Loading...
nl

Fotolezen : Niels

niels
niels jun 12 '12
Ik heb een heel klein vraagje: Zou er iemad eens mijn foto willen lezen als je de tijd hebt natuurlijk laugh. De reden waarom ik het vraag is omdat ik enorm nieuwsgierig ben wat jullie eruit kunnen halen laughIedereen is welkom en mag rekenen op een feedback van mij laugh

Veel succes
Niels
Delen:
Elfje21
Elfje21 jun 16 '12
Hoi Niels,

Leuk dat ik iets voor je kan terugdoen na je legging! :-)

Ik zie een heel lieve jongen voor mij. Je bent iemand die positief blijft over het leven. Ik zie dat hoewel je bepaalde dingen gemeen hebt met andere leeftijdsgenoten of mensen, je op bepaalde vlakken ook heel anders bent dan de rest. Zowel qua interesses als qua persoon.

Het is alsof je bepaalde angsten hebt naar de toekomst toe. Ik denk dat je bang bent bepaalde dingen niet te kunnen voorkomen. Ik weet niet over wat het gaat.

Als je nog wat meer wil weten, laat gerust weten. Ik kan meestal lang blijven doorgaan, dus stop altijd wel ergens.

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 jun 16 '12
Wat er ook nog in me opkomt, is dat je voorzichtig bent in je woorden, taalgebruik. Je wil niet graag mensen kwetsen.
niels
niels jun 16 '12
Dankje wel Elfje21 :D,

Een fantastische lezing maar ik heb wel een klein vraagje. Op een bepaald moment praat je dat ik op sommige vlakken anders ben dan mijn leeftijdsgenootjes zowel op interreses als persoon. Wat interesses beseft snap ik het helemaal laughAlleen op het vlak van persoon snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Zou je het alstublieft een beetje kunnen verduidelijken?.
Voor het overige klopt het helemaal. Ik vrij positief ingesteld en er zijn bepaalde aspecten van de toekomst die mij een beetje beangstigen. Als er iets is wat ik zoveel mogelijk probeer te voorkomen is het kwetsen van mensen.
Trouwens als ik morgen de tijd heb zal ik jouw vragen proberen te beantwoorden maar vandaag voelde ik me een beetje minder. Sorry daarvoor frown

Heel veel liefs
Niels
Elfje21
Elfje21 jun 17 '12
Hoi Niels,

Ben blij dat ik goed zat met de fotolezing. :-)

Niet erg hoor, je mag het gerust morgen doen. Ben blij dat je het wil doen.

Ik zal anders morgen nog eens naar je foto proberen te kijken en zien wat ik aanvoel over wat ik precies bedoelde. Want moet eigenlijk gaan slapen nu. :-) Morgen een examen!

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 jun 19 '12
Hoi Niels,

Over als persoon... ik heb je foto nog eens bekeken en ik denk dat je bepaalde eigenschappen hebt die niet iedereen heeft. Ook je leeftijdsgenoten (nog) niet.

Ik denk dat je een persoon bent die zich in persoonlijkheid al wat meer ontwikkeld heeft. En dat je bepaalde dingen al iets beter begrijpt dan anderen.
Wat natuurlijk wel zijn voordelen heeft.

Je leeftijdsgenoten zijn nog niet helemaal ontwikkeld in die dingen en moeten er nog over leren. :-)

Veel liefs,

Elfje21
niels
niels jun 19 '12
hey Elfje21,

Bedankt voor jouw nadere blik op mijn foto laugh.
Ik begrijp nu helemaal wat je bedoelde en ik kan je er alleen maar gelijk in geven.:D

Heel veel liefs
Niels
Elfje21
Elfje21 jun 19 '12
Hoi Niels,

Ben blij dat het klopt! Dat geeft een goed gevoel. smile


Veel liefs,

Elfje21
niels
niels jun 19 '12
dat kan ik geloven laugh
Doe maar zo voort zoals je bezig bent want je bent echt wel goed bezig laugh

Heel veel liefs
Niels
Elfje21
Elfje21 jun 19 '12
Bedankt Niels! smile

Ik hoop zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen en op het goede pad te zetten aan de hand van mijn gaven. Ook buiten dit forum. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki