Loading...
nl

ORBS? :blink:

Mirreke
Mirreke dec 15 '06
Ik heb hier een foto van mijn zus. Zijn dat nou orbs op de foto web page
Mirreke
Mirreke dec 15 '06
Het zit op de kleding.... Beetje kleine foto.
Destiny
Destiny dec 15 '06
Hmm mag ik ook even met orbs fotos komen?? hahaha ik ga ze even allemaal opzoeken
Wendy's
Wendy's dec 15 '06
Ik heb er dan ook wel een aantal ;)
Destiny
Destiny dec 15 '06
even eentje omdat ik ze echt moet zoeken namelijk... ik heb zon 9000 fotos op mijn pc staan gesorteerd op maand datum en jaar... Ik heb er HIER nu een...

Deze is gemaakt toen mijn kat zwanger was... echter heeft ze 2 doodgeboren kittens gehad bij deze bevalling en waren de andere katjes allemaal ziek
Tamara26
Tamara26 dec 15 '06
Die van jouw Mirreke:
Ik denk dat t stof is.....

En die van jouw Destiny:
Die is bijzonder want het lijkt alsof de orb in de vacht overgaat, als je begrijpt wat ik bedoel...

Liefs,
Destiny
Destiny dec 15 '06
juist ik had dus ook meteen het idee alsof er een katje toen al dood is gegaan... dat dat het moment was van die foto ...
Tamara26
Tamara26 dec 16 '06
't is moeilijk hoor.
Er is nog zo weinig bekend over orbs...
Maar dat ze bestaan is zeker!!

Ik vind m in ieder geval apart!
Destiny
Destiny dec 16 '06
ik zal vanavond nog op zoek naar meer fotos... druk druk druk!
Mirreke
Mirreke dec 16 '06
Deze foto kreeg ik gisteravond door van mijn zwager, hij heeft er zo zo'n 8 waarop overal die bellen zitten ook op het plafond. Ik denk zelf niet dat het stof is aangezien op de andere foto's ze telkens op andere plekken zitten. Maar wat het wel is, weet ik ook niet. Maar ik wil wel graag een foto zien waar echte orbs op zitten.
Destiny
Destiny dec 16 '06
Nou daar gaan we... ik heb 4 fotos gevonden zo snel...

Foto 1 achter het kontje van mijn dochter haha :)valt niet veel over te zeggen erg duidelijk heb het idee dat het haar gids of beschermengel is

foto 2 boven haar hoofd zelfde idee als foto 1

Foto 3 lastig te zien maar rechts onderin de hoek...

Foto 4 Ja ook heel duidelijk

Foto 5 weet ik niet zeker... Maar het feit dat ik altijd fotos maak van mijn dochter en dat staat er dan op...


Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Tamara26
Tamara26 dec 16 '06
Ja, er zitten een paar hele mooie tussen!
Maar volgens mij kan niemand met zekerheid zeggen of het een orb is of niet.
Want hoe kun je zien wat een echte orb is en wat niet?
'T is gewoon heel erg moeilijk!!
Liefs,
Destiny
Destiny dec 16 '06
Ja is inderdaad erg lastig

Maar het feit is wel dat als ik fotos van mijn dochter maak ze er 9 van de 10 keer wel erbij opstaan vind ik wel heel appart
????
???? dec 16 '06
Misschien eens met twee verschillende camera's de zelfde foto maken. Als de orb op beide in de zelfde vorm aanwezig is dan zou het een echte kunnen zijn, anders is het ws een (onscherp) stofje die de flits of ander licht weerkaatst.
Tamara26
Tamara26 dec 16 '06
Of hij/zij is al weg......
????
???? dec 16 '06
Met twee tegelijk dan. En ja, die stofjes zijn ook snel weg.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Het lijkt nu idd op een stofje, of zelfs een vochtdruppeltje op de lens. Kijk eens of de lens goed schoon is.
Destiny
Destiny dec 17 '06
bij welke foto bedoel je nims?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '06
Alle foto's eigenlijk. Die ronde vlekjes lijken me wel op verlichte stofdeeltje. Waarom je die vaak bij isa ziet, kan ook heel goed zijn omdat je dan meestal naar beneden fotograveert.
Destiny
Destiny dec 18 '06
overdag flist mijn camera dus niet... dus dat snap ik niet echt... als ik nou met flits had gedaan dan begreep ik het nog maar zonder niet... Ach zolang ik maar weet dat het goed is.. Krijg er een goed gevoel bij als ik het zie dus jah...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki