Loading...
nl

Niet welkom voelen in eigen huis.

Ilona83
Ilona83 mei 19 '12
Ik hoop dat dit goed staat in de juiste categorie.
Ik woon nu al 1 jaar en 3 maanden in mijn nieuwe ''huis''.
(Een soort appartement)

maar hoe dan ook...vanaf het eerste moment heb ik me nooit echt thuis gevoeld.
Ik mis het veilige thuiskomen..ik heb me nooit echt als mijn eigen plek gevoeld.
Mijn hond reageerd gelukkig normaal..geen abnormale reacties's.
Maar toch....ik voel me niet thuis.
In het begin dacht ik dat het gewoon een kwestie van wennen zou zijn....maar zelfs na een jaar voel ik me niet welkom in mijn eigen plekkie...mijn eigen huis.
Nogmaals er zijn geen rare dingen hier....maar ik voel me niet welkom

Is er iemand hier op het forumdie me verder zou kunnen helpen?
Ik ben hier nog een 3 tot 6 maanden maar wil ik wil gewoon een gevoel hebben dat ik me thuis kan voelen in mijn eigen huis.

Ik heb eerder op mezelf gewoond.
De eerste keer was op een kamer van een zwaar depresief persoon....en ik was na 3 nachten weer thuis.
De 2de keer ging het zeer goed maar vanwegen schoolproblemen moest ik toch weer thuis wonen (vooral ivm een heftige burnout).
Nu woon ik in een appartement.......maar al die tijd heb ik me nooit echt thuis gevoeld
Wat ik ook gedaan heb,
Zelfs een goede verfbeurt heeft niet geholpen.

Is er iemand die me echt verder kan helpen en me kan vertellen waarom ik me in deze woning niet echt thuis voelt?
Wat er nu echt aan de hand is?
Iedereen die me verder kan helpen....ik geef jullie mijn toestemming.
Wat is hier aan de hand...en waarom word ik wel getollereerd....maar ben ik niet echt thuis???
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 19 '12

Hoi, Ilona...

Toen ik een jaar of 18 was, had ik dat gevoel ook continue...
Ook al woonde ik bij mijn moeder in het ouderlijk huis, had ik heel
erg veel heimwee naar huis...
Op een gegeven moment zag ik in dat het aan mij lag...

Ik voelde me eigenlijk nergens echt thuis,
ik had geen rust in mezelf, en als je geen rust hebt in jezelf, zal je dat nergens hebben...

Waarschijnlijk kwam het omdat ik in een periode zat dat ik een beetje was afgedwaald... Ik had een muur om me heen gebouwd, van negatieve emoties, en gedachten...
In deze periode sloot ik mezelf buiten mezelf, om het zo maar te zeggen...
Ik ging drugs gebruiken, was hele weekenden de hort op, op zondag kwam ik als een zombie thuis, om nog even te slapen, want op maandag moest ik weer werken...
Het ging een hele tijd goed, ( dacht ik)
Tot ik een keertje thuis kwam, het hele weekend bij het muurtje (hang-jeugd) gestaan.... in de vrieskou...
Ik had weed gerookt (om te kunnen slapen)
Ik was op bed gaan liggen en wilde me omdraaien, maar dat ging niet!
Ik kon wel denken, maar mijn gedachte- kracht kreeg het niet voor elkaar om om te draaien...
Ik weet nog dat ik mijn hart tekeer voelde gaan in mijn keel
Naja door die gedachte- kracht raakte ik uit mijn lichaam
( later kwam ik er achter dat het slaap-verlamming genoemd wordt en een uittreding was het gevolg ervan geweest)

Omdat ik op het moment dat ik "eruit" was, heel bewust heb ingezien dat als ik zo zou doorgaan, dat het mijn dood zou worden... Ben ik zeker 160 graden omgedraaid...

Vanaf het moment dat ik "bewust" was, heb ik pas die rust gevonden in mezelf...

Vanaf dat moment heb ik ook weer contact met mijn gids...
Want ook die was ver te zoeken...
Ja sommige mensen nemen een hele extreme weg ^^ zie ik zelf ook wel in tongue

Wat ik probeer te zeggen is:
Misschien zal je wat vaker jezelf terug moeten trekken, en dingen verwerken (inzien) die je hebt mee gemaakt in je leven...
Ik had ( en heb soms nog steeds ) hele gesprekken in gedachten met mezelf...
Naja zo lijkt het dan...
Ik weet nu dat het mijn gids is, die me dingen uitlegde die ik mezelf afvroeg...

Nu ik mezelf durf te zijn, voel ik me eigenlijk overal thuis
(naja niet overal... )
Ik voel me sowieso thuis in mijn lichaam...

Ik hoop niet dat ik je bang gemaakt heb met mijn ervaring. maar ik wilde het onderbouwen, met het verhaal erachter
Het moraal is gewoon heel simpel: Durf jezelf te zijn...
als je jezelf bent, dan voel je thuis in je lichaam
En met dat lichaam kun je overal naar toe, je neemt je lichaam en dus je (t)huis overal mee naar toe wink

groetjes moonflowertje smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Hallo Ilona,

Wat belangrijk is, is je huis in te wijden als je er gaat wonen. Want er zit altijd nog oude energie opgeslagen. Hier staat beschreven hoe je dit kunt doen:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki