Loading...
nl

ben ik weer....

Esther
Esther jun 6 '12
Ik ben vorig jaar vrij vaak actief geweest op het forum. na mijn borstkanker, heb ik hier veel
steun gevonden. rond aug vorig jaar begon ik me niet lekker te voelen en in december (20) kreeg ik te goren dat de kabker terug was gekomen. in mn lever deze x. helaas met minder goede vooruitzichten. toch... hoe ziek ik ben en al ben geweest... weet ik en blijf ik vertrouwen dat ik gezond wordt. ik ben in het laatste half jaar al 2 keer op het randje geweest. toch blijf ik knokken voor nog een mooi leven... voor mezelf, maar ook voor mn 2 mooie dochters. 7 maart dit jaar kwam mn man me vertellen dat hij me verliet voor een andere vrouw. Op 5 minuten werden 17 jaar zomaar aan de kant geschoven.... daar lig je dan... na een chemo doodziek op een bed... verdrietig, bang, bedrogen en verlaten.... ik merk dat ik er alleen maar sterker van ben geworden. niets gebeurt zomaar.
Kus Esther
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '12
Welkom terug Esther en wat een verhaal. De lever staat voor het leven en kanker voor haat die naar binnengeslagen is. Als ik jouw verhaal lees, vraag ik me af hoe jij tegenover het leven staat. Ik lees enorm veel positiviteit in jouw bericht en vindt dat heel mooi om te zien.

Herken jij de haat die je hebt (gehad) tegen het leven en het gevoel dat je eigenlijk niet mag leven?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 6 '12
zow... dat is niet niks, wat je daar schrijft, zeg...
Ik heb respect voor hoe je er mee om weet te gaan!

groetjes moonflowertje
Ariel
Ariel jun 6 '12
Jeetje zeg die ziekte en dan ook nog je man weg op zo'n een moeilijk moment eigenlijk.
Ik vindt het heel sterk van je dat je er positief in blijft staan.
Zo kun je alles toch beter dragen en ik hoop echt voor je dat je beter gaat worden.

Ik zend je liefde en kracht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki