Loading...
nl

Een geest gezien en gevoeld

tarasyogini
tarasyogini jun 16 '12
Een paar jaar geleden lag ik in bed en werd ik wakker van een raar gevoel.
Ik voelde duidelijk de aanwezigheid van mijn buurman en toen ik opkeek, zag ik een donkere schaduw. Ik wist gewoon dat het mijn buurman was en kreeg opeens een gedachte over een ambulance in mijn hoofd. Ik was zo bang geworden, dat ik niet verder heb gekeken, gevoeld en gevraagd en ben uiteindelijk weer in slaap gevallen.
De volgende dag vertelden mijn ouders dat er 's nachts een ambulance is geweest omdat de buurman een hartstilstand had gehad. Precies om dezelfde tijd dat ik hem zag en voelde.
Ik was in die tijd vrij veel bezig met het spirituele, maar vond deze gebeurtenis zó eng dat ik me ervoor heb afgesloten en er niks meer mee te maken wilde hebben.
Achteraf gezien heb ik daar wel spijt van, want ik zou er nu graag wat mee hebben gedaan. Na die tijd heb ik ook nooit meer zoiets mee gemaakt...

Nou ja, dat wilde ik even met jullie delen
Delen:
niels
niels jun 16 '12
Ik weet precies hoe je je toen gevoeld moet hebben. Een paar jaar geleden woonde ik samen met mijn ouders in een huis dat gebouwd was in de 19de eeuw. Een prachtig huis maar jammer genoeg heb ik daar nogal veel bezoeken gehad van zielen ( ik noem geesten liever zielen omdat dat nu eenmaal minder eng overkomt).
Natuurlijk bedoelen ze het niet slecht dat weet je zelf ook maar op het moment zelf blijft het nogal eng. Daarnaast heb ik ook veel leuke en mooie ervaringen gehad zoals bijvoorbeeld als kind spelen met mijn oudere zus die ik nooit gekend en blijkbaar een van mijn gidsen is laugh.

Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring ik denk dat er veel mensen zullen zijn die jouw verhaal zeer herkenbaar zullen vinden laugh.

Heel veel liefs
Niels
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 23 '13
Originally Posted By: tarasyogini
Een paar jaar geleden lag ik in bed en werd ik wakker van een raar gevoel.
Ik voelde duidelijk de aanwezigheid van mijn buurman en toen ik opkeek, zag ik een donkere schaduw. Ik wist gewoon dat het mijn buurman was en kreeg opeens een gedachte over een ambulance in mijn hoofd. Ik was zo bang geworden, dat ik niet verder heb gekeken, gevoeld en gevraagd en ben uiteindelijk weer in slaap gevallen.
De volgende dag vertelden mijn ouders dat er 's nachts een ambulance is geweest omdat de buurman een hartstilstand had gehad. Precies om dezelfde tijd dat ik hem zag en voelde.
Ik was in die tijd vrij veel bezig met het spirituele, maar vond deze gebeurtenis zó eng dat ik me ervoor heb afgesloten en er niks meer mee te maken wilde hebben.
Achteraf gezien heb ik daar wel spijt van, want ik zou er nu graag wat mee hebben gedaan. Na die tijd heb ik ook nooit meer zoiets mee gemaakt...

Nou ja, dat wilde ik even met jullie delen


Hoi!
Ik herken wel wat je zegt. Waarschijnlijjk heb je dat ook niet meer meegemaakt, omdat het voor jou 'too much information' was destijds. Ik had precies zoiets hetzelfde meegemaakt ongeveer. Voelde ook teveel angst daarna, en daarna heb ik ook gezegd tegen boven dat ik alleen wil voelen/ervaren wat ik 'aankan'. Volgens mij werd je even uitgenodigd om te kijken hoe je er mee om zou gaan, want je hebt de 'gave' dus wel in je en je buurman heeft je dat destijds laten zien. Tis in ieder geval niet iets geks ofzo dat wou ik even zeggen. En het is ook okay dat het nog eng/onbekend voor je is.
grtjs!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 23 '13
Originally Posted By: wilco
Hallo,

Aangezien deze topic er over gaat wil ik ook een ervaring met jullie delen .
Ben er pas later achter gekomen dat de term schulpen heet .
Heb namelijk al een keer een entiteit dwars door mijn lichaam voelen gaan .
Heb dag daarvoor een hond behandeld en blijkbaar wilde deze mij bedanken smile
groetjes en veel licht van wilco


Hoi Wilco!

Waar komt die term 'Schulpen' vandaan eigenlijk?
Im curious.

grtjs!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 24 '13
volgens mij is het voortgekomen uit schelp
het totemdier is schelp
uit je schulp kruipen of in je schulp kruipen
ik weet niet , maar in mijn visie lijkt het heel logisch

wink
admin
admin apr 11 '13
Ik weet precies hoe je je toen gevoeld moet hebben.
__________________________________________________
Rs Gold|Runescape Gold|Diablo 3 Gold|Cheap Runescape Gold
vestaans
vestaans apr 25 '13
ik heb dat ook meegemaakt, maar wat voelde je?
zwaar of licht?
sorry voor deze vragen blush
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 26 '13
Ik had pas een heel naar iets (1 maand geleden denk ik)
Ik lag te slapen, en voelde ineens een hele koude wind (ijskoud)
mijn vriend was net naar zijn werk...
in mijn slaap ging ik er een gedachte bij creëren...
dit was een entiteit die me aan viel, 2 of 3x voelde het alsof ik onder een soort ijskoude elektrische schok/stroom stond over mijn hele lichaam, het was niet prettig, het deed echt pijn...
Toen werd in weer wakker...
het was heel raar... en ik weet nu niet of ik sliep of wakker was...

het was in ieder geval niet met beeld erbij, zoals een normale droom, voor mijn gevoel was is tussen waken en slapen in...

het was niet zwaar of licht... het leek wel op kortsluiting alleen over mijn hele lichaam was het te voelen...

toen ik mijn ogen op deed voelde zag ik niets
normaal zie ik aura's in het donker, maar ik zag niets en de kou was ook niet meer te voelen...

het enige wat ik voelde was zoiets als ben ik wel veilig, en waar was mijn gids? die was er wel!, maar zie ik nooit!
hij maakte me wakker, volgens mij

vaag hé...
Ik zal het eens vragen als ik er aan denk...
ik ben toch weer in slaap gevallen, gelukkig
maar het is me wel bij gebleven

wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki