Solaria Ik heb voor jou de 5 legging gedaan waarin jij zelf in het midden staat
Kaart nummer 1: Wat je ziet: Het oordeel
Kaart nummer 2: Wat je voelt: De toren
Kaart nummer 3: Wat je doet: De Magier
Kaart nummer 4: Wat je denkt: De Zon
Kaart nummer 5: Wie je bent: De Dwaas
Kaart nummer 1: Wat je ziet: Het oordeel
Je hebt inzicht in de grote samenhangen, je ziet snel waar dingen vandaan komen of waar ze naar toe gaan
Ook zie je bepaalde links tussen gebeurtenissen om je heen
Kaart nummer 2: Wat je voelt: De toren
Wat je voelt is het overwinnen van bepaalde obstakkels in je leven
Het lijkt allemaal tegelijkertijd te komen, en in principe is dat ook zo...
Toch heeft dit te maken met het vrijmaken van de ziel...
Kaart nummer 3: Wat je doet: De Magier
Je bent druk met allerlei activiteiten, je hebt een enorme wilskracht...
Kaart nummer 4: Wat je denkt: De Zon
Momenteel ben je een zelfvertrouwen aan het opbouwen, je straalt warmte en frisheid uit naar buiten
Kaart nummer 5: Wie je bent: De Dwaas
Dit staat voor de positieve opheffing van structuren en dwang, je bent een onzelfzuchtig persoon, en hebt een grenzeloze fantasie
Ook ben je gevoelig voor de kosmos
Vanuit het personage van de dwaas sta je nog vrij onschuldig tegenover de rest van de wereld
In principe een prachtige positie dus...
Alle wegen liggen nog open,
Ik zie in deze kaart een persoon die aan het begin staat van haar reis door het leven
Vanuit jouzelf bekeken "de Dwaas" kijk je vrij positief tegen de rest van de mensheid aan
Je hebt de gave om de dingen die je meemaakt in het leven te doorzien, en te overzien (het oordeel)
Je bent in staat om als het nodig is een stapje achteruit te doen, om het grotere plaatje beter te kunnen zien of een stapje
dichterbij te doen als je op de details wordt aangewezen... dit kan jij!
Vanuit jou gevoel komt er momenteel van alles op je af... ( de toren) bedenk dat alles wat er op je afkomt
is om jou sterker te maken... want de magier staat voor jou manier van doen in dit geheel
Door de enorme wilskracht die de magier met zich meebrengt leer je best snel te begrijpen wat je aan andere mensen hebt in het leven
Dat niet ieder mens de zelfde bedoelingen heeft met anderen... Je bent een persoon die het spelletje eventjes meespeelt, maar
uiteindelijk toch je eigen weg kiest... Je bent ook bezig met aanwijzingen te zoeken in bepaalde orakels, vertelt de magier
Toch vertelt het oordeel eigenlijk al dat je deze "orakels" niet echt nodig hebt om het te kunnen "zien"
Door telkens weer je eigen weg te kiezen bouw je een sterk zelfvertrouwen op...
De zon geeft jou energie en een positief denk vermogen...
Ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen beschrijven
misschien heb jij er een hele andere beschrijving voor
groetjes moonflowertje