Loading...
nl

Wat is een zielenreis?

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 9 '12
Origineel bericht van: Emuca
Je bent ver genoeg hoor!!! Je moet jezelf niet wegcijferen met het idee dat je niet ver genoeg zou zijn om zoiets te beleven. Een zielenreis is juist een van de meest toegankelijke belevingen, omdat je het niet alleen doet en juist bewust wordt van het feit dat je geholpen wordt.

Je gaat bij een zielenreis je lichaam niet uit, dus een entiteit heeft geen extra mogelijkheid om je lichaam in te komen, want je bent nog vol bij je eigen bewustzijn. Dat is het grote verschil met een trancereis.


Oke... kijk dat is nu net het stukje wat ik niet begreep shocked
bedankt, Emuca...
(ik denk dat ik het begrijp tongue)
Heb er maar ff een ander onderwerpje op gemaakt...

Want ik ben er wel eens "uit" geweest...
Niet bewust maar was wel bewust op dat moment, het heeft ook best impact gehad op mijn leven...
Ik ben blij dat ik het heb mogen bewust worden, maar zou dit liever niet nog een keer willen meemaken... naja tot mijn lichaam niet meer verder kan dan...
Toch heb ik elke dag wel momenten dat het voelt alsof ik flauw val (blackouts door verkeerd ademen hyperventilatie... ga ik nu niet verder op in )

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt...
Een zielenreis is een soort droom die je wel eens hebt terwijl je klaarwakker bent ?
Je kan het soms zelfs een beetje sturen...

Het gebeurt wel eens dat ik probeer zo diep mogelijk in adem zo lang mogelijk uit adem...
vrijwel meteen als ik dit doe ga ik beelden zien...
Vaak zijn het beelden die ik niet kan uitleggen
Ik bedoel... ik zie dingen die ik op de aarde in dit leven nog niet ben tegen gekomen... 1 van de beelden is een soort van witte houten tuinstoel die in elkaar gezakt is van ellende...
^^ daar lijkt het het meest op tongue
toch om mij heen is meer van dat te zien...
ik zie geen andere mensen of waar de dingen voor zijn
de beelden gaan te snel op goed te kunnen kijken?
het is net een dia voorstelling die te snel gaat
Ik kan de beelden niet vast houden, ze gaan gewoon door

wat kan dat betekenen?

groetjes moonflowertje
Delen:
Emuca
Emuca jun 9 '12
Ja, je zou het kunnen zien als een soort van droom terwijl je wakker bent. Soms gebeurd het dat de beelden zich gewoon opvolgen en soms heb je een soort van sturing.

Anders met een uittreding, is dat je een zielenreis vanuit je eigen lichaam beleefd zonder controle te verliezen, zonder dat je bewustzijn helemaal weg is.

Het is dus heel logisch dat als je je op je adem focust en verder aan niks denkt, dat de beelden komen gaan.. Want jij kan het ook!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '12
smileja

Ik heb het al wel een keertje gedaan ( onbewust)
omdat ik niet kon slapen, deed ik toch mijn ogen dicht, om mijn ogen te laten rusten
Ik probeerde mijn lichaam te laten rusten door mijn spieren te ontspannen
Ik zag gras en heuvels...
Ik kon heel hoog springen, het was bijna vliegen
Het leek alsof ik in de ruimte was...
Als ik sprong leek het eindeloos te duren voor ik weer op de volgende heuvel was...
Het was heel fijn
Het gaf me een eindeloos vrijheidsgevoel
Tot die rotwekker ging natuurlijk...
laugh
Emuca
Emuca jun 23 '12
Wekkers zijn soms akelige dingen.. haha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki