Loading...
nl

mijn fototje

steffie1978
steffie1978 jun 23 '12
zou iemand mijn foto kunnen lezen??

alvast heel erg bedankt voor het nemen van de moeite om dit te doen!

Delen:
steffie1978
steffie1978 jul 2 '12
Helemaal niemand??? die tijd heeft of iets door krijgt?
Of ben ik nu heel ongeduldig ;-) ??

Groetjes Steffie
Serenity
Serenity jul 3 '12
Heb je ook een recentere foto toevallig Steffie?
Tja de meeste mensen die lezen pas foto's vanaf 25berichten zodat ze zich niet gebruikt voelen waneer er iemand na he lezen van hun foto niet meer actief op het forum zijn.

Je hebt trouwens prachtige ogen en ik denk te zien dat je een best ruw en zwaar leven heb of hebt gehad, leunen er een een paar mensen op jouw?
Als je dat niet wilt omdat je dat vermoeiend vind zal je toch je eigen grenzen moeten aangeven.
Je hebt namelijk zelf je leven in de hand, en dat zeggen ze ook vaak tegen mij maar het valt niet altijd mee vind ik.
steffie1978
steffie1978 jul 3 '12
Hoi hoi,

hierbij mijn nieuwe foto,

dankjewel voor je antwoord, deze foto denk ik wel wat duidelijker.
Ik begrijp het helemaal waarom een foto niet gelezen word als mensen nog niet echt actief zijn op het forum.

Ik zal me nog eens verder gaan verdiepen in het forum en dan hoop ik dat als ik actiever ben hier dat er meer mensen zijn die mijn foto willen en kunnen lezen

Groetjes Steffie
steffie1978
steffie1978 jul 3 '12
er leunen inderdaad nogal wat mensen op me! en ik vind het moeilijk om tegen sommige mensen mijn grenzen aan te geven...........
admin
admin jul 3 '12
Moe, heel moe. Berusting in je lot, in je leven ... je gaat door ... omdat het moet ... niet omdat het leuk is. Neem jij wel eens tijd voor jezelf? Opoffering ... Opoffering, waarom? Waarom zou jij je in de dingen die je moet doen, volgens jezelf, geen lol mogen hebben. Waarom beschouw je het leven als opoffering? Kom op mooi mens, van binnen en van buiten!!! en dat mag ook wel eens gezegd worden!!! je zit nu even in een vervelende fase. Zitten we allemaal wel eens; niet leuk maar niets mis mee als je maar beseft dat je er ook weer uitkomt! Niet blijven hangen maar voor jouw geldt: niet doorendoorendooren doorgaan! Af en toe stoppen en tijd voor jezelf nemen.

Je lacht lief, kijkt lief, je ogen kijken lief maar erachter is het dood. Niet dood, maar uitgeblust. Heb je wel eens van The Rose of Hope gehoord? Prachtig ding. Lijkt dood maar een beetje water en het komt weer tot leven. Keer op keer. Lijkt op jou. Geef jezelf een beetje water, een beetje lucht en je komt weer tot leven. Zorg dat je een beetje water, een beetje energie krijgt. Water, 1e levensbehoefte. Maar energie heb je ook nodig. Zorg voor jezelf. Je hebt nog zoveel moois te geven ... ook aan jezelf! Gun het niet alleen anderen maar ook jezelf!

Groetjes, Sarah
steffie1978
steffie1978 nov 21 '12
Lang geleden dat ik ben geweest (sorry daarvoor)
ik heb een nieuwe foto, misschien dat daar meer op door komt???

bedankt alvast voor het nemen van de moeite!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '12
Zo wat een verschil zeg! Voor mijn gevoel ben je veel meer in je gevoel en je lichaam gezakt en sta je in een veel beter contact met jezelf. Het is tijd voor de verdieping en heb ik het gevoel dat je ook je donkere kant goed hebt onderzocht en het nu tijd is voor de integratie in jezelf, van alle delen die je kwijt bent geraakt.
Krullthor
Krullthor nov 29 '12
ik sluit me helemaal aan met wat boven al staat.
bij de eerste 2 fotos had ik meteen het gevoel "ik lach want dat is wat ze van me verwachten". moe, geleefd, hoop op iets beters opgegeven.
bij de 3e kwam ik er moeilijk in. volgens mij omdat je veel strenger je grenzen bewaakt. "door schade en schande wijs geworden"?
maar dat beetje lach in je mondhoek is wel écht. je bent op de goede weg, je hebt een knop omgezet.


..dat is wat ik zie in ieder geval

x

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki