Loading...
nl

Nielsje is terug van weg geweest

niels
niels jun 9 '12
Hallo allemaal,

Het is een heel tijdje geleden dat ik nog hier ben geweest maar , voila, ik ben weer terug laugh. In de laatste paar maanden heb ik mij speciaal meer toegelegd op mijn schrijfprojecten en was daarom niet meer vaak te vinden op dit forum.
Maar nu dat Merudi zo veranderd is , en mooier geworden :D, vond ik het tijd om weer terug te keren naar het allereerste forum waar ik me ooit op heb aangesloten.
Zo vaak als ik kan zal ik hier dingen posten en waarschijnlijk zul je me het vaakst in de creatieve uitingen zone vinden. Want ik heb een paar leuke dingetjes in petto op het gebied van schrijven. Ik weet dat dit een forum is waar er heel veel aandacht is voor spirituele zaken is die vaak zwaar en moeilijk zijn om te kunnen bevatten. Daarom heb ik besloten om een paar van mijn verhalen hier te publiceren om jullie geest een beetje te verlichten of in ieder geval jullie te amuseren laugh.
Maar wat staat er op het programma:
allereerst kun je het sprookje : Voor Het Morgenlicht lezen en binnenkort ook de teaser van mijn langverhaal : Tristan en Irene laugh
Maar nu genoeg over mij. Hoe is het met jullie allemaal? Wat heb ik allemaal gemist?

Verhalen

Voor het Morgenlicht
Creatieve uitingen-Het Morgenlicht

Heel veel liefs
Niels
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '12
Hey Niels, wat leuk dat je er weer bent en jouw creatieve kant gaat laten zien op Merudi. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat brengen laugh.

In ieder geval, welkom terug! Zoals je ziet is er een hoop veranderd en heb je dus een hoop gemist. Ik ga je niet bijpraten, want dat duurt te lang. Dus ik nodig je uit, om gewoon lekker op ontdekkingstocht te gaan op Merudi, en je te laten verassen met wat je allemaal tegenkomt.
niels
niels jun 9 '12
dankje wel Nims voor je hartelijke ontvangst laugh
Om eerlijk te zijn ben ik erg nieuwsgierig waar mijn creatieve geest mij gaat brengen laugh

Ik ben ondertussen al op onderzoek uit geweest en ik moet zeggen dat er hier aardig veel is veranderd. Er staat hier veel verrassende informatie laughHet nog een beetje laten bezinken voor ik op iets ga antwoorden maar ik kijk er naar uit.
Heb ondertussen ook al een bezoekje gebracht aan merudi praktijk. Die therapieen zien er allemaal fantastisch uit laughVooral de creatieve therapie leek mij leuk laughIk wens je enorm veel succes in alles wat je nog gaat doen , Nims

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 9 '12
welkom terug, Niels smile

groetjes moonflowertje wink
niels
niels jun 9 '12
Dankje wel Moonflowertje laugh
Het is fijn om terug te zijn.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 10 '12
Wat leuk Niels! ik kijk uit naar je creatieve uitingen:D
niels
niels jun 10 '12
dankje L'arbe de vie
Beschermengel
Beschermengel jun 11 '12

Welkom terug Niels! smile
niels
niels jun 11 '12
dankje wel Beschermengel laugh
Novi
Novi jun 11 '12
Hallo Niels!
niels
niels jun 11 '12
Hallo Novi laugh

Wat een mooie avatar heb jij:D
Heb je die zelf gemaakt of zelf gevonden? laugh

Heel veel liefs
Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki