Loading...
nl

Betere foto

niels
niels jun 15 '12
Jammer genoeg kon ik mijn tweede en betere foto bij mijn ander topic plaatsen. Maar NIMS, als je een manier weet hoe het moet dan ben ik je enorm dankbaar maar voorlopig zal ik het zo doen.

Heel veel liefs
Niels
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '12
Niels.... Je kan toch gewoon een foto erbij zetten als reactie ?

Verder heb ik je al een keertje gelezen vorig jaar...
Met jou ogen kun je volgens mij alles voor elkaar krijgen... (hypnotiseren...)
Je bent op deze foto een stukje meer in je element dan de vorige keer dat je een foto plaatste... ( het lijkt zo lang geleden... )
Het lijkt wel of je iets meer rust heb kunnen vinden in alles om je heen , en vooral in jezelf...
Toch zit je in een zelfde soort situatie, als toen...
... Maar nu komt het helemaal uit jezelf...
Je komt gewoon zelfverzekerder over, voor mijn gevoel!
^^ en dat is mooi om te zien...
Dat je je zo makkelijk over die teleurstelling heen gezet hebt...
niet meer omkijken... naar die chaos en onzekerheid die je vorig jaar had... Je pakt de energie zo weer op, om het nu goed te gaan gebruiken...( schrijven)

Ik vind het echt een positieve eigenschap van je !

groetjes Moonflowertje wink
niels
niels jun 16 '12
hey Moonflowertje :D,
Bij het vorige topic heb ik geprobeerd om mijn foto als een reactie er bij te zetten maar het lukte niet. Ik zal waarschijnlijk wel iets verkeerds gedaan hebben laugh.

Dankje wel om mijn foto nog eens te lezen en bedankt voor het compliment voor mijn ogen laugh. Ik heb nog nooit iemand gehypnotiseerd maar wat nog niet is kan nog altijd komen laugh.
Het is waar dat ik meer rust heb gevonden in mezelf en de dingen om mij heen en ik voel ook veel beter in mijn element laugh. Volgend jaar is denk ik voor mij een gouden jaar , want dan ga ik studeren aan de hogeschool in leven en ga ik op kot ( ik denk dat ze dat in nederland op kamers gaan noemen :D). Daar kan ik de dingen doen die ik altijd al heb willen doen. Zoals bijvoorbeeld mijn lessen toneel weer terug opnemen laugh.
Het is waar dat het op dit moment even minder gaat , deels door de examens en anderzijds door de relatie met mijn vader. De laatste paar maanden is er zoveel gebeurd en nu tijdens de examens heb ik echt geen tijd gehad om hem op te zoeken of om hem een berichtje te sturen ( ben mijn GSM voor de helft van de tijd kwijt :D).Maar iets mij zegt me dat het uiteindelijk als puntje bij paaltje komt er iets positiefs uit gaat komen laugh.
Ik denk dat je daarmee met die soortgelijke situatie bedoelt laugh.
Ik voel mij ook zelfzekerder en ik krijg van veel mensen te horen dat ze mijn positieve ingesteldheid zo bewonderen laugh. Ik heb zo het idee dat als er iets negatiefs op je pad komt je je er niet moet door laten neerhalen en in de put blijven maar er het beste van maken en er iets positiefs uit te halen. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan laugh.
Trouwens die Isis kaarten die je op Merudi hebt geplaatst zijn geweldig laugh. De eerste keer dat ik zo'n kaartje trok trok de kaart: eiland. Wat ik als een goed teken beschouw voor mijn examens omdat het spreekt over een reis of verhuizing. Aangezien ,als ik door ben, naar Leuven ga verhuizen voor mijn studie's, kan het niet anders als positief zijn laugh.

Heel erg bedankt voor jouw tijd en moeite laugh
Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki