Loading...
nl

wie wil? :)

Delen:
admin
admin mei 18 '12
Ja, een andere foto werkt dus blijkbaar winkIk ga het gewoon proberen. Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd heb.

Wat een leuk kuil heb je in je wangen. Je ziet er lief uit. Een beetje moe ook. Een oog staat dof, je hebt het gehad. Maar het staat ook waakzaam, op je hoede. Maar ook helemaal uitgeput. Gossie, wat kost het jou veel moeite overeind te blijven …

Ben je ergens bang voor? Dat op je hoede kan daar goed op aansluiten natuurlijk. Bang gekwetst te worden. Niet bang zijn joh! Hoort erbij. Hoort bij het leven bedoel ik.

Je probeert te lachen, de schijn op te houden maar je bent niet blij. Je speelt toneel om niet te laten zien hoe je je echt voelt. Echte vrienden accepteren ook dat je af en toe niet lekker in je vel zit. Praten, je moet praten!

Ik voel ook mijn maag. Daar is die angst weer. Angst voor wat? Gekwetst te worden. Niet gekwetst worden is mooi maar niets meer doen is ook niet leven; daar word je ook niet gelukkig van.

Gisteren las ik ergens een mooie zin, ik denk dat jij er wel wat mee kan. “Het leven is als een regenboog: je hebt de zon èn de regen nodig om de kleuren te kunnen zien”. Nu even de regen en binnenkort de zon en je kunt weer de kleuren zien.
Meer krijg ik op dit moment niet. Hoop dat je er wat mee kan.

Knuffel (heb je nodig!!!), Sarah
admin
admin mei 18 '12
Hoi Amor,

Heb net de reactie van je vriendin gelezen ... daar zitten wel wat raakvlakken. Weet dat ik de reactie NIET gelezen heb voordat ik je foto las. Ik hoop dat ik je wat handvaten heb kunnen geven.

Groet, Sarah
amor
amor mei 18 '12
Heel treffend, die angst heeft alleen niet met kwetsen te maken alleen helaas, het is veel dieper. Ben benieuwd naar andere lezingen dus ga er even nog niet op in :), later. Dankje voor de lezing smile
admin
admin mei 21 '12
Graag gedaan! Dank je wel voor je reactie. Hopelijk komt er een uitgebreidere reactie.

Groetjes, Sarah
amor
amor mei 22 '12
Originally Posted By: sarah81
Ja, een andere foto werkt dus blijkbaar winkIk ga het gewoon proberen. Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd heb.

Wat een leuk kuil heb je in je wangen. Je ziet er lief uit. Een beetje moe ook. Een oog staat dof, je hebt het gehad. Maar het staat ook waakzaam, op je hoede. Maar ook helemaal uitgeput. Gossie, wat kost het jou veel moeite overeind te blijven …

dankje smile. 1 oog kijkt om de 1 of andere reden altijd depressief en een andere kant op tongue. Ik ben inderdaad uitgeput en ik heb het idd helemaal gehad. Volgens mij ben ik al gevallen, maar zelfs dat kost moeite tongue.

Ben je ergens bang voor? Dat op je hoede kan daar goed op aansluiten natuurlijk. Bang gekwetst te worden. Niet bang zijn joh! Hoort erbij. Hoort bij het leven bedoel ik.

Ik heb ptss dus ja ik ben bang. Niet zozeer voor iets, maar voor alles. Alles maak ik een angst, hoe mooi het ook is. Het is niet het leven, maar mijn hoofd

Je probeert te lachen, de schijn op te houden maar je bent niet blij. Je speelt toneel om niet te laten zien hoe je je echt voelt. Echte vrienden accepteren ook dat je af en toe niet lekker in je vel zit. Praten, je moet praten!

ik probeer te functioneren en mijn omgeving gelukkig te houden. Het werkt, ik sta immers bekend als iemand die altijd vrolijk is. Mijn echte vrienden weten hoe ik me voel en van de rest weet ik, het maakt niet uit dat ik diep ongelukkig ben, als ze maar wat aan me hebben. Praten kan ik niet, mijn zwakte

Ik voel ook mijn maag. Daar is die angst weer. Angst voor wat? Gekwetst te worden. Niet gekwetst worden is mooi maar niets meer doen is ook niet leven; daar word je ook niet gelukkig van.

Altijd bang, want het verleden is overal, ook waar je het niet ziet

Gisteren las ik ergens een mooie zin, ik denk dat jij er wel wat mee kan. “Het leven is als een regenboog: je hebt de zon èn de regen nodig om de kleuren te kunnen zien”. Nu even de regen en binnenkort de zon en je kunt weer de kleuren zien.
Meer krijg ik op dit moment niet. Hoop dat je er wat mee kan.

dankje heel mooi

Knuffel (heb je nodig!!!), Sarah
dankje


liefs, amor

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki