven niet.

Groetjes Anita
Marjanne
Marjanne jul 10 '12
Graag gedaan Anita. Blijf vertrouwen, en vraag e.v.t. om hulp aan je gidsen of engelen. Ze zijn er voor je.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki