Loading...
nl

Wie heeft er tijd/zin om voor mij een kaartlegging

Indigo66
Indigo66 jun 13 '12
Wie heeft er tijd en/of zin om voor mij een kaartlegging te doen wb mijn liefdesleven . Het is op dat vlak allemaal nogal chaotisch momenteel .

Liefs
Indigo
Delen:
niels
niels jun 13 '12
Lieve Indigo66,

Speciaal voor jouw heb ik mijn Doreen Virtue kaartjes terug uit de kast gehaald laughIk heb mijn 2 sets hiervoor gebruikt ( het Godinnenorakel en helen met de engelen) en dit is wat er uit de bus is gekomen :

godinnenorakel
-Rechtvaardigheid(Maat)
-Abundantia(Voorspoed)
-Damara(Begeleiden van kinderen)
-Maeve(Cycli en ritmes) extra kaart.

Helen met de Engelen
-Ondersteuning
-Zichtbaar worden(omgekeerd)
-Sereenheid(omgekeerd)

Uitleg
Wat ik uit de kaarten kan opmaken is dat je nu op dit moment je in een situatie bevind waarin je over van alles en nog wat zorgen maakt. Je ben al aangegeven dat je liefdesleven op dit moment vrij chaotisch is maar ik denk ( verbeter mij als ik verkeerd ben :D) dat het ook nog op andere vlakken vrij turbulent aan toe gaat. Hoe het ook mogen zijn ,alles gaat uiteindelijk weer op zijn pootjes terecht komen. Daar wijst de kaart van rechtvaardigheid op.
Je gaat terecht komen in een nieuwe situatie die ook beter is als je huidige situatie, daar wijst de kaart Voorspoed op. Het leven zal je hoe dan ook weer toe lachten laugh.
Doe je een job waarin je veel met kinderen werkt of heb je zelf kinderen? Naar mijn gevoel heb je zelf kinderen en het is het best om je daar meer op te focussen, daar wijst de kaart begeleiden van kinderen op, ik denk niet dat je je kinderen zou hebben verwaarloost in geen geval niet. Maar het zou geen kwaad kunnen om je kinderen zelf meer aandacht te geven. Tijdens het schudden viel er een kaart uit ( het grappige was dat op het ogenblik dat ik de kaarten uit het doosje haalde ik zeker wist dat die kaart belangrijk voor jouw zou zijn :D). Kaarten die tijdens het schudden eruit vallen zijn boodschappen die wat meer uitleg geven of meer informatie geven die belangrijk is voor jouw. De kaart die eruit viel was de kaart van Cycli en ritmes. Deze kaart wil benadrukken dat alles in het leven een cyclus heeft. Zo ook in jouw leven. Wat je nu doormaakt is niet meer als onderdeel van het leven zelf, van de cyclus die jouw leven maakt. Voor jouw kan ik het op deze manier het beste omschrijven :"Na regen komt zonneschijn" laugh.
Nu over naar de engelenkaarten laugh
De eerste kaart die ik trok was die van de ondersteuning. Je bent niet alleen Indigo, als je dat dacht, je wordt ondersteund en niet alleen vanuit de geestelijke wereld maar ook in ons leven. Naar mijn gevoel heb je wel een paar mensen om je heen ( ik denk aan een goede vriendin of zo) waarbij je hart eens kunt luchten, dat kan echt verhelderend helpen.
De tweede kaart die ik trok lag omgekeerd. Wat betekend dat wat voor boodschap die kaart ook heeft er een blokkade op ligt. In dit geval , ben je in een periode van je leven dat je niet meer bezig bent met eens naar buiten gaan, omgaan met vrienden,etc. omdat je je zo zorgen maakt. De engelen willen je vertellen dat je dat juist wel moet doen, op die manier kun je je problemen ook even vergeten .
De laatste kaart die ik voor jouw mocht trekken lag ook omgekeerd. In dit geval wijst het erop dat op dit moment geen rust of sereenheid in je leven is door alle zorgen die je in je hoofd stopt. Maar als we de vorige kaarten mogen geloven ga je toch een mooie toekomst tegemoet laugh.

Ik hoop dat je iets hebt gehad aan deze legging en laat me maar weten waar ik fout of juist zat laugh.

Heel veel liefs
Niels
Indigo66
Indigo66 jun 19 '12
Hoi Niels !

Ten eerste , sorry voor mijn late reactie . Heb de afgelopen week niet veel achter de pc gezeten .
Ten tweede , bedankt voor de kaartlegging . Hoe doe je dat toch ? grinWant de legging komt zeker overeen met mijn situatie en hoe ik me momenteel voel .

Het over van alles en nog wat zorgen maken , dat is helemaal waar . En het rare is , er is helemaal geen aanleiding . Geen specifiek iets waar ik me zorgen over zou MOETEN maken . Geen groot iets , zal ik maar zeggen . Het is gewoon een bepaalde gespannenheid , een onbestemd gevoel .
Wat er inderdaad ook voor zorgt , dat ik me niet zo veel laat zien aan de buitenwereld . Momenteel beperk ik me tot de dingen die ik moet doen (werken , eten , slapen etc) En heb nu ook helemaal geen zin om sociaal te doen . Ik hoop dat het snel weer overwaait .

Ik werk trouwens niet met kinderen .
Ik heb zelf wel 1 kind , die het aan aandacht niet ontbreekt voor mijn gevoel .
En het karakter v/h kind is wel zodanig , dat als ze niet genoeg aandacht zou krijgen dan eist ze het wel op . grin
Ze legt aardig wat beslag op me .

In ieder geval ; zoals je zei " na regen komt zonneschijn"
Ik hoop het van harte .
En ik hoop dat die onrust in me langzaam aan weer zal verdwijnen .

Bedankt en groetjes
Indigo
niels
niels jun 19 '12
wat fijn om te horen dat mijn legging een beetje met jouw situatie overeenkomt en je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Niet iedereen kijkt elke dag zijn posts na , doe ik zelf ook niet laugh.
Ik hoop ook dat die onrust zal verdwijnen voor jou maar het belangrijkste is positief blijven denken. Positief denken staat immers gelijk aan positief handelen en je zal geleidelijk aan zien dat je gelukkiger en vrolijker gaat voelen laugh.
Ik denkt dat dit een probleem zal zijn want je komt nogal positief en lief bij mij over laugh.

Heel veel liefs
Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki