Loading...
nl

Kaart legging

rosalba
rosalba mei 18 '12
Nims, als het voor je moest uitkomen, wil je dan ook eens een leggin voor mij doen? Groetjes Rosalba
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Hoi Rosalba,

In je verleden ligt een enorme doorbraak. Ik zie dat je een belangrijke stap / beslissing hebt genomen die jou op een bepaalde manier in het leven hebt gezet, waar je enorm veel aan hebt. Echter zie ik wel dat je nu een last met je meedraagt. Het is dus nog niet klaar en er is nog iets uit te werken, wat je met je meedraagt, en mag loslaten. Het is veel te veel, wat jij op je schouders hebt en je verantwoordelijk voor voelt. De toekomst laat zien dat jij flink van het leven gaat genieten. Misschien wel iets "te". Pas dus op, dat je bij jezelf blijft zodat het nog wel in verhouding blijft.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
rosalba
rosalba mei 19 '12
hallo merci nims! Ja de grote last die ik op me draag is een kinderwens van al bijna 5 jaar en nu pas begin ik het wat van me af te zetten omdat ik zelf ook inzie dat het leven meer te bieden heeft. En ja ben meer en meer aan het genieten!!!! Voel me ook veel beter nu omdat ik er niet meer zo echt bezig ben om een kind te krijgen. Als het mijn tijd is zal ik het wel weten:-) En mijn karaktertrek is dat als ik iets wil het niet kan loslaten, is ook niet goed hé? Groetjes rosalba
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Mooi Rosalba. Je begint veel meer te leven en de mooie dingen in het leven te ontdekken. Geniet ervan, maar met mate wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki