Loading...
nl

Wie wil er a.u.b. een algemene kaartlegging doen?

Elfje21
Elfje21 jun 14 '12
Hey allemaal,

Zou er iemand een algemene kaartlegging willen doen over mijn toekomst?
Ik heb het namelijk even nodig op het moment.
Ik zit met een groot dilemma en hoop er een positief antwoord op te krijgen.
Maar vooral... wees eerlijk, ook als het negatief is, dan kan het zijn dat ik er iets uit moet leren.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren vanaf volgend schooljaar. Dus het mag over alles gaan. Alles wat je maar aanvoelt.

Alvast bedankt aan jullie allemaal!


Veel liefs,

Elfje21
Delen:
niels
niels jun 14 '12
Hallo Elfje 21,
Ik zal deze avond mijn Doreen Virtue kaartjes eens boven halen.:D

Tot deze avond
Niels
niels
niels jun 14 '12
Liefste Elfje 21 ,
zoals beloofd volgt hier jouw legging:

-Kuan Yin(Medeogen)
-Sulis(Waterlichaam)
-Witte Tara(fijngevoeligheid)

-Ondersteuning(omgekeerd)
-zichtbaar worden
-meditatie

Elfje, ik denk dat jij iemand bent die zich veel dingen aantrekt van wat anderen van jou vinden of denken. Soms ben jij daar echt enorm druk mee bezig. Het maakt je 'ziek' , ik bedoel hiermee dat je dat allemaal in je hoofdje steekt en je daardoor minder zelfzeker gaat voelen en zelfs ongelukkig. Hoe moeilijk het ook is zou je los moeten maken van die oordelen. Jij bent fantastisch op jouw eigen manier en niemand hoeft jouw te veranderen.
Wat er ook nog uitkwam is dat je nogal op je gemak voelt bij water en het is ook een goede manier om je te ontspannen en je zorgen even los te laten. Neem eens een warm bad of een warme douche en je zal zien dat het wonderen zal verrichten laugh.
Jij bent ook een fijngevoelig persoon. Iemand die snel iemand begrijpt en altijd klaar staat voor iemand.
Op dit moment voel je je een beetje verloren omdat je het gevoel hebt dat niemand je steunt of waardeert zoals je bent. Je zou ook wel eens wat meer naar buiten mogen komen. Doe eens iets leuks , na de examens bijvoorbeeld :D, daar wil de kaart zichtbaar worden je op wijzen.
De laatste kaart doe ik trok voor jouw was de meditatie. Het zou niet slecht zijn voor jouw om een halfuurtje per dag eens te mediteren. Op die manier kom je tot rust en kun je weer helder denken. Misschien is hetwel eens leuk om een meditatieoefening te doen in het water. Wat ik meestal doe als ik onder de douche sta is mij inbeelden dat er een witte energie over mij neerdaalt en dat ieder druppeltje water dat van mij afvloeit een stukje van mijn zorgen wegneemt.

Ik hoop dat je iets hebt gehad aan mijn legging en ik wens je heel veel liefde en licht toe .

Heel veel liefs
Niels
Pablo
Pablo jun 15 '12
Hoi Niels, zou je voor mij ook een kaartlegging wiilen doen mbt tot de liefde/toekomst?
Elfje21
Elfje21 jun 15 '12
Heel erg bedankt Niels! Dat is lief van je. :-)

Ik ken de kaarten eigenlijk niet. Wat voor soort kaarten zijn het?

Liefs,

Elfje21
niels
niels jun 15 '12
Hoi, Elfje 21 ,
De kaarten die ik heb gebruikt zijn beide van Doreen Virtue. De eerste 3 kaarten komen van 'Het godinnenorakel' en de laatste 3 kaarten komen van 'Helen met de engelen'. laugh

Heel veel liefs
Niels
Elfje21
Elfje21 jun 15 '12
Hoi Niels,

Lees nu net je legging.
Erg bedankt ervoor.

Het klopt dat ik iemand ben die zich snel dingen aantrekt en zich daarover zorgen maakt. Het grootste probleem waar ik nu mee zit, is dat ik angsten heb voor een bepaalde persoon. Er zijn namelijk een aantal dingen gebeurt en ik ben bang om hem weer te zien. Omdat ik niet weet hoe hij gaat reageren op mij want sinds die dingen gebeurt zijn hebben we elkaar niet meer gezien. Ook ben ik bang om er met anderen die die persoon kennen over te praten of al is het maar dat we over hem praten. Want ik weet ook niet hoe die mensen erop gaan reageren en wat ik wel of niet kan/ mag zeggen over hem en hoe ik me voel of wat er gebeurt is tussen ons.

