Liefste Elfje 21 ,
zoals beloofd volgt hier jouw legging:
-Kuan Yin(Medeogen)
-Sulis(Waterlichaam)
-Witte Tara(fijngevoeligheid)
-Ondersteuning(omgekeerd)
-zichtbaar worden
-meditatie
Elfje, ik denk dat jij iemand bent die zich veel dingen aantrekt van wat anderen van jou vinden of denken. Soms ben jij daar echt enorm druk mee bezig. Het maakt je 'ziek' , ik bedoel hiermee dat je dat allemaal in je hoofdje steekt en je daardoor minder zelfzeker gaat voelen en zelfs ongelukkig. Hoe moeilijk het ook is zou je los moeten maken van die oordelen. Jij bent fantastisch op jouw eigen manier en niemand hoeft jouw te veranderen.
Wat er ook nog uitkwam is dat je nogal op je gemak voelt bij water en het is ook een goede manier om je te ontspannen en je zorgen even los te laten. Neem eens een warm bad of een warme douche en je zal zien dat het wonderen zal verrichten
.
Jij bent ook een fijngevoelig persoon. Iemand die snel iemand begrijpt en altijd klaar staat voor iemand.
Op dit moment voel je je een beetje verloren omdat je het gevoel hebt dat niemand je steunt of waardeert zoals je bent. Je zou ook wel eens wat meer naar buiten mogen komen. Doe eens iets leuks , na de examens bijvoorbeeld :D, daar wil de kaart zichtbaar worden je op wijzen.
De laatste kaart doe ik trok voor jouw was de meditatie. Het zou niet slecht zijn voor jouw om een halfuurtje per dag eens te mediteren. Op die manier kom je tot rust en kun je weer helder denken. Misschien is hetwel eens leuk om een meditatieoefening te doen in het water. Wat ik meestal doe als ik onder de douche sta is mij inbeelden dat er een witte energie over mij neerdaalt en dat ieder druppeltje water dat van mij afvloeit een stukje van mijn zorgen wegneemt.
Ik hoop dat je iets hebt gehad aan mijn legging en ik wens je heel veel liefde en licht toe .
Heel veel liefs
Niels