Hoi allemaal,
Ik ben al lange tijd geïnteresseerd om te weten te komen wie ik in mijn vorige leven(s) ben geweest. Vooral dan mijn laaste incarnatie. Ik heb het gevoel dat deze informatie me zou kunnen verder helpen bij wie ik in dit leven ben / verder zal worden. En vooral... omdat ik al heel mijn leven het gevoel heb dat ik op zoek ben naar mijn ware liefde. En dat deze persoon hoogstwaarschijnlijk de persoon is waarmee ik in mijn vorige leven een relatie had, maar waar er problemen zijn geweest waardoor we misschien wel niet helemaal bij elkaar konden komen. Ik heb in het verleden al wel wat beelden doorgekregen over zaken die heel erg leiden tot een bepaalde tijd waarin ik geleefd zou hebben en hij dan ook. Hou het voorlopig liever even voor mezelf. Maar ik zou er meer onderzoek naar willen doen. Om hopelijk te kunnen vinden wie ik en hij zijn geweest. Het is natuurlijk niet evident om erachter te komen wie we exact zijn geweest, maar het kan ook al helpen als ik daar een stukje dichter bij kom en bv. al wat meer te weten kom over onze situate. Mijn gevoel zegt ook enkele dingen, maar dat kan je nooit zeker weten.
Heeft iemand enig idee hoe ik die informatie zou kunnen vinden of krijgen? Heeft iemand een hulpmiddel?
Veel liefs,
Elfje21