Om jullie een idee te geven van de zielsreizen die Amnasy geeft heb ik besloten om de zielsreis die Amnasy voor mij heeft gedaan hier met jullie te delen. Amnasy, ik ben jouw nog steeds dankbaar voor deze speciale boodschappen.
Hoi,
Ik zie het beeld van een trouwe hond welke jouw karakter symboliseert. Vriendschap, oprecht, eerlijk, zeer loyaal, trouw...Ik zie je daarin als een speurneus, snuffelend op de grond in het zand, op zoek naar...?
Je wil graag je eerlijkheid delen maar je voelt je daarin verloren. Ik zie geen ander gezelschap rond de hond, je voelt je wel eens eenzaam. Je wil zo graag geven en delen.
Boven de hond zie ik kaarten decks, je hebt talenten daarin en het voelt ook goed voor jou. je kan veel meer met kaarten dan alleen maar kaarten lezen. Spiritueel begaafd en bekwaam, je bent aan het zoeken al heb je de neiging om dat net buiten jezelf te zoeken. Je bent bezig met in je eigen krachten te komen, deze te ontdekken en te onderzoeken waar je kan groeien. Deze openbaren zichzelf wanneer jij er klaar voor bent.
Op de achtergrond zie ik een drietal witte pups. Je bent nieuwe wegen aan het ingaan, je bent een geresrveerd iemand met een open blik en geest. Je hart daarentegen is afgeschermd. Al behoorlijk gekwetst geweest waardoor je meer afstand neemt van anderen en anderzijds wil je zo graag delen=conflict met jezelf.
Je zet jezelf hierbij wel eens onder druk, relax, geef je geest vrijheid...Je bent ook wel eens hard voor jezelf en naar anderen toe ben je heel zachtaardig, je doet jezelf soms pijn.
Dan gaat de hond in een bolletje liggen, hij is moe. Heeft energie nodig en net door dat vele zoeken en druk zetten bij jezelf verlies je energie waardoor je moe wordt. Ik voel bij de hond veel mannelijke energie maar de vrouwelijke begint haar weg te vinden. Je hebt bijzondere talenten waaronder een sterk bewust zijn van jezelf. Doe je aan numerologie? Ik zie je bezig met cijfers en denken...
Een indigo volgens mijn gevoel, ik zie veel paars in je aura?
De hond blijft weliswaar op dezelfde plek hangen, hij is bang om zijn grenzen te verleggen, nieuwe werelden binnen te stappen, hij verkent eigen terrein maar houdt andere terreinen op een afstand.
Het is een beetje kort maar ik kamp met enigzins tijdgebrek, ik hoop dat je er toch wat mee kan?
Heel veel liefs
Niels