Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Mannytjje
Mannytjje mei 27 '12
Hoihoi,

Ik zou graag willen dat iemand mijn foto leest ben erg benieuwd en nieuwsgierig wat daaruit komt.

Groetjes Mandy

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VKNR3TMT.jpg
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '12
Mannytjje
Mannytjje mei 31 '12
Sorry ik kreeg hem niet in het topic! Nou ben nieuwsgierig haha
amor
amor jun 10 '12
Het kan heel onjuist zijn wat ik schrijf, maar schrijf het toch maar op. Het was wel wat lastig, jouw ziel heeft liever helemaal geen bezoek.

Ik voel een soort van spanning, alsof je er bijna niet durft te zijn. Met veel moeite heb je een glimlach op je gezicht getoverd, van jou had die hele foto niet genomen hoeven worden.

Wie is de fotograaf? Voor diegene heb je veel over, maar is dat wel terecht? Je zegt dat diegene zijn best voor jou doet, is dat wel zo?

Je ziel is afstandelijk, ik voel alsof ik klappen tegen mijn voorhoofd krijg, welkom ben ik in ieder geval niet.

Je geeft je snel gewonnen, je gelooft niet dat jij het ook wel eens goed kan hebben.

Je bent boos?

Ik zie Boeddha op de achtergrond, die betekend veel voor je?

Je hebt je afgesloten. Niet alleen voor de buitenwereld maar ook van jezelf, je eigen gevoel.

Dit geeft strijd.

Je doet je voor als saai, je mag best leven hoor!

Je ziel stoot me af, dus ik laat het hier even bij.

Wat ik denk als advies is: Maak contact met jezelf, bijvoorbeeld dmv meditatie. Voel je armen, voel je benen, voel je hoofd, voel gewoon even dat je bestaat.

Voel de pijntjes in je lichaam en geef er aandacht aan. Dat is je emotie die er van jou niet mag zijn.

Kijk eens in de spiegel, trek een grote smile en zeg: "heey, hallo, ik mag er ook zijn!"

Liefs, Amor
Mannytjje
Mannytjje jun 11 '12
Originally Posted By: amor
Het kan heel onjuist zijn wat ik schrijf, maar schrijf het toch maar op. Het was wel wat lastig, jouw ziel heeft liever helemaal geen bezoek.

Ik voel een soort van spanning, alsof je er bijna niet durft te zijn. Met veel moeite heb je een glimlach op je gezicht getoverd, van jou had die hele foto niet genomen hoeven worden.Inderdaad heb ik de laatste tijd veel spanningen dus dit herken ik inderdaad

Wie is de fotograaf? Voor diegene heb je veel over, maar is dat wel terecht? Je zegt dat diegene zijn best voor jou doet, is dat wel zo?
Mijn vriend wou graag een foto dat is deze dus geworden

Je ziel is afstandelijk, ik voel alsof ik klappen tegen mijn voorhoofd krijg, welkom ben ik in ieder geval niet. Zie privebericht

Je geeft je snel gewonnen, je gelooft niet dat jij het ook wel eens goed kan hebben.

Je bent boos?
Priveberich

Ik zie Boeddha op de achtergrond, die betekend veel voor je?
Ik vindt Boeddha's zeker mooi maar is niet dat deze speciaal iets voor me betekent

Je hebt je afgesloten. Niet alleen voor de buitenwereld maar ook van jezelf, je eigen gevoel.

Dit geeft strijd.

Je doet je voor als saai, je mag best leven hoor!
Door alle dingen weet ik me soms geen houding te geven.

Je ziel stoot me af, dus ik laat het hier even bij.

Wat ik denk als advies is: Maak contact met jezelf, bijvoorbeeld dmv meditatie. Voel je armen, voel je benen, voel je hoofd, voel gewoon even dat je bestaat.

Voel de pijntjes in je lichaam en geef er aandacht aan. Dat is je emotie die er van jou niet mag zijn.
Dit herken ik wel

Kijk eens in de spiegel, trek een grote smile en zeg: "heey, hallo, ik mag er ook zijn!"

Liefs, Amor
Mannytjje
Mannytjje jun 11 '12
Ow trouwens heel fijn dat je mijn foto wou lezen!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki