Ja, een andere foto werkt dus blijkbaar
Ik ga het gewoon proberen. Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd heb.
Wat een leuk kuil heb je in je wangen. Je ziet er lief uit. Een beetje moe ook. Een oog staat dof, je hebt het gehad. Maar het staat ook waakzaam, op je hoede. Maar ook helemaal uitgeput. Gossie, wat kost het jou veel moeite overeind te blijven …
Ben je ergens bang voor? Dat op je hoede kan daar goed op aansluiten natuurlijk. Bang gekwetst te worden. Niet bang zijn joh! Hoort erbij. Hoort bij het leven bedoel ik.
Je probeert te lachen, de schijn op te houden maar je bent niet blij. Je speelt toneel om niet te laten zien hoe je je echt voelt. Echte vrienden accepteren ook dat je af en toe niet lekker in je vel zit. Praten, je moet praten!
Ik voel ook mijn maag. Daar is die angst weer. Angst voor wat? Gekwetst te worden. Niet gekwetst worden is mooi maar niets meer doen is ook niet leven; daar word je ook niet gelukkig van.
Gisteren las ik ergens een mooie zin, ik denk dat jij er wel wat mee kan. “Het leven is als een regenboog: je hebt de zon èn de regen nodig om de kleuren te kunnen zien”. Nu even de regen en binnenkort de zon en je kunt weer de kleuren zien.
Meer krijg ik op dit moment niet. Hoop dat je er wat mee kan.
Knuffel (heb je nodig!!!), Sarah