Loading...
nl

Lichtje

Lichtje
Lichtje jun 16 '12
Dag allemaal,

Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, het geeft me veel informatie over zaken waar ik mee bezig ben of in geïnteresseerd ben.

Als nieuw lid, zal ik me even kort voorstellen. Mijn naam is Lieve en ik ben 38 jaar oud, mama van 2 schattige dochters en vriendin van Hans.

Sinds begin dit jaar woon ik met mijn gezin in Spanje alwaar wij een B&B uit de grond stampen. Dit is een hele leuke bezigheid, maar niet alles wat ik doe. Ik ben Lichtwerker en mede verantwoorderlijk voor oa het twitteracount van Stichting LichtwerkerNL. Ik ben tarot lezer en veel bezig met spiritualiteit.

Mijn leven heeft tot over 2 jaar niet op rozen gelopen, ik heb een hele moeilijke periode achter de rug. Dat maakt dat ik in die 2 jaar enorm gegroeid ben op spiritueel gebied. Voor mij is het belangrijk dat ik deze inzichten met zoveel mogelijk mensen kan delen (maar niet op een opdringerige manier), gewoon door mezelf te zijn en zoveel mogelijk mijn Licht te laten stralen. Dat verklaart ineens mijn naam hier op dit forum.

Onze B&B is gelegen in de prachtige Hondon Vallei in zuid oost Spanje. We liggen op een heuvel en hebben een zicht van 360° op de hele vallei. Een magische plek die enorm inspirerend en energetisch werkt. Ik merk dit alle dagen aan onze gasten en aan mezelf.

Dat maakt dat ik de keuze gemaakt heb om van onze B&B een soort spiritueel centrum te maken ook logisch. We gaan regelmatig thema-weken aanbieden die openstaan voor iedereen die iets wil bijleren over zichzelf, over een bepaald thema, die wil werken aan zichzelf of die gewoon tot rust wil komen.

De eerste week gaat door van 27 oktober tem 3 november en is een Reiki eerste graad die wordt gegeven. Meer info vind je op dit forum bij de evenementen (spirituele agenda). Maar je mag me natuurlijk hier ook altijd vragen stellen.

Verder werk ik nu aan de opbouw van een yoga week die dit najaar of volgend voorjaar gaat doorgaan. Als jullie suggesties hebben voor andere zaken die interessant zouden kunnen zijn, of iemand wil een samenwerking aangaan : fijn : laat het me gewoon weten.

De rest van de tijd hou ik me vooral bezig met lezen over spirituele zaken, koken (recepten uitproberen voor onze gasten) en sociale media (mijn andere dada ;)).

Ik hoop jullie hier te kunnen leren kennen.

Lieve groetjes

Lichtje (Lieve)
Delen:
Nimueh84
Nimueh84 jun 16 '12
Welkom! Super leuk dat je een B&B in Spanje hebt laugh
Leuk ook om te lezen dat je met yoga bezig bent. Dat doe ik zelf ook!

Veel plezier hier. Groetjes!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki