Loading...
nl

zou iemand alstublieft mijn foto willen lezen?

niels
niels jun 13 '12
Ik zet mijn foto maar voor alle zekerheid hier nog eens op , voor in het geval dat ik het verkeerd heb gedaan laugh
Delen:
Erix
Erix jun 13 '12
Ik kan me vergissen maar kan het zijn dat je rond oktober/november jarig bent?
of juni juli, mijn vermoeden is wel een waterteken, of kreeft of schorpioen, maar nogmaals, het is een gok smile
niels
niels jun 14 '12
Sorry Erix maar ik ben jarig in december. 23 december om Precies te zijn. Het was een goede poging maar jammer genoeg niet goed genoeg laugh.
Sorry frown
Niels
niels
niels jun 14 '12
Hier is een nieuwe foto, misschien is deze duidelijker laugh

Heel veel liefs
Niels
yugoo
yugoo jun 15 '12
Beste Niels ik ben zo vrij, te reageren op de foto die boven aan deze pagina staat. je komt over als een jonge man die heel veel nadenkt, de wereld wil begrijpen, maar dat niet helemaal doet. Je hebt heel veel wilskracht en behoefte aan controle en zekerheid. Veranderingen vind je niet altijd makkelijk en je vind je veiligheid in je eigen omgeving. Soms zou je wel eens uit de band willen springen, maar angst weerhoud je. Wie ben ik ik echt, wat moet ik in en met het leven, zijn je vragen.
Je hebt veel vermogens, je kan veel, je bent slim en dat weerhoud je soms om echt contact te maken met je gevoel. Klopt het dat je het moeilijk vind om contact te maken op een dieper niveau, je niet zo goed weet hoe dat moet?
Je begint nu jezelf een beetje te begrijpen en wil graag verder, maar ja hoe ?
Ik hebt het idee dat je zoekt naar antwoorden en zingeving.
Je bent heel begaafd om te zien of zaken wel of niet kloppen, vertrouwen daarop, je hebt humor, gebruik die in het contact. je kan meer dan je denkt en geniet van de dingen die je nu allemaal al doet. Heel veel liefs Hugo.
niels
niels jun 15 '12
Hoi Yugoo,
Allereerst enorm bedankt om te reageren laughen dan volgt nu mijn feedback laugh.
Ik ben inderdaad iemand die veel nadenkt over hoe het met de wereld nu verder moet maar het echt helemaal begrijpen doe ik het uiteraard niet laugh. Ik heb inderdaad veel wilskracht en behoefte aan zekerheid maar niet zo zeer aan controle. Het is niet zo dat de dingen die in mijn leven gebeuren dat ik die ook echt wil controleren . Het is inderdaad waar dat ik veranderingen niet altijd gemakkelijk zijn en ik heb meestal toch wel even de tijd nodig om me aan een nieuwe situatie aan te passen. Ik moet nu wel zeggen dat ik heel vaak iets geks en unieks wil doen maar dat angst mij tegen houd. Maar de laatste tijd kan ik wel mijn angst overwinnen om dan uiteindelijk toch de dingen doen die ik graag wil doen. De vragen die jij daarna stelt komen heel goed overeen met de vragen die ik mezelf stel laugh.
Als ik anderen moet geloven dan heb ik inderdaad veel vermogens en ben ik slim maar naar mijn gevoel weerhoudt mij dat niet om contact te maken met mijn gevoel. Naar mijn gevoel leef ik juist vanuit mijn gevoel ( wat een grappige zin is mij dat :D) van toen ik nog een kleine kleuter was. Ik vertrouw enorm vaak op mijn eigen gevoel als iemand mij om raad vraagt.
Over het feit van contact maken op dieper niveau denk dat je bedoelt op vlak van een liefdesrelatie aangaan. Daarin heb je groot gelijk , ik kan vrienden maken maar om vandaar uit een stap verder te gaan is een brug die ik nog nooit heb bewandelt en ook niet goed weet hoe te bewandelen.
Het is waar dat ik vooral vroeger niet goed wist hoe het verder met mijn leven moet maar nu weet ik heel duidelijk welke volgende stappen ik ga ondernemen om mijn leven nog fijner te maken laughIk heb ook lange tijd naar antwoorden gezocht en zingeving was een belangrijk thema maar om eerlijk te zijn heb ik mijn heil ondertussen al gevonden laugh

Ik kan niets anders doen dan jouw enorm te bedanken , er klopte enorm veel dingen en ik ben je enorm dankbaar voor je raad laugh

Heel veel liefs
Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki