Loading...
nl

Droom 29-6-2012 20.00

Bastet
Bastet jun 30 '12
Vanuit een zwart raam tegenover mijn huis keken doffe wit/blauwe ogen me aan. Ze horen bij een zwart verschijnsel waarvan ik alleen de omtrek van de bovenkant van het hoofd kan zien. Het zijn mijn ogen en het is de bovenkant van mijn hoofd die ik zie. Ik zie een 6-jarige Anna naar mij kijken. (Ik ben anna)

Nu kijk ik naar mezelf als wie ik nu ben, naar een bordeauxrode boxershort die ik draag en doe ik iets wat ik niet begrijp, niet leuk vind en waar ik me voor schaam, ik durf dat niet hier op het forum te zetten. Ik voelde me hier echt misbruikt, alleen deed ik het mezelf aan.

Ik loop naar zolder (niet mijn eigen zolder) om beter contact te leggen met diegene in die kamer. Ik vertrouw het blindelings. Sta er niet eens bij stil. Mijn zusje is in deze zolder.

Het zwarte verschijnsel komt via een balk naar me toe klimmen en wilt in mijn hoofd boren met een boormachine. Ik wil dit niet, ik verzet me en ik huil en schreeuw. Mijn zusje houdt mijn armen op mijn rug. De boormachine probeert via mijn slapen in me te boren en boven in mijn hoofd.

Op het moment dat de boormachine mijn hoofd zou moeten raken, lukt het niet, omdat ik het enorme plastic horloge van mijn broertje als helm draag. Ik ben verbaasd en schiet in de lach. Dit ziet er namelijk echt heel grappig uit. Mijn moeder komt de zoldertrap op stormen om te zeggen dat we op moeten houden met deze onzin.

Ik word wakker met mijn ogen dicht. Mijn lichaam is verkampt en mijn gezicht ziet er zo uit: :C Mijn enkel doet zeer, langzaam kom ik weer tot mezelf. De spanning in mijn kaken en wenkbrauwen, waar ik de afgelopen dagen niet vanaf kon komen is weg.
Delen:
Bastet
Bastet jun 30 '12
Vroeger heb ik ook een soortgelijke droom gehad die ik nooit ben vergeten.

Ik sta in de hal van mijn middelbare school. Het is druk, overal om me heen zijn leerlingen. Ik kijk naar beneden en zie dat mijn broek op mijn enkels hangt. Ik sta voor schut en wil naar mijn slaapkamer om een andere broek aan te trekken. (ik slaap op zolder.)

Aan het eind van de hal zie ik de ladder naar mijn zolder staan. Naast de ladder staat een meisje in het licht dat boven haar schijnt, met een kinderwagen. Ze heeft bruine krullen, kroezig. Sproetjes, ze lacht breed naar me en kijkt glazig voor zich uit. naar mij. Ik moet er heen om een andere broek te pakken dus dat doe ik gewoon. Hoe dichterbij ik kom, hoe minder mensen er zijn. Ze hield die vreemde blik aan, ik dacht dat ze misschien niet zo sociaal is, dus ik lachte vriendelijk terug. Een paar keer, zo van, ja leuk dat je naar me lacht, ik heb nu gezien hoor.

Toen ik mijn ladder op klom, kwam ze achter me aan. Ze liep niet, ze zweefde. Ik was boven, viel achterover. Ik wilde haar trappen, zodat ze van mijn trap af viel naar beneden. Op het moment dat mijn voet haar raakte, ging hij door haar heen. Ze was een lijk, helemaal verrot. Haar lach was geen lach, maar haar mond was gewoon weg gerot waardoor ik haar tanden zag, dat op een lach leek. Hoe dichterbijer ze kwam, hoe zwarter alles om me heen werd. Ze gaf me een kus en toen was alles zwart. Ik hoorde alleen gefluister: you are dead. you are nothing, Nothing!

Toen werd ik ook wakker met mijn ogen dicht. Toen ik mijn ogen opende checkte ik of ik nog leefde, want ik dacht echt dat ik dood was gegaan.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 30 '12
smileHoi Bastet...
Ik zal het vanuit mijn visie proberen te interpreteren voor jou...

Door de vele symbolen die je weet te vertellen^^ kun je er wel vanuit gaan dat het best druk is in jou hoofd, of leven
? misschien een stroomversnelling?

Je hebt contact gemaakt met jou onderbewuste, dat bewuster aan het worden is van jou "hogere" zelf
of er wordt gewezen op het contact met jou gids... of iets met een kant die je nog niet kende van jezelf wink
Omdat het wel vertrouwd is op de zolder, maar je weet ook dat het niet jou eigen zolder is...
In ieder geval is er iets aan het openen, waar je misschien een beetje angstig voor bent...
( de Boormachine , gaten boren in je slapen...)
Een donker of duister (zwart) raam, tegenover jou huis kan staan voor de donkere duistere (onbekende) kanten van jezelf
Als ik het goed begrijp kijk je naar het raam, ziet daar 2 wit blauwe ogen... dof die jou aankijken...
Waarschijnlijk heeft het te maken met jou ziel, en spiegelen
Je spiegelt jezelf en bekijkt dit vanuit het kind in jou

vanuit dit kind zie je jezelf zoals je nu bent....
Je ziet een kant van jezelf of meerdere kanten waar je je voor schaamt...
Dit kan betekenen dat je jezelf misschien iets volwassener of serieuzer mag nemen
De goede kanten, en de kanten waar je je eigen voor schaamt misschien...
Het hoort er allemaal bij
Al de kanten die je hebt... de leuke, lieve, stomme, duistere, verlegen, aardige, nieuwsgierige en ga zo maar door
maken jou tot wie je bent! Waarschijnlijk is dat de boodschap : Accepteer jezelf zoals je bent...

^^ Je hebt een plastic horloge die je gebruikt als Helm...
wat nog blijkt te helpen ook tegen de vervelende boor (angst)
jou verbaasdheid en het in de lach schieten kan staan voor:
je zal zien dat het achteraf allemaal best mee valt
Misschien maak je je te druk om dingen ...
daarmee bedoel ik de dingen die je als een berg tegenopziet, en als het dan eindelijk zo ver is...
dan moet je er om lachen... omdat je je bang heb lopen maken voor niks shocked
Jou moeder onderbouwd dat nog eens door te zeggen: Hou op met die onzin!

tonguepin me er niet op vast, hoor Bastet!
Het is gewoon wat ik erin zie, of eruit haal tongue

groetjes moonflowertje wink
Bastet
Bastet jun 30 '12
Bedankt Moonflowertje,

Op deze manier heb ik het nog niet bekeken. Het is een andere invalshoek om te kijken naar datgene wat ik wil zien. Dat geeft weer meer inzicht!

Groetjes terug

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki