Loading...
nl

Kaartlegging

Pablo
Pablo mei 18 '12
Hallo, wie zou er voor mij een kaartlegging willen doen? Wil graag wat weten over de liefde en over werk/richting.

Fijn weekend iedereen,Pablo smile
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Hoi Pablo,

In je verleden zie ik veel oud zeer, ook afkomstig uit vorige levens. Je ben op dit moment goed bezig om ze uit te werken en jouw leven is letterlijk aan het bloeien. Ziet er dus zeer vruchtbaar uit. Wat de liefde betreft ziet er heel goed uit. De kaart laat een goede harmony en samenwerking zien. Alsof je de wereld kunt veroveren. Werk daarentegen ziet er niet goed uit. Je moet je nogal aanpassen aan je omgeving en kan eigenlijk helemaal jezelf niet zijn. Je bent geconditioneerd, zoals de kaart het laat zien.

Ok, dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Pablo
Pablo mei 19 '12
Hay NiMS,

Om even 1 punt toe te lichten: Ik heb vaker de gedachte gehad dat "oud zeer" niet alleen uit dit leven voortkwam, dit wordt dus bevestigd.
Bedankt voor de duidelijke legging smile

Pablo smile
admin
admin mei 19 '12
Hi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! confusedNaar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven iets uit het vorig leven af te ronden. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Hoi Pablo, om met zaken uit vorige levens, in dit leven te leren dealen is regressie therapie een mooie manier om hier mee te werken. Als je hier meer informatie over wilt, kan ik je e.e.a. toelichten.
Pablo
Pablo mei 19 '12
Daar heb ik wel over nagedacht NiMS. Ik weet wat regressie-therapie is,maar welke info heb jij erover?
Pablo
Pablo mei 19 '12
Origineel bericht van: JustLove
Hi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! confusedNaar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven iets uit het vorig leven af te ronden. wink


Dat kan idd complex zijn omdat je het eerst moet onderscheiden. Bedankt iig smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki