Hallo allemaal,
Het is een heel tijdje geleden dat ik nog hier ben geweest maar , voila, ik ben weer terug . In de laatste paar maanden heb ik mij speciaal meer toegelegd op mijn schrijfprojecten en was daarom niet meer vaak te vinden op dit forum.
Maar nu dat Merudi zo veranderd is , en mooier geworden :D, vond ik het tijd om weer terug te keren naar het allereerste forum waar ik me ooit op heb aangesloten.
Zo vaak als ik kan zal ik hier dingen posten en waarschijnlijk zul je me het vaakst in de creatieve uitingen zone vinden. Want ik heb een paar leuke dingetjes in petto op het gebied van schrijven. Ik weet dat dit een forum is waar er heel veel aandacht is voor spirituele zaken is die vaak zwaar en moeilijk zijn om te kunnen bevatten. Daarom heb ik besloten om een paar van mijn verhalen hier te publiceren om jullie geest een beetje te verlichten of in ieder geval jullie te amuseren .
Maar wat staat er op het programma:
allereerst kun je het sprookje : Voor Het Morgenlicht lezen en binnenkort ook de teaser van mijn langverhaal : Tristan en Irene
Maar nu genoeg over mij. Hoe is het met jullie allemaal? Wat heb ik allemaal gemist?
Verhalen
Voor het Morgenlicht
Creatieve uitingen-Het Morgenlicht
Heel veel liefs
Niels