Loading...
nl

ORBS? :blink:

Mirreke
Mirreke dec 18 '06
Dat (goede) gevoel had ik nou ook Destiny.
????
???? dec 18 '06
De foto's die je hier laat zien zijn allen geflitst. Het hoeft ook niet persee het licht van een flitser te zijn, andere lichtbronnen hebben het zelfde effect alleen iets minder duidelijk zichtbaar.
Maar als jij in die illusie wilt geloven en er een goed gevoel bij hebt moet je dit zeker niet laten. Dat komt vanzelf.
Destiny
Destiny dec 18 '06
Ja en nee... ik wil best geloven dat het een stofje is... en bij sommige fotos weet ik ook gewoon dat het een stofje is... maar bij deze heb ik sterk het gevoel alsof dat niet is... Ik ben daar heel reeel in...
????
???? dec 18 '06
Het kan natuurlijk best zijn dat je een aanwezigheid van bescherm-engelen voelt rondom je dochter, maar het zijn je denkhersenen die er een stoffelijk bewijs bij willen zoeken. En dit doe je dus door de "orbs" te bombarderen tot het stoffelijk bewijs van dat gevoel wat jij hebt.
Een gevoel/intuitie is niet in stoffelijkheid te vangen. Zelf woorden schieten te kort om een gevoel te uiten. Waarom wil een mens altijd dat wat hij voelt met zijn hart vertalen in een zintuiglijk of stoffelijk iets?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420