Loading...
nl

FOTO VAN MIJ

Gabriella
Gabriella mei 17 '12
WIE ZOU GRAAG MIJN FOTO WILLEN LEZEN ? blushGROETJES
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '12
Hallo gabrielle, ik wil graag je foto lezen. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Ik krijg een dubbel gevoel bij je. Een buitenkant en een binnenkant. Jij gaat door het leven, met een "happy" masker, waarin je vooral je vrolijke en lieve jij laat zien. Aan de binnenkant zit echter ook iemand die veel heeft meegemaakt en het heel moeilijk vind om anderen te vertrouwen.

Volgens mij ben je in je leven een flink aantal keer gekwetst, en hebt hierdoor het vertrouwen (in mannen?) opgegeven.

Ik zie dolfijnen en vroeg me af, of jij hier iets mee hebt.

Ik heb het gevoel dat je op een punt staat in je leven, waarop je eigenlijk alles anders wilt doen. Alsof je opnieuw wilt beginnen. Misschien moet je dat ook maar doen, en alles achter je laten wat je nu afremt.

Er zit veel kracht en doorzettingsvermogen in je, maar ik weet niet of je hier eigenlijk bang voor bent. Je wilt alles graag onder controle en overzichtelijk houden.

Goed dit was mij lezing. Ik ben benieuwd of je er iets in herkent.
Gabriella
Gabriella mei 18 '12
Hallo, jah alles wat u heeft gezegt, is alles waar , ik herken mijn eigen erin...
Gabriella
Gabriella mei 18 '12
Ahja en over dolfijnen, ik zie die dieren graag.... groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Dank je voor je reactie.
admin
admin mei 28 '12
De dolfijnen die NiMs ziet kunnen natuurlijk ook staan voor jouw totemdier.

Dolfijn:
Nieuwsgierig, plezier, speelsheid, communicatie, vrolijkheid, vrij ademhalen.

Kijk er ook symbolisch naar, b.v. vrij ademhalen zie ik dat je niet beperkt wordt door je omgeving (maar misschien zie jij het anders).
Gabriella
Gabriella okt 14 '12
Hallo Sarah.. het is een tijdje geleden... maar ik heb een vraag? De dolfijnen die NiMs ziet kunnen natuurlijk ook staan voor jouw totemdier.

Dolfijn:
Nieuwsgierig, plezier, speelsheid, communicatie, vrolijkheid, vrij ademhalen.

Kijk er ook symbolisch naar, b.v. vrij ademhalen zie ik dat je niet beperkt wordt door je omgeving (maar misschien zie jij het anders). Wat bedoel je eigelijk met dat laatste ? Groetjes Gabriella
admin
admin okt 14 '12
Oepsie, is wel lang geleden; wat leuk dat je dit nog leest!
Lijkt me dat je geholpen wordt te doen wat bij je past, ondanks dat je omgeving daar tegen zou zijn. Ze willen je beperken, door je dingen te laten doen waar jij niet achter staat, of wat niet bij jou past maar jij wilt (zou moeten) vrij ademhalen, doen wat jij wilt en gelukkig van wordt. Kan zijn dat totemdieren je daarbij helpen dus dat je het nog niet (genoeg) doet en je daar hulp bij kan gebruiken. Vandaar dat dan de dolfijn (totemdier) je komt helpen smileOm je te helpen je niet in te laten perken maar te doen wat jij wilt en jij gelukkig van wordt. (En dat betekent soms ook afscheid nemen van bepaalde mensen/dingen/gewoonten, als ze je beperken; zodat je weer kan ademhalen, je vrij voelt om te doen wat jij wilt en waar jij gelukkig van wordt.)
Gabriella
Gabriella okt 14 '12
Ja daar heb je wel gelijk in van dat ik van bepaalde dingens/ gewoonten en mensen afscheid moet nemen.. maar is niet zo makkelijk.. maar ik probeer het.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki