Loading...
nl

Droom Elektriciteitsmast

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 20 '12
In mijn droom was ik in het ouderlijk huis
Naast het huis hebben ze een elekriciteitsmast gebouwd
Ik ben het er niet mee eens omdat ik denk dat het precies boven mijn slaapkamer zit
eenmaal beneden zie ik dat het net langs mijn kamer gaat
en nog ben ik het er niet mee eens...

iemand een idee?

groetjes moonflowertje
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '12
Nee eigenlijk niet. Wat voelde je, toen je het er niet mee eens was? Waren er kleuren of voorwerpen die opvielen?
admin
admin jun 22 '12
Hi MoonFlowertje,

Ik denk te weten wat jou droom betekent...... "Het zal je sterke contact met je Gids(en) verstoren" daarom ben je het er niet mee eens! #Electriciteit


Groetjes,
JustLove
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 22 '12


Ik heb wel eens op televisie gezien dat de mensen die in de buurt van zo'n hoogspanningsmast wonen, door het magnetische veld ziek worden... Het is wel een tijd geleden dat ik het gezien heb, maar ik geloof het wel... Ik ben bang dat ik ziek wordt met zo'n ding naast mijn huis...

Ook zal het te maken hebben met iets uit mijn jeugd?

laughnee JustLove... Het kan de band alleen maar sterker maken smile
Dus daar ben ik niet bang voor...
Jou plaatje past hier wel bij shocked
Kortsluiting haha wink

Ik herinner me dat ik naar boven keek en de mast was wit...
De lucht lichtblauw
Ik keek uit mijn raam maar zag niets, toch irriteer ik me... omdat ik weet dat er iets is...
ik moest helemaal naar beneden, in werkelijkheid was dit maar 1 trap...
in mijn droom is het een flat
ik kijk naar boven en zie dat de mast net niet over ons huis heen gaat....( de draden)
laughmisschien maak ik me veel te druk over dingen die niet eens zijn zoals ik vrees?

groetjes laugh^^ het is wel typisch iets voor mij om zo te reageren...
admin
admin jun 22 '12
Hi Moonflowertje,

Dat een electriciteitmast je ziek kan maken kan ik helemaal plaatsen! Maar hoe kan dit dan je band versterken met je Gids? Het is toch een heel ander soort energie dat je "zijn" verstoort, wat je zwak(ker) maakt? smirk

Daarom denk ik dat het je contact met de Bron/ Gids(en) verstoort! Zodra je niet verbonden bent wordt je "ziek".

En ik denk niet dat jij je teveel druk maakt. Als jij weet dat het je ziek kan maken (zwak), dan mag je je daar zeker druk om maken, toch? Het is veel te nabij!

Groetjes,
JustLove smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '12
Als ik lees dat de mast wit is, en de lucht lichtblauw verbind ik dit met de chakra kleuren. Het witte is je hogere zelf en de blauwe lucht staat voor het uitten hiervan.

Als ik dan je droom interpreteer, krijg ik het gevoel dat jij bang bent voor je hogere zelf, en niet kunt uitten wat deze jou verteld. Je bent er bang voor en wil het eigenlijk niet ontvangen. Je hebt het naast jezelf geplaatst (naast je persoonlijke huis).

Je slaapkamer staat voor innerlijke kinderen, en het lijkt erop dat jij het contact met je hogere zelf, in je kindertijd bent kwijtgeraakt.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 22 '12
Moeilijk...

In jou uitleg, NiMS... zit altijd wel een belangrijke kern van de waarheid tongue
Iets wat mij in ieder geval al een stukje dichterbij brengt

Wat ik nu uit mijn droom haal is, die hoogspanningsmast plaats ik niet zelf naast mijn huis, die wordt is daar gewoon geplaatst...
Ik moet het eigenlijk maar gewoon accepteren...
Want het is de stroom die iedereen nodig heeft,
Zo'n mast is eigenlijk de ondersteuning van die stroming
En dat ie naast mijn huis staat ( naast mijn slaapkamer, uit mijn jeugd) kan staan voor dat ik het iets serieuzer moet nemen,
( ik ben soms iets te kindervlinder-achtig)
Ik heb er misschien niet zo'n zin in om alles in de juiste banen te moeten leiden... Maar het is mijn taak...
Er is geen onderhandeling mogelijk, ik zal die verantwoording op me moeten nemen

En dat laatste zinnetje zit heel dicht op de waarheid...
Ik ben in mijn jeugd inderdaad mezelf gaan afsluiten voor de rest van de wereld...
Omdat ik graag "normaal" wilde zijn...

groetjes moonflowertje

thanks smile

de droom was eigenlijk langer, of er was een stukje voor...
maar ik weet het gewoon niet meer smirk
admin
admin jun 23 '12
Wat NiMS aangeeft klinkt ook heel aannemelijk! Uiteindelijk weet jij wat voor jou als waarheid binnenkomt! smile

Groetjes,
JustLove
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 2 '12
Nu ruim 3 maanden verder snap ik de boodschap wel ongeveer...

Quote:
In mijn droom was ik in het ouderlijk huis.
Naast het huis hebben ze een elekriciteitsmast gebouwd
Ik ben het er niet mee eens omdat ik denk dat het precies boven mijn slaapkamer zit
eenmaal beneden zie ik dat het net langs mijn kamer gaat
en nog ben ik het er niet mee eens...


Het zou kunnen betekenen dat ik vanuit mijn jeugd een hoop spanning heb gekregen...
Ik roep altijd wel dat ik het verwerkt heb, maar tijdens mijn intake bij de regressie therapeute, bleek dat daar echt nog wel dingen zitten die ik diep heb weggestopt! Ik heb van 0 tot nu in grote lijnen zitten te vertellen, de dingen die me zijn bijgebleven waarvan ik denk dat het te maken heeft met mijn Chronische hyperventilatie...
Toen ik het allemaal verteld had, zei ze: Je verteld het alsof je eventjes boodschappen gedaan hebt bij de AH laugh

dus die elektriciteits mast staat voor de spanning die ik in mijn jeugd had, en waar ik nog onbewust mee te kampen heb...
De mast gaat wel niet over mij heen (ik zit helemaal niet meer in die situatie, en heb er ook niets meer mee)
Toch neem ik het met me mee vandaag de dag (toch ben ik het niet eens met de situatie waarin ik toen zat)

Hier wordt dus aan gewerkt...
Ben wel benieuwd hoe ik dit onder de regressie-sessies ga verwerken... want het leek haar beter dat ik eerst een paar sessies ging leren ademen...
Omdat ik al heel snel de neiging heb om mijn adem in te houden zodra ik spanning voel, is het wel verstandig om door te ademen tijdens regressie therapie wink

groetjes Moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki