Loading...
nl

dromen

amor
amor jun 12 '12
de laatste dagen slaap ik enorm slecht, lig alleen maar te draaien en heb de meest vreemde dromen.

Gister heb ik gedroomd dat mijn moeder voor bij de deur kwam en mijn vriend was boven. Ik was heel koel alsof het mij niets deed en ik zei uitdagend, wil je soms nu mooi weer gaan spelen. Wanneer komen de klappen als je merkt dat lief doen mij niets meer doet? En toen begon ze te slaan en ik deed zoals gewoonlijk mijn armen voor mijn hoofd en toen pakte ze mijn hoofd en begon ermee tegen de muur te slaan en toen kwam mijn vriend naar beneden en die sloeg mijn moeder van me af en toen kwam de politie agente, die ik ken en die overmeesterde me moeder. Toen liep ik de trap op en ging op mijn bed liggen en mompelde, ik denk dat dit het was en toen ging ik dood.

Eergister heb ik echt der meest rare ooit gehad. Ik droomde over een vriendin van vroeger, met wie ik nu ook nog wel soms contact heb. Ik droomde dat we een soort van sex orgie met 3 jongens, maar er was geen geslachtsgemeenschap, maar er werd wel gemasturbeerd tongueen er was een heel gesprek over poepgaatjes smirken toen het een beetje was afgelopen toen begonnen die jongens tegen mijn vriendin te zeggen, van wat een rare vriendin heb jij en bla bla en toen ging ik weg.

Ook droomde ik nog dat ik over het strand liep en daar een bepaalde meester van vroeger tegenkwam. Ik ging toen heel hard rennen en rende de duinen op waar ik bevend op me knieën me ging verstoppen. En toen ging ik een heel verhaal houden, alsof ik weer 7 was. Dat het wel goed kwam als ik later groot zou zijn en dat ik dan wel vriendjes zou krijgen en dat ik alleen ging wonen zonder papa en mama en zo ging ik een heel verhaal vertellen, terwijl ik al die grootte het bereikt tongue. En toen zei ik tegen god, sorry lieve heer, ik moet niet zeuren, ik moet niet denken dat dit is gebeurt. En toen zei ik: Maar lieve heer, als het geen geheim is, waarom gingen de lamellen dan dicht? Dat was droom 3

Ik heb nog meer gedroomd, maar dat weet ik zo snel niet meer.

Wat is dit en waarom is me hoofd opeens zo onrustig 's nachts?

Liefs, Amor
Delen:
amor
amor jun 13 '12
vannacht weer dromerig, weet er iig nog 1. Ik woonde weer thuis, samen met mijn vader, moeder en broers. Mijn jongste broer en mijn moeder waren achter in de tuin, maar mijn jongste broer was tegelijkertijd ook bij mij. Hij liet drie borden zien van mij die gebroken waren, dit was echter in mijn vorige woning en ik vroeg wat is ermee gebeurd, toen zei hij, mama heeft ze kapot gegooid. Toen flitste ik weer terug naar me oude huis en riep naar achter in de tuin, zal ik de borden op je kop kapot slaan en toen kwamen mijn broer en moeder naar het huis gelopen, toen zei me broer, ik denk dat ik maar even naar binnen ga en toen stond ik oog in oog met mijn moeder en 3 gebroken borden in me hand en toen ging de wekker
amor
amor jun 13 '12
Oja ik droomde ook nog over mijn werk dat de baas aan het overleggen was over mij met een andere collega. Hij had dingen aan te merken, maar de collega nam het voor me op. Ze zei dat het goed was dat ik het werk met zoveel vrolijkheid deed en toen zei de baas, wat is vrolijkheid als het niet gemeend is?
niels
niels jun 13 '12
wow, van rare dromen gesproken.
Als we Freud erbij halen dan wijzen die dromen er waarschijnlijk op dat er in je onderbewustzijn een paar trauma's of conflicten vanuit het verleden aanwezig zijn die nog niet volledig verwerkt zijn. Waarschijnlijk zijn die dromen een uiting daarvan. Je moet eens voor jezelf eens terugkijken op je verleden en huidige leven ,waarschijnlijk ligt daar de oplossing van je probleem.

Heel veel liefs
Niels
amor
amor jun 13 '12
Nouja ik zie me moeder niet meer, me vriend negeert me, me broer heb ik sinds kort weer contact mee en voor de meester ben ik ook gewoon bang, entja me werk, daar is het gewoon leuk, dus die snap ik niet. Maar ik snap niet dat ik bijvoorbeeld zo agressief ben naar me moeder in die droom, dat vind ik eng, want zo ben ik helemaal niet. Maar hoe los ik dit op?
niels
niels jun 13 '12
een echte oplossing ken ik niet, misschien dat andere op dit forum wel een goede oplossing kennen voor jouw probleem. Maar ik denk dat een bezoekje aan een psycholoog geen kwaad kan.

Heel veel liefs
Niels
amor
amor jun 13 '12
Tjah, daar loop ik al jaren, helpt ook niets. Maar die rare dromen heb ik pas net. Vreemd maarja oke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki