Loading...
nl

Tsja hoe noem ik dit, zaken van te voren aanvoelen

Spud
Spud jun 11 '12
Maar ze verkeerd interpreteren...

De laatste weken heb ik steeds onbestemde gevoelens die gepaard gaan met beelden. Beelden van mijn huisdieren, die aangereden zijn of een ander probleem hebben.
Maar telkens als ik me naar huis rep is er niks mis met mijn dieren, maar hoor ik meestal niet zo heel veel later wel dat er een dier iets ergs overkomen is van mijn vrienden.
Met pinksteren, ik was de hele dag thuis en ik had een onbestemd gevoel, de volgende ochtend bleek waarom, want 3 honden van mijn achterburen en tevens vrienden zijn die dag vergiftigd, gewoon gif gestrooid over de schutting.
Gisteren wist ik niet hoe snel ik naar huis moest rijden omdat ik mijn kat steeds doodgereden op mijn netvlies zag. Toen ik thuis kwam, keek deze mij zeer brutaal aan, maar toen ik een vriendin belde zei ze me dat haar kat die ochtend doodgereden is....

Wat is hier in ontwikkeling?
En moet ik mij erge zorgen gaan maken?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 11 '12
Het zijn volgens mij wel waarschuwingen...
Vooral als er dus echt iemand in jou wijk dieren vergiftigd

de beelden die je steeds op je netvlies krijgt kan ook veroorzaakt worden door angst!
Angst dat jou eigen huisdier iets overkomt
Zelf heb ik daar ook last van (heel erg)

laatst droomde ik dat mijn oudste kater gewond was geraakt
1 van zijn ogen was er helemaal uit, ik keek gewoon in een open gat... (geen bloed)

Toen ik boven aan het schilderen was en dacht aan de droom had ik zoiets van: die droom betekend dat ik goed moet uit-kijken
een kijker was eruit... zeg maar "uit kijken"
Toen hij terug kwam van buiten nog geen 10 minuten later, was zijn bandje af, en hij was gewond aan zijn pootje...

Ik ben naar buiten gegaan en heb gezien wat er gebeurd was...
Een herdershond heeft achter hem aan gezeten
hij is snel het ijzeren hek op gesprongen... boven op dat hek staan om de 5 cm een een staaf omhoog _!_!_!_!_!_!_
waarschijnlijk is hij met zijn pootje op zo'n punt gesprongen

zijn bandje is reflecterend, dus als ik met een zaklampje schijn zie ik hem meestal wel liggen ergens...
Maar ik heb het bandje niet gevonden...

een waarschuwing krijg je niet zomaar, Spud...

groetjes moonflowertje
admin
admin jun 12 '12
Wat hier aan de hand is...........Ik denk dat jou telepathisch contact met dieren sterker wordt. Je hebt waarschijnlijk al heel wat obstakels kunnen opruimen. Hierdoor is er meer ruimte voor jouw totale persoon/energie. Je antenne's werken optimaal....... er is géén storing op de zender. Ontvangst is........puur. (Nu nog begrijpen/vertalen)

Doordat jezelf huisdieren hebt zullen de signalen ook via hen binnenkomen. Zij vangen het op en sturen het door naar jou. De onbestemde gevoelens en beelden.

Maar hoe te onderscheiden of het jouw huisdier betreft of die van een ander? Is een vraag die je aan je Engel/Gids zou kunnen vragen. Ik vraag ook om duidelijkheid als ik hun boodschappen niet goed begrijp. Soms krijg ik uitleg en soms ook weer niet. Laat het dan gewoon rusten. Ik heb voor mijzelf dan, sommige dingen moeten gewoon gebeuren. Ingrijpen is geen optie! Ik zorg dan gewoon voor oponthoud voor wat toch zal moeten gebeuren.

PS. Ik zou met de kat gaan praten........de onbestemde gevoelens en beelden komen uiteindelijk bij de kat vandaan (denk ik)! Of plaats een foto van je kat zodat iemand deze kan lezen. Ik ben nu al reuze nieuwsgierig...... wink
Spud
Spud jun 12 '12
Gòh bij het lezen van jullie reacties, begin ik wel verbanden te zien.
Die vergiftiging vond plaats hier zeer dichtbij dus dat onbestemde gevoel is inderdaad niet gek, immers op dat moment had het onze veilige plek ook kunnen zijn als ik niet thuis geweest was. En angst, jeps heb ik nadien wel gehad, maar zag ook snel in, dat iemand die tot zoiets gemeens in staat is, dat toch doet, dus dat de vrijheid van mijn dieren daardoor niet nog meer beperkt zou hoeven te worden, zij hebben er immers geen schuld aan.
Die kat die doodgereden is, was 2 jaar, mijn kat die ik zag is ook 2 jaar, nu vroeg ik me af wat voor band of verbinding die 2 katten met elkaar konden hebben. En eigenlijk best veel, ze zijn allebei verzorgd geweest door die vriendin en door mij en ze hebben allebei in hetzelfde asiel gezeten en in dezelfde ruimte en op een zelfde moment. Hoe meer band wil je hebben tussen 2 dieren?
Spud
Spud jun 12 '12
Sorry gaat toch weer een deeltje 2 worden, vind het namelijk heel lastig om letterlijk blind te typen omdat mijn antwoordscherm niet meescrold. wink

Ik wist niet dat telepathie zo groots was, en als het klopt dat mijn telepatisch contact met dieren groter begint te worden, wat ik super vind! Dan denk ik dat ik met deze wetenschap wat breder mag gaan kijken en voelen.
Maar ik ben zelf ook wel benieuwd wat mijn kat nog wil vertellen, dus morgen trek ik een foto van hem en vraag of iemand hem wil lezen. wink

Thanks voor jullie reacties!
Spud
Spud jul 22 '12
In mijn zoektocht, begin ik steeds meer te beseffen dat ik een waardevol mens ben. laugh
Ben enkel nog niet zo ontwikkeld als jullie, maar dat komt nog wel!
Wrs pas, als ik klaar ben met mijn onderzoek, maar misschien geven ze me mij nog wel de kans om hier nog eens komen ?
Zo bizar en zo complex, hier leven, zo voel ik dat mijn hele leven al. Waarvan kom ik dan? Want ben toch uit 2 aardemensen geboren? Waarom aard ik niet dan?
admin
admin jul 22 '12
Hahaha: ik ben nog niet zo ont-wikkeld (afgewikkeld) als jullie! Dat zijn de woorden van een wijze. Ik noemde net in een vorige reactie Socrates. Hij wist dat hij niets wist, maar kwam steeds mensen tegen die beweerden wel iets te weten, die echter na voldoende diep gegraven te hebben (Socrates wilde leren en stelde alleen maar vragen) geen enkele grond bleken te hebben waarop ze hun kennis baseerden. Hij moest uiteindelijk wel concluderen - hij die inzag dat hij niets wist en zichzelf niet als wijze zag - dat anderen hun zogenaamde zekerheid slechts baseerden op schijnkennis.

Leef vanuit je hart!
Enigma
Enigma jul 22 '12
En ik ben nog niet zo ontwikkeld als jij laugh
Dat komt, omdat iedereen op zijn eigen manier en volgens zijn/haar eigen plan zichzelf spiritueel aan het ontwikkelen is wink

Waarschijnlijk ben je HSP smile
Je zegt dat je dingen van te voren aanvoelt
Hier is een link van een site waar je over dat onderwerp heel veel kunt vinden wink

http://www.nieuwetijdskind.com/tag/god/

Bij zoeken even HSP of een andere zoekterm intypen

Andere zoektermen waar je ook naar kunt zoeken zijn b.v.

-Je planetaire oorsprong

-Nieuwetijdskinderen
Indigo, kristal, sterren, regenboog kinderen, enz, combinatie kan ook
-Kenmerken van nieuwetijdskinderen
-Symptomen van spiritueel ontwaken enz

Er is op deze site heel veel info
En als je daar meer over leest geeft dat je al vaak snel het gevoel van herkenning smile
Uiteindelijk heb je ook altijd nog je eigen innerlijke waarheid wink

Misschien ken je deze site al, maar anders hoop ik dat je er iets aan hebt laugh
Spud
Spud jul 27 '12
Hé bedankt! smile
Juist doordat ik ooit eens op HSP ben gaan zoeken, ben ik hier terrecht gekomen en daar heb ik nog steeds geen spijt van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki