Loading...
nl

Wie wil er voor mij een legging doen?

Solaria
Solaria mei 24 '12
Heb niet specifieke een vraag, maar er speelt vanalles.
En de juiste kaarten zullen wel komen, ben benieuwt! laugh

Alvast bedankt!

lieve warme groetjes,

Solaria smile
Delen:
Solaria
Solaria jun 19 '12
T blijft nogal rustig frown
Ik wil graag een handreiking en waar het over gaat laat ik over aan het universum.
Ik laat liever een ander leggen dan is het objectief en niet door mij beïnvloed.

Warme groetjes,

Solaria
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 19 '12
Hey Solaria...
Ik had je berichtje wel gelezen en dacht:
ze legt zelf kaarten!!

Maar als je je het zo stelt, dat snap ik ook!
Ik kan best wel een kaartje voor je leggen, alleen ben niet zo goed in het beschrijven van wat het betekend
vooral niet als het een algemene legging is...
Maar ik kan wel een poging doen voor je wink

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 20 '12
Solaria Ik heb voor jou de 5 legging gedaan waarin jij zelf in het midden staat

Kaart nummer 1: Wat je ziet: Het oordeel
Kaart nummer 2: Wat je voelt: De toren
Kaart nummer 3: Wat je doet: De Magier
Kaart nummer 4: Wat je denkt: De Zon
Kaart nummer 5: Wie je bent: De Dwaas

Kaart nummer 1: Wat je ziet: Het oordeel

Je hebt inzicht in de grote samenhangen, je ziet snel waar dingen vandaan komen of waar ze naar toe gaan
Ook zie je bepaalde links tussen gebeurtenissen om je heen

Kaart nummer 2: Wat je voelt: De toren

Wat je voelt is het overwinnen van bepaalde obstakkels in je leven
Het lijkt allemaal tegelijkertijd te komen, en in principe is dat ook zo...
Toch heeft dit te maken met het vrijmaken van de ziel...

Kaart nummer 3: Wat je doet: De Magier

Je bent druk met allerlei activiteiten, je hebt een enorme wilskracht...

Kaart nummer 4: Wat je denkt: De Zon

Momenteel ben je een zelfvertrouwen aan het opbouwen, je straalt warmte en frisheid uit naar buiten

Kaart nummer 5: Wie je bent: De Dwaas

Dit staat voor de positieve opheffing van structuren en dwang, je bent een onzelfzuchtig persoon, en hebt een grenzeloze fantasie
Ook ben je gevoelig voor de kosmos
Vanuit het personage van de dwaas sta je nog vrij onschuldig tegenover de rest van de wereld
In principe een prachtige positie dus...
Alle wegen liggen nog open,
Ik zie in deze kaart een persoon die aan het begin staat van haar reis door het leven


Vanuit jouzelf bekeken "de Dwaas" kijk je vrij positief tegen de rest van de mensheid aan
Je hebt de gave om de dingen die je meemaakt in het leven te doorzien, en te overzien (het oordeel)
Je bent in staat om als het nodig is een stapje achteruit te doen, om het grotere plaatje beter te kunnen zien of een stapje
dichterbij te doen als je op de details wordt aangewezen... dit kan jij!
Vanuit jou gevoel komt er momenteel van alles op je af... ( de toren) bedenk dat alles wat er op je afkomt
is om jou sterker te maken... want de magier staat voor jou manier van doen in dit geheel
Door de enorme wilskracht die de magier met zich meebrengt leer je best snel te begrijpen wat je aan andere mensen hebt in het leven
Dat niet ieder mens de zelfde bedoelingen heeft met anderen... Je bent een persoon die het spelletje eventjes meespeelt, maar
uiteindelijk toch je eigen weg kiest... Je bent ook bezig met aanwijzingen te zoeken in bepaalde orakels, vertelt de magier
Toch vertelt het oordeel eigenlijk al dat je deze "orakels" niet echt nodig hebt om het te kunnen "zien"
Door telkens weer je eigen weg te kiezen bouw je een sterk zelfvertrouwen op...
De zon geeft jou energie en een positief denk vermogen...
Ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen beschrijven wink
misschien heb jij er een hele andere beschrijving voor smile

groetjes moonflowertje wink
Solaria
Solaria jun 20 '12
Bedankt MoonFlowertje!

Zit zeker wat in. Je legt toch tarot kaarten?

Kom er morgen even op terug even goed lezen en inlaten werken.

Btw uitleg geven, doe je gewoon in overleg met je spirituele begeleiders, komt altijd wel goed aan bij de persoon voor wie je het doet.

groetjes!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 20 '12
Ik leg wel eens een kaartje inderdaad...
Maar vind het moeilijk om de betekenissen erbij te vinden

wat nog moeilijker is, is het leg-patroon bepalen

meestal doe ik gewoon verleden heden en toekomst

wink
Solaria
Solaria jun 21 '12
Nogmaals bedankt voor je legging.

Als is het een algemene legging, voor de gene voor wie het is, valt meestal wel te plaatsen. Daarnaast pikt jij ook vaak het gene er uit wat belangrijk is. Daarbij wordt je echt wel geholpen hoor, in mijn beleving hoef je niet druk om te maken of je wel of niet goed uitlegt.

Ik moet zeggen de kaarten passen wel bij mij. Het omschrijft eigenlijk de periode waar ik al lange tijd in zit. Denk ik alles weer een beetje op orde te hebben dan valt alles weer weg, en bij mij komt altijd alles tegelijk, wellicht niet alles maar wel heel erg veel, zo ervaar ik het.

Ik doe dingen nogal op mijn eigen manier en dat wordt niet altijd geaccepteerd en dat maakt het wel lastig om positief te blijven. En nou helpt het niet mee dat ik ook nog de nodige beperkingen heb. Maar de kaart van de zon is ook raak, wordt ook letterlijk en figuurlijk altijd beter als de zon er is. En mn eerste ervaring dat ik het spirituele bewust opzocht werd ook de zonnevlecht chakra het duidelijkste geactiveerd. Dus ben zeker bezig mezelf te ontdekken en in mn kracht te staan en als het moet te vechten waar in ik geloof. al is het soms echt heel moeilijk, en kan ik behoorlijk depri zijn, ik kom er ook altijd weer uit.

Al had ik gehoopt dat het ergste achter me zou liggen, blijkt ik toch elke keer weer tegen een hoop obstakels te komen. Ik hoop echt dat ik heel spoedig in wat rustigere vaarwater kom. ik probeer de aanwijzingen de begrijpen en daarbij maak inderdaad gebruik van orakels, want heb niet altijd door dat ik het al zie of weet. De vraagt blijft wat nu? hopelijk kom ik er snel achter.

Thanx!

xxx smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '12
wat er ook gebeurd ; het maakt je wijzer en sterker !

bedankt voor je feedback smile

groetjes moonflowertje wink
marlies13
marlies13 jun 27 '12
Wil iemand nog x kaartleggen smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 28 '12
Marlies... hiervoor kun je beter een eigen onderwerp starten


http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/forums/42/1/Kaartleggingen_en_Orakels.html

groetjes wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki