Loading...
nl

Zielenreis aanbod

admin
admin jun 12 '12
Bij deze wil ik mezelf aanbieden voor wie een zielenreis wenst. Aangezien mijn vrije tijd beperkt is zal ik er maar eentje of twee per week kunnen doen. Ik weet niet wat de regels hier zijn? Meestal geef ik dit in 'verslag' in pb omdat er toch persoonlijke en soms gevoelige delen bij te pas komen, ik laat dan aan de ontvanger om deze al dan niet op het forum te plaatsen dus ff wat duidelijkheid rond de forumregels is gewenst?
Ik heb graag je geboortedatum, dit kan ook via pb. Verder heb ik niets nodig, alleen maar toestemming vanuit je hart.
Delen:
Emuca
Emuca jun 12 '12
Zielenreizen maken de meeste forumleden hier samen smileDus misschien is het leuker om juist samen te gaan?
niels
niels jun 12 '12
Ik wil mij alle sinds aanbieden voor een zielenreis laugh
Of je samen wilt gaan of apart laat ik aan jouw over.
Voor alle zekerheid krijg je mijn geboortedatum : 23/12/1992

Heel veel liefs
Niels
admin
admin jun 12 '12
Da's nieuw voor mij, ik doe dat altijd alleen, ook beetje gebrek aan de juiste mensen tegen te komen om dat samen te doen. Mag ik ik wel alleen of is dat tegen de regels? En mag dat via pb ? Geen idee hoe dat hier werkt. Sorry voor de vele vragen!
niels
niels jun 12 '12
ik denk, maar ik ben niet zeker :D, dat je wel alleen op zielenreis mag gaan laughZoals ik het nog va, vroeger weet gingen de gezamenlijke zielenreizen via msn. Ik kan verkeerd zijn hoor. Dus bij voorbaat mijn excuses als ik fout zit laugh

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '12
Tuurlijk mag je wel alleen op zielenreis gaan, Annasy...

Voor mij is het ook nieuw moet ik er bij zeggen
(ik heb het nog nooit alleen of samen gedaan, zo'n zielenreis)

Wel weet ik dat hier mensen op merudi zijn die dit regelmatig doen, met een klein groepje van 2, 3 of 4 personen ...

goede reis wink

groetjes Moonflowertje smile
Emuca
Emuca jun 23 '12
Je kan zowel alleen gaan als met een groepje. Ik ben met beide wel ervaren, zowel op afstand als bij elkaar op de bank.. haha.

Ik kan altijd meegaan, als iemand daar behoefte aan heeft.
Cialara
Cialara jun 25 '12
Er zijn geen regels als het om zielsreizen gaat he smileik doe het ook wel eens alleen, maar vind het erg leuk om het samen te doen, en net als Emuca, via online of samen op de bank winkalles kan. Wat ik echter nog nooit heb gedaan, is een zielsreis voor een ander doen... dat is wel nieuw voor mij, dus ik vroeg me af hoe je dat dan doet Annasy.. en of dat is wat je bedoelt.

Liefs Cialara
admin
admin jul 7 '12
Ik ben niet anders 'gewoon' dan reizen maken voor een ander. Hoe doe ik dat? Jeetje, naar de juiste woorden zoeken...Het is eerst wachten op groen licht van mijn gidsen. soms duurt dat dagen, soms langer, soms ook niet en dan is daar een reden voor als het niet kan. Wanneer de andr er emotioneel niet klaar voor is bvb. Eens ik groen licht krijg en ik weet altijd om welke persoon het dan gaat is het even stilte maken, me goed aarden, ik doe deze reizen bewust dus niet in trance ofzo. Het is dan net of ik in een film stap, de tv gaat aan en de beelden komen. Soms vorige leven, soms zielsdelen die nog niet geheeld zijn en die tijdens zo'n reizen naar de oppervlakte komen en voor de ontvanger helend zijn. In sommige gevallen gebeurt dat in stappen. Ik leef me dan helemaal in en ik krijg ook teken wanneer het tijd is om de reis te beeindigen. Ik word hierin geleid door mijn gidsen en het gebeurt ook dat anderen hun Gids zich kenbaar maken. Om een voorbeeldje te geven, één van de mooiste die ik heb gedaan was dat ik werd meegenomen in een galactisch schip dat werd bestuurd door een kristal meester om zomaar een beeld te geven. Hopelijk is dit een beetje duidelijk?
niels
niels jul 7 '12
Om jullie een idee te geven van de zielsreizen die Amnasy geeft heb ik besloten om de zielsreis die Amnasy voor mij heeft gedaan hier met jullie te delen. Amnasy, ik ben jouw nog steeds dankbaar voor deze speciale boodschappen.

Origineel bericht van: Annasy
Hoi,

Ik zie het beeld van een trouwe hond welke jouw karakter symboliseert. Vriendschap, oprecht, eerlijk, zeer loyaal, trouw...Ik zie je daarin als een speurneus, snuffelend op de grond in het zand, op zoek naar...?
Je wil graag je eerlijkheid delen maar je voelt je daarin verloren. Ik zie geen ander gezelschap rond de hond, je voelt je wel eens eenzaam. Je wil zo graag geven en delen.
Boven de hond zie ik kaarten decks, je hebt talenten daarin en het voelt ook goed voor jou. je kan veel meer met kaarten dan alleen maar kaarten lezen. Spiritueel begaafd en bekwaam, je bent aan het zoeken al heb je de neiging om dat net buiten jezelf te zoeken. Je bent bezig met in je eigen krachten te komen, deze te ontdekken en te onderzoeken waar je kan groeien. Deze openbaren zichzelf wanneer jij er klaar voor bent.
Op de achtergrond zie ik een drietal witte pups. Je bent nieuwe wegen aan het ingaan, je bent een geresrveerd iemand met een open blik en geest. Je hart daarentegen is afgeschermd. Al behoorlijk gekwetst geweest waardoor je meer afstand neemt van anderen en anderzijds wil je zo graag delen=conflict met jezelf.
Je zet jezelf hierbij wel eens onder druk, relax, geef je geest vrijheid...Je bent ook wel eens hard voor jezelf en naar anderen toe ben je heel zachtaardig, je doet jezelf soms pijn.
Dan gaat de hond in een bolletje liggen, hij is moe. Heeft energie nodig en net door dat vele zoeken en druk zetten bij jezelf verlies je energie waardoor je moe wordt. Ik voel bij de hond veel mannelijke energie maar de vrouwelijke begint haar weg te vinden. Je hebt bijzondere talenten waaronder een sterk bewust zijn van jezelf. Doe je aan numerologie? Ik zie je bezig met cijfers en denken...
Een indigo volgens mijn gevoel, ik zie veel paars in je aura?
De hond blijft weliswaar op dezelfde plek hangen, hij is bang om zijn grenzen te verleggen, nieuwe werelden binnen te stappen, hij verkent eigen terrein maar houdt andere terreinen op een afstand.

Het is een beetje kort maar ik kamp met enigzins tijdgebrek, ik hoop dat je er toch wat mee kan?


Heel veel liefs
Niels
amor
amor dec 9 '12
hoe gaat dat samen zielenreizen maken? Ik zou dat graag doen, kan iemand er meer over vertellen?
Liefs
Ilona83
Ilona83 feb 1 '14
Hoi Allemaal

Ik zou graag eens meegenomen willen worden in een zielenreis.
Ik heb namelijk geen idee wat erbij gebeurd, maar het tijdstip is gekomen dat het mogelijk is.
Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen en zoek iemand die me kan begeleiden.

Er zijn wel een paar plekken waar ik naar toe wil.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki