Loading...
nl

Graag indien mogelijk een algemene kaartlegging...

Suraly
Suraly mei 17 '12
Hoi hoi,

Graag zou ik willen vragen of iemand misschien tijd heeft voor een algemene kaartlegging.. smile

Alvast vriendelijk bedankt,

Liefs,

Suraly

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '12
Hallo,

Ik heb voor jou een legging gedaan. De eerste kaart die tijdens het schudden eruit viel is de ice-olation kaart. Dat zegt mij dat je op dit moment in het leven, je gevoel volledig hebt vastgezet. Het mag weer gaan stromen, en hierbij mag je in je gevoel gaan komen.

Als ik kijk naar waar je vandaan komt, dan is dat een plek waarin je alles volledig onder control had en de meester was over je eigen leven. Op dit moment, mag je je innerlijke stem gaan volgen, zodat je weer in contract komt met de meester in jezelf. Leer daarbij het plannen, loslaten, zodat je in de toekomst weer van moment naar moment kunt gaan leven.

Ik ben benieuwd of je er iets mee kunt.
Pablo
Pablo mei 18 '12
Nims, zou je voor mij ook een kaartwillen leggen?

Pablo smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '12
Sorry Pablo, dit topic is van Suraly wink. Zou je een nieuw topic willen aanmaken en dan een legging willen aanvragen?
Suraly
Suraly mei 18 '12
Hoi Nims,

Bedankt voor je legging... smile

Dat ik mijn gevoel heb vastgezet kan wel kloppen. Ik had tijdelijk eff alles op hold gezet om erachter te komen wie ik nu ben of wat ik nu werkelijk wil in het leven...

Aangezien ik op bepaalde gebieden niet de voldoening kreeg die ik nodig had...heb ik dan ook dit jaar besloten om ergens een punt achter te zetten...maar het loslaten gaat niet zo makkelijk...it will take time...

Mijn innerlijke stem is momenteel dan ook in tweestrijd... crazy

Liefs,

Suraly
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Graag gedaan. Mag ik je vragen waarover je op dit moment in tweestrijd bent?
Suraly
Suraly mei 19 '12
Hi Nims,

In strijd tussen doen wat goed is...of wat goed voelt.... crazy

Ik moet weer een weg vinden waarop beide samenkomen...zodat ik niet hoef te twijfelen..of mezelf uit bepaalde situaties terug moet trekken...maar er gewoon volledig voor kan gaan ongeacht de gevolgen...

Maar graag zou ik willen dat je een kijkje neemt op het gebied van werk & liefde...of daar enige vorm van vooruitgang in zit de komende tijd... wink

Alvast bedankt,

Liefs,

Suraly
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Helaas zijn wij niet in staat om te beoordelen of iets werkelijk goed IS. Aangezien dat altijd wordt bepaald door degene die het bepaald. Het enige wat waarheid is, is dat wat goed voelt. Wat een andere daar ook van vindt.

Laat de ander dus los, en kies voor je eigen.
Suraly
Suraly mei 19 '12
Hi Nims,


Ik begrijp ook wel dat wij niet in staat zijn om te beoordelen wat werkelijk goed Is..

Laat ik het zo zeggen..wanneer je opgroeit tussen twee culturen..waarvan een bepaalde normen & waarde heeft..was het niet altijd makkelijk om alleen te kiezen voor wat goed voelt...het was altijd wel een beetje rekening houden met geweest...

Misschien is het dan nu ook gewoon tijd ik geen tussenweg meer moet zoeken..maar zoals je zegt gewoon loslaten en voor me eigen kiezen.. smile

Liefs,

Suraly

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki