Hoi Butterfly,
Omdat je foto nog niet gelezen is, zal ik hem voor je lezen. Ik lees graag je reactie.
Je hebt een hele zachte persoonlijkheid en zorgt graag voor anderen. Ik vraag me echter af, of je jezelf hierbij wel op de eerste plaats zet. Zorgen voor een ander is prima, tenzij het ten koste van jezelf gaat.
Je bent heel gevoelig, maar weet niet zo goed hoe je hiermee om moet gaan. Je hebt er manieren voor gevonden, maar dit zijn vooral maniertjes om je af te sluiten en het weg te stoppen, dan daadwerkelijk iets doen met de prachtige ingevingen die je binnenkrijgt.
Ik krijg een zin door met de wens: "Was ik maar zoals de rest". Alsof jij je anders voelt, maar dat eigenlijk niet wilt zijn. Dat het moeilijk voor je is, om je eigen plek in je omgeving te krijgen.
Er is iets met de relatie met je vader. Ik weet niet precies wat er heeft gespeeld, maar ik zie er verdriet bij en heb het gevoel dat je er emotioneel bij wordt. Het voelt niet fijn en ineengetrokken. Ik voel ook een gemis, maar kan niet plaatsen of hij nog leeft, of dat hij nooit echt een vader voor je is geweest.
Je hebt hele scherpe ogen en ziet veel, maar weet alleen niet wat je moet doen met alles wat je ziet. Dat lijkt me heel lastig en ik hoop dat je wat meer jezelf kunt zijn en uitten. Voel je kracht en ga je passie ontwikkelen.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.