Hoi Yugoo,
Allereerst enorm bedankt om te reageren
en dan volgt nu mijn feedback
.
Ik ben inderdaad iemand die veel nadenkt over hoe het met de wereld nu verder moet maar het echt helemaal begrijpen doe ik het uiteraard niet
. Ik heb inderdaad veel wilskracht en behoefte aan zekerheid maar niet zo zeer aan controle. Het is niet zo dat de dingen die in mijn leven gebeuren dat ik die ook echt wil controleren . Het is inderdaad waar dat ik veranderingen niet altijd gemakkelijk zijn en ik heb meestal toch wel even de tijd nodig om me aan een nieuwe situatie aan te passen. Ik moet nu wel zeggen dat ik heel vaak iets geks en unieks wil doen maar dat angst mij tegen houd. Maar de laatste tijd kan ik wel mijn angst overwinnen om dan uiteindelijk toch de dingen doen die ik graag wil doen. De vragen die jij daarna stelt komen heel goed overeen met de vragen die ik mezelf stel
.
Als ik anderen moet geloven dan heb ik inderdaad veel vermogens en ben ik slim maar naar mijn gevoel weerhoudt mij dat niet om contact te maken met mijn gevoel. Naar mijn gevoel leef ik juist vanuit mijn gevoel ( wat een grappige zin is mij dat :D) van toen ik nog een kleine kleuter was. Ik vertrouw enorm vaak op mijn eigen gevoel als iemand mij om raad vraagt.
Over het feit van contact maken op dieper niveau denk dat je bedoelt op vlak van een liefdesrelatie aangaan. Daarin heb je groot gelijk , ik kan vrienden maken maar om vandaar uit een stap verder te gaan is een brug die ik nog nooit heb bewandelt en ook niet goed weet hoe te bewandelen.
Het is waar dat ik vooral vroeger niet goed wist hoe het verder met mijn leven moet maar nu weet ik heel duidelijk welke volgende stappen ik ga ondernemen om mijn leven nog fijner te maken
Ik heb ook lange tijd naar antwoorden gezocht en zingeving was een belangrijk thema maar om eerlijk te zijn heb ik mijn heil ondertussen al gevonden
Ik kan niets anders doen dan jouw enorm te bedanken , er klopte enorm veel dingen en ik ben je enorm dankbaar voor je raad
Heel veel liefs
Niels