Loading...
nl

foto lezen

Angel22
Angel22 jun 13 '12
hallo het ging vorige keer mis met het uploaden maar zou het te gek vinden als iemand mijn foto wil lezen
Delen:
Elfje21
Elfje21 jun 16 '12
Hoi Angel22,

Als ik je ogen lees, zie ik iemand die vrolijk is. Een meisje dat graag gezelschap heeft. En je houdt ervan om met veel bezig te zijn. Het kunnen activiteiten zijn of andere dingen, maar je bent graag bezig met dingen.

Ik zie ook iets dat gebeurt, is in je verleden. Daarmee in verband zie ik precies een vlinder op je voorhoofd. Het is alsof je een snel ontpopte rups bent geworden. Waarmee ik bedoel dat je snel rijp bent moeten worden.

Je bent er graag voor andere mensen en wil iets goeds voor hen kunnen doen.
Een van je grootste angsten zou zijn om alleen te zijn en niemand om je heen te hebben.

Je houdt zowel van rustige dingen als van iets actiever bezig zijn. Je doet het graag afwisselend.

Nu komt er opeens een man bij me naar boven. Een man van gemiddelde lengte, iets struizer met kort en weinig haar. Deze lijkt iets te maken te hebben met wat er in je verleden gebeurt is.

Ik zal hier stoppen. Als je nog vragen hebt, stel gerust. Je mag ook altijd een privé-bericht sturen. :-)


Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki