Loading...
nl

informatie

amor
amor jun 10 '12
Ik wist niet waar het thuis hoorde, dus ik schrijf het maar hier. Ik wilde iets vertellen over mijn reizen buiten het lichaam en de informatie die ik doorkrijg. Hoe het er buiten de aarde uitziet enzo, misschien weet iedereen het al, maar toch wilde ik het even opschrijven, al is het maar omdat veel mensen er nog een hele andere kijk op hebben.

Allereerst ontstaan je ziel op de geboortebol. Dit is een soort aardbol, maar hier is er nog onvoorwaardelijke liefde en het is heel mooi met mooie zachte pastel kleuren. Hier komt je ziel als eerst, ook om lessen te leren, maar de eerste lessen, de makkelijke lessen. Uiteindelijk ga je daar ook weg en dan kom je in een soort van hemelrijk. Dit is een plek achter een soort van wolkengordijn. Dit gordijn is wit met violet een hele mooie kleur. Ik kan er helaas niet in, maar wat ik van buiten heb gezien en van de zielen binnenin heb vernomen is dat alles achter dat wolkengordijn is gebaseerd op visualisatie. Dat is logisch ook, want wat voor de 1 mooi is, is voor de ander helemaal niet mooi en door de visualisatie is het voor iedereen mooi. Ook hier is alles onvoorwaardelijk liefde. Hier kent met geen strijd, angst of jaloezie, of dat soort emoties.

Vanaf deze plek kunnen er reizen gemaakt worden naar de verschillende bollen in het universum. Om geliefde te bezoeken of iemand te helpen die in nood is en je echt nodig heeft. Dit gebeurt opzich niet zo heel veel. Voorderest is in deze ruimte nog de zielen te vinden die vastzitten, ze kunnen niet achter het gordijn komen, omdat ze nog iets los moeten laten wat op aarde thuishoort. Bijvoorbeeld haat en woede. Maar ook angst voor de dood.

Het meest belangrijke wat er hier is zijn de zielen van onze gidsen of ver ontwikkelde zielen. Maar dit is anders als dat vele zeggen. Deze zielen hebben ook een eigen bol waar zij leven. Ze hoeven niet altijd te helpen en zijn er ook niet altijd en soms kunnen ze gewoon helpen vanaf afstand. Er is immers een rechtstreekse verbinding tussen jouw hart en het hart van je gids en daarmee is over een grote afstand prima te communiceren.

Er zijn in ieder geval 3 bollen en een hemelrijk, maar ik vermoed dat er meer bollen zijn. Wij zijn hier ongeveer allemaal even ver. Je kan niet zeggen dat iemand met het syndroom van down meer moet leren dan iemand die succesvol zakenman is ofzo. Er moeten alleen hele andere dingen geleerd worden. Je word ook meerdere keren op de dezelfde bol gereïncarneerd, zodat je alle lessen kan leren die je moet leren. En dan ga je naar een andere bol, totdat je klaar bent voor de gidsenbol. Maar het kan ook zijn dat je al veel verder bent en eigenlijk op een volgende bol thuishoort maar op een bol terug word gereïncarneerd. Bijvoorbeeld om andere te helpen met hun lessen, maar het is ook een hele les opzich om buiten een grote groep te functioneren. Ik zie het ook als een uitdaging, het is toch machtig dat je de wijsheid en liefde, en goedheid van boven kan doorgeven, dat je andere kan helpen door middel van een gids, juist omdat je in een aards lichaam zit. Het is pijnlijk dat je lichaam dan juist ook heel veel te verduren krijgt, maar je ziel is sterk, net zo sterk als zonder lichaam, alleen je ziel is zichtbaarder. Ons thuis zal ons kracht en energie geven, soms denk je wel dat je niet genoeg krijgt, maar thuis weet wat we nodig hebben, om te helpen en om te leren.

Mijn gids zegt altijd, jij hebt een taak. Jij bent nodig, je gaat helpen, je gaat repareren, je gaat onze liefde doorgeven.

En al zegt de GGZ dat ik psychotisch ben, als is mijn bijdehandheid goed voor de stempel borderline. Al heeft het leven buiten deze maatschappij mij een klein hoopje angstig mens gemaakt. Al verlang ik veels te vaak naar de dood.

Ik ga mijn gaven niet meer afsluiten om normaal te lijken. Het doet zeer om geen aansluiting te vinden en het doet zeer om afgewezen te worden om wie je bent, maar ik weet dat dit mij uiteindelijk allemaal verder gaat brengen.

Ik heb een taak, wij hebben een taak, ik wil graag helpen om de liefde door te geven aan de mensen die mij dit hebben aangedaan. Omdat ik iedereen de liefde van boven gun.

Ik zal nog wel eens meer schrijven, maar nu weet ik even niets meer te schrijven tongue
Liefs, Amor
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '12
Amor... Dank je wel
Ik was gister op dit bericht van jou iets aan het typen waardoor
het mij ineens duidelijk werd...
Ik vraag me al ruim 2 jaar af, wat mijn gave is (hoe heet het in de paranormale wereld) en wat kan ik er mee laugh

Het is eigenlijk gewoon Channelen tongue
Mijn gids die mij de les leest in mijn eigen gedachten die ik tegelijkertijd op merudi typ


Ik zit hier op merudi soms dingen te typen die ik dan de volgende dag met verbazing zit te lezen en bij mijn eigen denk:
hoe kom je aan die wijsheid ?
ik weet wel dat het soms zo snel gaat, waardoor ik soms gewoon ff vast loop omdat ik achter elkaar lijk door te linken... wil een stelling onderbouwen met 4 argumenten, dat gaat dan niet... ik kan niet al die 4 argumenten tegelijk typen...
vaak ben ik al weer 3 stappen verder...

ik heb het verhaal van gister in een kladblok bestandje opgeslagen omdat ik zoveel info te verwerken kreeg, ineens, dat ik ff achter de computer weg ben gegaan shocked

Het bericht:

Quote:
En al zegt de GGZ dat ik psychotisch ben, als is mijn bijdehandheid goed voor de stempel borderline.
Al heeft het leven buiten deze maatschappij mij een klein hoopje angstig mens gemaakt.
Al verlang ik veels te vaak naar de dood.


Dit begrijp ik heel erg goed, van jou, Amor...
Aan de andere kant ben je veilig
Daar zijn geen mensen die met de lange vinger naar je wijzen
Of psychiaters die persé een stempel op je willen zetten
Of mensen die zich groter voor doen dan ze zijn...
Daar is eigenlijk alleen een soort universeel bewustzijn
Alles gaat daar gemoedelijk, niemand kijkt raar naar een ander...
Iedereen "weet"
Vanuit een bewustzijn
Omdat we daar 1 zijn met het al
eigenlijk zijn we dat hier ook,
maar de emoties die verbonden zijn met het "leven" op de aarde
proberen de ziel los te trekken van dat grote geheel...

Het is de bedoeling dat je je emoties die bij een mensen lichaam horen leert beheersen door je bewustzijn...
Dit ervaren we als mens als Liefde
Als je je bewustzijn laat beinvloeden door je aardse emoties
krijg je alles behalve liefde...

Hierdoor ^^ kwam ik ineens tot dat inzicht tongue

Ik schrijf dit wel weer zo wijs... alleen ik schrijf wat ik door krijg zegmaar
Zelf ben ik ook dagelijks teleurgesteld in alles wat er in mijn ogen niet goed gaat op de aarde...
En het ergste vind ik nog.... Ik kan er niets aan doen
( denk bijv. aan dierenleed)
Pffff ik voel zo'n onmacht... het maakt me gek...
als er zo'n reclame komt, zet ik de tv uit
ben ik uit mijn doen
(misschien komt dit door mijn hulpverleners- syndroom of zoiets :/)
Maar ik geloof niet dat dit verkeerd is, als je anderen wil helpen
Het enige wat ik wel inzie is dat dit mijn zwakke plek is, ik bedoel:
Als er iets is wat mij gek maakt, is die onmacht voelen...
Dit kan mij lostrekken van dat collectieve bewustzijn...
Omdat in dit mijn emoties duidelijk overheersen
Mensen zijn echt beesten vergeleken bij de dieren en ik snap niet waarom?
Voor mijn gevoel zijn we te gast op de aarde
we zouden de dieren met rust moeten laten!
dat we onszelf in hokjes willen plaatsen, oke...
maar we proberen alles op de aarde in een hokje te stoppen
alles op de wereld heeft een naam of een nummer
Er zijn nog maar weinig plekken waar de natuur nog gewoon natuur is
De mensen hebben overal een oordeel over
terwijl de dieren gewoon doen waar ze zin in hebben
die hebben gewoon maling aan de mensen
Tja en de mens kan dat van nature al helemaal niet uit staan
Die willen emoties zien
Emoties houden de mens op de been
Maar diezelfde emoties maken een mens kapot
---
Ook had het te maken met het feit dat jij het kon waarnemen en uitleggen...
Ik bedacht dat ik het gewoon weet,
Ik zie het niet, voel het niet, denk het niet,
Ik wist ook niet waar het vandaan kwam, eigenlijk...
Maar dit is vanuit zoals jij zo mooi omschrijft hierboven ( bollen) Ik noem het het collectieve bewustzijn...
Iedereen (alles wat groeit en bloeit) is daarmee verbonden...
Op de aarde heb je alleen een stoffelijk lichaam nodig om te leven, maar geest blijft altijd in verbinding met "het collectieve bewustzijn ) en met de "stekker " vanuit dat bewustzijn, zit de ziel aan het aardse lichaam vast...
Contact met andere zielen op de aarde brengt in het aardse lichaam nu eenmaal die vervelende emotie waar me mee moeten leren omgaan... aarde verbinding blijft altijd en de energie zal ook nooit opraken...
Ilona83
Ilona83 sep 11 '13
""Het is de bedoeling dat je je emoties die bij een mensen lichaam horen leert beheersen door je bewustzijn...
Dit ervaren we als mens als Liefde
Als je je bewustzijn laat beinvloeden door je aardse emoties
krijg je alles behalve liefde
...
"""


Eindelijk de verwoording naar een stukje die ik al jarenlang zoek die van toepassing is in mijn levensfase.
Dank je wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 18 '13
winkgraag gedaan wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki