Loading...
nl

Wie wil mij de kaarten eens leggen

Troplinake
Troplinake jun 17 '12
Hey hey allemaal


zoals sommige hier weten leg ik zelf ook kaarten maar deze keer kom ik even met een vraagje.

Zou iemand van jullie een legging willen doen met kaarten en misschien een antwoord of legging doen over gezondheid?
Voor mezelf leggen zou geen goed idee zijn omdat ik het misschien onbewust zou beïnvloeden en dat wil ik ten allen tijden vermijden smile.

Welke kaarten maakt niet uit ik hoop gewoon op een antwoordje op bepaalde vragen smile
je mag dit hier posten of in PB dat bepaal je zelf wat je het liefste doet. smile

En voor diegene die liever zonder vraag of onderwerp leggen een gewone legging mag ook altijd voor die even niemand vinden om een legging voor te doen :-) :-) :-)


Vele groetjes
Troplinake / Mieke
Delen:
Elfje21
Elfje21 jun 17 '12
Hey Troplinake,

Ik wil graag een legging voor je doen. Kies maar zelf of je graag een algemene legging hebt of liever een antwoord op je vraag (vragen) krijgt.
Ik wil gerust beiden ook doen. :-)

Ik zal proberen ergens volgende week wanneer ik wat tijd heb. Is dat goed?


Liefs,

Elfje21
Troplinake
Troplinake jun 18 '12
Elfje21 bedankt alvast

beide mag altijd en als het een moet zijn vooral op vlak van gezondheid dan daar heb ik vragen wink

Groetjes
Troplinake / Mieke
Elfje21
Elfje21 jun 18 '12
Hey Troplinake,

Zal dan beiden doen. En me bij de vraag concentreren op je gezondheid. smile

Vandaag ben ik nogal moe, dus ga ik wat rusten.
Misschien morgen of overmorgen. smile


Veel liefs,

Elfje21
Troplinake
Troplinake jun 18 '12
Hoi elfje21

Neem je tijd hier voor, hier is geen haast bij ik zal het wel zien hier wanneer de legging toegekomen is wink

Rust nog maar lekker uit wink

Groetjes en al thanks
Troplinake / Mieke
Troplinake
Troplinake jun 25 '12
Zijn er misschien nog anderen die iets kunnen zien via hun kaarten ivm gezondheid of andere dingen?

Groetjes
Mieke / Troplinake

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki