Best wel eng, en het zet me wel weer ff aan het denken
Deze zijn gevonden in Peru
Wat mij aan het denken zet is: waarom hebben ze zo'n hoog hoofd?
Waren ze slimmer?
Misschien hadden ze geen gevoel of bewustzijn waardoor alles opgeslagen werd in de hersenen?
Het filmpje laat duidelijk zien dat ze meer weten, maar niet meer vertellen. We zouden maar doorhebben dat we met meerdere wezen op deze planeet leven. Naar aanleiding van het filmpje, hoe Giant de Nephilims toentertijd moesten zijn, krijg ik het idee dat piramides bouwen simpeler was dan men ons wil doen geloven. Ik hou daarom maar alle opties open......
Ja inderdaad!!
Ook ìn de Piramides zijn afbeeldingen te zien van "Farao's" die eigenlijk wel behoorlijk groot zijn afgebeeld...
Sommige hebben zelfs een havik-hoofd!
En hele grote ogen...
In de boeken van DRunvalo Melchizedek kun je er meer over vinden.
Dat de nephilim inderdaad verder waren dan wij.
De geometrie van de schepping heten de boeken.
Het zijn 2 delen.
Hier de link naar de site van Drunvalo Melchizedek. Ik heb nog niet de tijd gehad om de informatie op deze site te lezen........maar vind "School of Remembering" helemaal mijn woordkeuze! Je weet alles al.........je hoeft het je alleen nog maar te herinneren!
Vergeet ook niet het Vaticaan met die maffe hoeden (meiters??)
Er was inderdaad een landbrug.
Deze zat tussen Rusland en Alaska.
Ik heb nog op school geleerd dat er vroeger in de ijstijd er een landbrug van ijs was.
En dat de mens daardoor van het europese continent naar het americaanse continent is gelopen.
En door het smelten van het ijs, is die landbrug verloren gegaan.
(Al denk ik er inmiddels wel anders over)
dat grote hoofd????? Kan ook zijn omdat hun 3de oog veel beter ontwikkeld was.
Dat ding, kan veel groter worden dan we denken.
(Inmiddels ben ik er wel van overgtuigd dat het niet meer het 3de oog genoemd moet worden, maar het eerste oog)
Tip: Zoek maar eens op Youtube.com
Je gaat dan ''down the rabbithole''....gebruik je gezond verstand want anders word je knettergek.
Tip: Kijk ook eens in de bijbel (of gebruik de online bijbel)
Lees Genesis 6:1-4
Er word gesproken over reuzen op aarde.
(Reuzen kan ook wijzen op Nephelin of andere wezens)
Lees het...en als je het begint te beseffen, sta je wel even op je achterhoofd te krabben.
Je hoeft niet gelovig te zijn om het te lezen...maar het lijkt soms net een science fiction-boek.