Dit is dus iets waar ik het nu moeilijk mee heb. Het klopt dat ik me vaak zorgen maak om van die dingen. Ook andere dingen soms. Maar momenteel maak ik me het meeste zorgen om wat ik met die persoon moet doen en dat maakt me al een paar jaar ongelukkig en gestresseerd. Ik heb ook gevoelens gehad voor die persoon wat het nog eens extra moeilijk maakt.

Ondertussen wil ik niets meer met hem, maar ik kan niet zeggen dat ik hem helemaal niet meer graag heb.

Misschien moet ik inderdaad niet bang zijn over wat mensen van mijn verhaal zouden denken en gewoon doen en zeggen zoals ik me er hte beste bij voel. Maar ikweet nit goed hoe ik die stap moet zetten.

Het klopt dat ik fijngevoelig ben en mensen goed begrijp en voor hen klaar sta. En inderdaad ik voel me niet helemaal gewaardeerd door mensen.

Ik kom inderdaad niet veel buiten. Langs de ene kant voor die angst maar langs de andere kant ook door mijn studie. (Die studie is ook niet wat ik echt wil, ik wil namelijk het liefst iets artisitek doen)

Het klopt helemaal dat ik door water ontspan. Als ik veel aan mijn hoofd heb of moe ben en ik neem dan een douche s' avonds of s morgens, dan merk ik dat ik helemaal rustig wordt en opgeladen geraak. Ik krijg er mentale rust van en ook fysiek.

Ik zal de meditatieoefeningen eens uitproberen. Zou kunnen helpen.

Zou je misscihen eens een legging willen doen over een specifieke vraag?

Alvast bedankt voor deze legging. Ik ben er heel blij mee. En je zit er helemaal juist mee. :-)

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 jun 15 '12
Hoi Niels,

Leg zelf ook kaarten (maar kan het moeilijk voor mezelf) en ik wil ook graag leren leggen met verschillende soorten kaarten. Dat lijkt me een leuke ervaring.

Je kan dan eens afwisselen. En de soort kaarten die je gebruikt, kunnen ook andere soorten dingen onthullen over een persoon.

Vandaar dat ik het vroeg. :-)

Liefs,

Elfje21
niels
niels jun 15 '12
Hoi Elfje 21,

Ik ben blij dat je blij bent met mijn legging laugh. Het is altijd leuk te horen als je ergens goed zit laugh.
Het is enorm leuk om met verschillende soorten kaarten te werken. Mijn tante die heeft bij haar thuis bijna alle kaarten van Doreen Virtue en als ik daar soms ben dan zitten we meestal voor elkaar al die verschillende soorten kaarten in een grote legging voor elkaar te leggen. laughDat is echt leuk om te doen .
Ik zou enorm graag zelfs een legging voor een specifieke vraag voor jouw doen. Maar dan zal het wel voor morgen omdat ik me nu nogal moe voel laugh

@Pablo , met veel plezier zal ik morgen voor jouw een legging doen . Maar ik zal het je vie PB sturen. Dat is misschien gemakkelijker voor jou. laugh

Heel veel liefs
Niels
Elfje21
Elfje21 jun 16 '12
Hoi Niels,

Lijkt me leuk dat je bij je tante verschillende dekken kan gebruiken om mee te leggen en dat jullie voor elkaar leggen. :-) Wil zelf eigenlijk ook verschillende soorten kaarten verzamelen.

Bedankt dat je voor een specifieke vraag wil leggen.

Er zijn eigenlijk op het moment drie belangrijke vragen die bij me naar boven komen. Ook al kan je er geen specifiek antwoord op geven, zeg maar wat er allemaal naar boven komt. :-)

De eerste vraag is of ik moet proberen mijn droom te verwezenlijken (dus de artistieke kant opgaan) of is dat wegens bepaalde redenen zoals mijn gezondheid of dat die wereld gewoon te hard is, beter voor me om daar niet in verder te gaan en het eerder als hobby te doen? Ik hoor van verschillende mensen verschillende antwoorden op die vraag, dus dat maakt me erg verward.

Vraag 2: Ga ik binnen korte tijd mijn ware ontmoeten? Want ik wacht er al lang op. :-)

Een derde vraag zou nog kunnen zijn, of ik van mijn angsten voor die persoon ga af geraken. Maar beantwoord maar wat je kan, je hoeft niet op alle vragen een antwoord te hebben.

:-) Alvast bedankt dat je wil antwoorden op mijn vragen.

Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki