Loading...
nl

ORBS? :blink:

LPChip
LPChip dec 3 '06
Ja, dat is een nabeeld. Als je constant last hebt van een nabeeld, betekend dat dat je begint auras te zien.
Mirreke
Mirreke dec 3 '06
Pfff ik zou ook bang worden als zoiets boven me zou hangen. Ik zou het niet weten wat dat is geweest... Zou het een vorm van uittreding kunnen zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '06
Het was geen uittreding, want ik ben gebleven waar ik was. Het was ook geen droom, want ik was namelijk echt wakker. Het voelde ook raar aan. Er was ook gewoon echt iets. Het rare was ook, dat het dus niet een vlek oid was, maar echt een dikke wolk die donkergroen was. Ja iig erg vreemd dus.
LPChip
LPChip dec 3 '06
Ik bedoel geen normale droom, maar een lucide droom of hoe ze dat noemen, dat je wakker bent, maar toch slaapt ofzo?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '06
Nee een lucide droom is een droom waarin je je bewust bent dat je droom. Tenminste dat dacht ik. In dit geval was ik nergens van bewust, behalve dan, dat ik gewoon wakker was. Ik heb trouwens nog een keer eerder zoiets meegemaakt besef ik me.
Ik werd ook een keertje wakker, en toen was mijn slaapkamer helemaal gehuld in een witte lichte mist. Alsof er rook hing. Deze rook loste eigenlijk gewoon op, dus ja ging ik weer slapen.

Ik heb er wel een gevoel bij, namelijk dat er verschillende entiteiten zijn, die niet meer enige vorm van menselijk zijn, maar die wel even een kijkje komen nemen.
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Ja dat denk ik ook. En als je er een bepaald gevoel bij krijgt zal dit ook het goede gevoel zijn. Dus word je er bang van zullen het negatieve entiteiten zijn geweest.
Donkergroen duidt meestal op jaloezie en onzekerheid.

Wit daarentegen is wel oke. Dat is bescherming en voelt ook prettig en totaal niet angstig aan.

Liefs Mirreke
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '06
In eerste instantie was ik niet bang maar eerder verbaasd en geintrigeerd van dat groene ding. Pas toen ik doorkreeg dat het naar mij toe zakte, schrok ik eerder. Ik was niet echt angstig voor dat ding zelf, maar eerder angstig om wat er gebeurde en dat ik zoiets nog nooit eerder had meegemaakt.
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Jij bent een oud zieltje al he Nims??
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Ik heb navraag bij mijn overbuurvrouw gedaan over je donkergroene wolk.
Ze vroeg of je weinig buiten kwam? Dat je meer de deur uitmoet.. Kan dat kloppen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '06
Ik heb een hele oude ziel, en ik kom regelmatig buiten. Ik heb wel een hekel aan kou, dus die vermijdt ik enigzins. Maar ik ga regelmatig een stukje wandelen in het bos dat hier naast mijn huis ligt. Ik ben benieuwd wat ze weet. Zei ze nog meer over deze wolk?
Mirreke
Mirreke dec 5 '06
Nee verder zei ze niks over deze wolk. En ze keek ook helemaal niet raar ofzo, alsof dit heel normaal was.
Het was een boodschap voor je, zei ze, maar of het letterlijk of figuurlijk weet ik niet. In ieder geval dat je meer de deur uit moet. Ik spreek haar een dezer dagen vast nog wel. Ik zal het nog eens vragen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Ok ik ben benieuwd. De boodschap is iig niet aangekomen.
Mirreke
Mirreke dec 13 '06
Ik ga vandaag naar mijn buurvrouw, zal het nog een keer vragen
Destiny
Destiny dec 13 '06
Ik heb helaas de foto niet meer maar ik heb een keer gehad dat ik een keer een foto maakte van vader en zoon. alleen stond de helft van het hoofd van deze jongen op de foto. Je zeg gewoon het gordijn achter zich. en een been miste. Het is jammer dat ik deze foto niet meer heb want het was een hele rare gewaarwording!
paula39
paula39 dec 13 '06
ha die mirreke,we hebben weer wat gemeen ;-)
zie jij ook soort glinsters wat lijkt op hele kleine stukjes aluminiumfolie (mmm hoe leg ik t anders uit) ik heb t vaak buiten als ik naar de lucht kijk,,,,

liefs Paula
LPChip
LPChip dec 13 '06
 Quote:
Origineel van Destiny:
Ik heb helaas de foto niet meer maar ik heb een keer gehad dat ik een keer een foto maakte van vader en zoon. alleen stond de helft van het hoofd van deze jongen op de foto. Je zeg gewoon het gordijn achter zich. en een been miste. Het is jammer dat ik deze foto niet meer heb want het was een hele rare gewaarwording!
Inderdaad.. Ik zou het graag gezien hebben...
LPChip
LPChip dec 13 '06
 Quote:
Origineel van paula35:
ha die mirreke,we hebben weer wat gemeen ;-)
zie jij ook soort glinsters wat lijkt op hele kleine stukjes aluminiumfolie (mmm hoe leg ik t anders uit) ik heb t vaak buiten als ik naar de lucht kijk,,,,

liefs Paula
Dat heb ik ook, maar lijkt mij meer het effect van overgevoelige ogen die ineens een grote stimulans krijgen, omdat ze gewend zijn aan minder licht inval, en ineens veel licht te verwerken krijgen. Zie het maar een beetje als het tintelen als je een spier/ader even afknelt, en je er dan weer bloed doorheen laat stromen...
paula39
paula39 dec 13 '06
ik had zelf het idee dat het kwam door een lage bloeddruk ofzoiets
ach ik heb het gewoon,en leer ermee leven

liefs paula
Mirreke
Mirreke dec 14 '06
Wij hebben wel veel gemeen he Paula! :-)

Ik heb het niet alleen met licht of binnen/buiten komen. Ook gewoon binnen als ik op de bank zit bijv. Dan ineens zie ik het. Het is nu al een tijdje geleden dat ik het heb mogen zien. Ik ruik wel mijn oma veel en droom er ook over. Kreeg gisteren nog een boodschap van haar via een foto van haar. Mijn overbuurvrouw zei het. Ik moest goed luisteren.... (beetje offtopic, sorry)
Destiny
Destiny dec 14 '06
orbs zie ik zelf niet maar heb ze regelmatig op foto's vooral bij fotos van mijn dochter. En het lijkt er wel op dat als mijn dochter in gevaar drijgt te komen dan staan die licht bollen erop.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki